Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Leuke foto's Iris! Ik vind Tessel nu ineens een ander koppie hebben, of dat lijkt misschien alleen zo. Wat ziet zijn oogje er goed uit op de foto!!
@Iedereen: Leuk idee, om binnekort af te spreken! Voor ons is het ongeveer een uurtje rijden, maar dat heb ik er graag voor over. Even vervoer zien te regelen, maar dat moet vast lukken... Ik hoor wel welke data's jullie het beste uitkomen.
@Iedereen: Leuk idee, om binnekort af te spreken! Voor ons is het ongeveer een uurtje rijden, maar dat heb ik er graag voor over. Even vervoer zien te regelen, maar dat moet vast lukken... Ik hoor wel welke data's jullie het beste uitkomen.
-
iris
Lekker ding is het ja! Het zijn de laarzen van mijn moeder en die zijn echt helemaal waterdicht. In een helde moment dacht ik die wel te kunnen lenen van mijn moeder.kristies schreef:Leuke foto`s zeg!! Konden jou laarzen wel tegen water??
Wat een schatje is Tessel ook zeg..![]()
Ooit vinden ze zwemmen zo leuk dat wij ervan balen..![]()
we moeten echt eens afspreken ``samen`` te gaan zwemmen!!
Lijkt me erg leuk om eens af te spreken om te gaan zwemmen/wandelen/ravotten/.......
-
iris
miran&joost schreef:Ja leuke foto's Iris !!!
@allemaal: als we dan binnenkort eens met z'n vieren iets afspreken bij de Galderse Meren ??? (is toch bij Diana ??). Is voor ons ook wel te doen (ongeveer 3 kwartier) Is misschien wel leuk voor al die "apen".
Moeten we wel kijken of het een keer kan dat iedereen er bij is (ivm bijv werk Kristy en Miranda in het weekend).
Laat het maar weten !!!
groeten,
Joost
Het lijkt mij en Tessel erg leuk om af te spreken!
-
iris
-
iris
Ja, zijn oogje is helemaal beter, je ziet er niets meer van, alleen onder zijn linkeroog zit nog een wit puntje, daar waar de hechting doorheen heeft gezeten. Maar dat zal vast ook nog wel wegtrekken!S.Breijer schreef:Leuke foto's Iris! Ik vind Tessel nu ineens een ander koppie hebben, of dat lijkt misschien alleen zo. Wat ziet zijn oogje er goed uit op de foto!!
Goed idee om met z'n allen af te spreken, lijkt me erg gezellig en leuk voor de broertjes. Kunnen we misschien ook nog even langs Diana; wie weet gaan Danya en Evi wel mee om te ravotten in het water.
groetjes Iris
-
kristies
- Speurneus

-
iris
Hoi hoi,kristies schreef:Ja dat is een erg goed idee.. ! Ik zal mijn agenda binnenkort eens doorspitten. Liefst in het weekeinde denk ik he? En voor Iris het liefste op zaterdag vanwege de puppytraining zondag?? Maar moet jij niet voetbalen Joost?? ( of is het winterstop?)
Echt een leuk idee!!
voor mij komt de zaterdagmiddag het beste uit. Zondag heb ik puppytraining. Het gaat alleen met carnaval niet door, dus dan zou ik wel op zondag kunnen, maar weet niet of jullie carnaval gaan vieren.
Doordeweeks moet ik gewoon werken. Dus helaas heb ik niet zoveel keus. Op zaterdagochtend geef ik paardijles, dus ik kan echt alleen zaterdagmiddag; hoop niet dat ik daarmee roet in het eten gooi.
groetjes iris
-
kristies
- Speurneus

Als ik niet moet werken kunnen wij wel op zaterdagmiddag... alleen met de carnaval moet ik werken..iris schreef:Hoi hoi,kristies schreef:Ja dat is een erg goed idee.. ! Ik zal mijn agenda binnenkort eens doorspitten. Liefst in het weekeinde denk ik he? En voor Iris het liefste op zaterdag vanwege de puppytraining zondag?? Maar moet jij niet voetbalen Joost?? ( of is het winterstop?)
Echt een leuk idee!!
voor mij komt de zaterdagmiddag het beste uit. Zondag heb ik puppytraining. Het gaat alleen met carnaval niet door, dus dan zou ik wel op zondag kunnen, maar weet niet of jullie carnaval gaan vieren.
Doordeweeks moet ik gewoon werken. Dus helaas heb ik niet zoveel keus. Op zaterdagochtend geef ik paardijles, dus ik kan echt alleen zaterdagmiddag; hoop niet dat ik daarmee roet in het eten gooi.
groetjes iris
-
iris
Ha, zullen we even een paar data noteren wanneer iedereen kan? Ik weet niet of jullie al echt op korte termijn af willen spreken? Ik zal beginnen met een paar zaterdagmiddagen.
zaterdag 3 februari (is misschien erg kortdag)
zaterdag 24 februari
zaterdag 3 maart
zaterdag 10 maart
zaterdag 17 maart enz. Tot nu toe nog niets gepland op zaterdagmiddag vanaf deze datum.
Wie weet kunnen we een datum vinden.....
groetjes Iris
zaterdag 24 februari
zaterdag 3 maart
zaterdag 10 maart
zaterdag 17 maart enz. Tot nu toe nog niets gepland op zaterdagmiddag vanaf deze datum.
groetjes Iris
-
kristies
- Speurneus

wij kunnen van deze data alleen 3 maart...iris schreef:Ha, zullen we even een paar data noteren wanneer iedereen kan? Ik weet niet of jullie al echt op korte termijn af willen spreken? Ik zal beginnen met een paar zaterdagmiddagen.
zaterdag 24 februari
zaterdag 3 maart
zaterdag 10 maart
groetjes Iris
-
iris
En later? Ik heb nog niets gepland op zaterdagmiddag vanaf 3 maart. En wie weet kunnen Miran&Joost en Sandra ook wel op 3 maart?kristies schreef:wij kunnen van deze data alleen 3 maart...iris schreef:Ha, zullen we even een paar data noteren wanneer iedereen kan? Ik weet niet of jullie al echt op korte termijn af willen spreken? Ik zal beginnen met een paar zaterdagmiddagen.
zaterdag 24 februari
zaterdag 3 maart
zaterdag 10 maart
groetjes Iris![]()
groeten
-
kristies
- Speurneus

-
miran&joost
-
iris