Valt volgens mij wel mee.. Chester is er DOL op!!iris schreef:Misschien dat ik toch maar eens langs de dierenwinkel ga......
ZIjn ze duur die Kongen?
groetjes Iris
Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
kristies
- Speurneus

Bijten is nu echt niet te stoppen...miran&joost schreef:Whaaaa Kristie, echt waar!
Haha dan stond je vreemd te kijken of niet!![]()
Enzo is metro sexueel denk ik, hij plast als een vrouwtje en doet dat dan 3 keer achter elkaar!![]()
Enzo is ook al 1 tandje kwijt dus hier ook een fietsenrek.
Zoooo lief.
En bijten dat ie doet![]()
Zijn vacht begint ook weer 1 kleur te krijgen.
Wel heeft hij wat last van schifertjes. Ik geef al vis olie, maar het is nog niet weg.
Hij heeft overigens geen jeuk!
Ik ben een beetje aan het trainen om Enzo alleen beneden te laten (los)
als ik boven ben.
Soms gaat het goed maar soms ook niet hoor.
Gisteren gauw de hagelslag van het bord afgegeten wat nog op de salon tafel stond.
Een andere keer was hij maar vast begonnen aan mijn zus haar LOTR
boek! (dat lag op de bank.) komt ie naar Joost toegerent met zijn bek vol papiersnippers![]()
en dan mag je niet lachen!
Typisch, want hij doet het niet als wij beneden zijn. dus hij is zich er wel degelijk van bewust![]()
Miranda
Ik probeer Chester ook zo af en toe alleen te laten ( los) als ik ga plassen ofzo..
Met hagelslag moet je trouwens een beetje uitkijken hoor, Chocolade is echt heel slecht. ( maar dat wist je w.s. wel..
Oh en die schilfertjes heeft Chester ook een beetje soms. Is nu toevallig weer iets minder. Ik zie hem ook niet krabben.
pff vanavond weer puppycursus!! Ben erg benieuwt hoe het zal gaan met ons boefje..
Ik denk dat we het wel rustig aandoen. Ik heb het idee dat hij wel wat last heeft van het wisselen van zijn tandjes hij is al twee dagen een beetje hangerig...
-
miran&joost
Die van ons hebben we bij de cursus meegenomen. Was 17,50 euro.(kost wel wat, maar die dingen zijn bijna onversluitbaar. Waar wij op cursus gaan hebben ze 5 ridgebacks en zelfs die krijgen ze niet kapot !!iris schreef:Misschien dat ik toch maar eens langs de dierenwinkel ga......
ZIjn ze duur die Kongen?
groetjes Iris
Hij begon zo hard te gooien met z'n puppy-kong dat we bang waren dat hij hem misschien te ver in z'n bek zou krijgen, dus hebben we maar alvast een grote aangeschaft.
-
miran&joost
-
kristies
- Speurneus

ja wij moeten denk ik ook maar eens aan de grote.. leuk heb ik weer een excuus wat te kopen en een bezoekje te brengen aan de dierenwinkel..miran&joost schreef:Die van ons hebben we bij de cursus meegenomen. Was 17,50 euro.(kost wel wat, maar die dingen zijn bijna onversluitbaar. Waar wij op cursus gaan hebben ze 5 ridgebacks en zelfs die krijgen ze niet kapot !!iris schreef:Misschien dat ik toch maar eens langs de dierenwinkel ga......
ZIjn ze duur die Kongen?
groetjes Iris
Hij begon zo hard te gooien met z'n puppy-kong dat we bang waren dat hij hem misschien te ver in z'n bek zou krijgen, dus hebben we maar alvast een grote aangeschaft.
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Hihi, de grammen die Enzo en Chester minder hebben dan Tessel en Finn, maken ze goed door snel te gaan wisselen
Je zou het haast denken!
Wij dachten een week of 3(?) geleden dat Finn aan het wisselen was. Althans, mijn moeder dacht dit gezien te hebben en ook was er iets wits te zien in zijn bench. In mijn enthousiasme meteen een topic over wisselen geopend en het hier gemeld... Nee hoor, Finn is niet aan het wisselen ! Ik ben wel benieuwd wanneer he hier begint. Ook Finn plast nog als een teefje, dit is ook normaal voor deze leeftijd. Kees ging zijn poot optillen met 5 maanden..(dit is ook best vroeg geloof ik) Chester is gewoon lekker vroeg!
Finn heeft overigens geen last van schilfertjes. Hij wordt alsmaal donkerder, alleen op zijn kop heeft hij nog lichtbruine haartjes. Mensen hier op straat vragen: "Hij had zeker zwart moeten zijn?" Nee hoor, dit is donkerbruin!! Echt, deze vraag is me al verschillende keren gesteld....?!
@Iris: Ik heb Finn gisteren eens aandachtig bestudeerd en vindt hem toch wel veel weg hebben van Tessel. Alleen de laatste foto's tonen misschien anders.
Ook zie ik wel wat van Chester in Finn...een iniemini beetje. Ben zo benieuwd hoe hij er eenmaal volgroeid uitziet!
Finn is de laatste dagen echt onuitstaanbaar. Buiten gaat het goed maar binnen...hij kan eigenlijk niet fatsoenlijk binnen zijn zonder te rennen of bijten, alles te pakken enzovoorts. Ik zorg ervoor dat hij zijn energie kwijt is voordat ik hem in de woonkamer neerzet, maar het schijnt niet echt te werken. Misschien moet hij ook wel gaan wisselen en zit dat hem dwars... Je weet het niet. Finn gaat nu 1 x per dag naar het parkje, een mooi stukje van ongeveer een kwartier. Hij gaat dan in het parkje los, gaat super! Hij is erg op mij gericht, zodra ik doorloop kijkt hij op en als ik hem dan bij me roep sprint hij op me af.
Pfff consequent zijn is het sleutelwoord...ik blijf er binnen flink opzitten, hij moet uiteindelijk wel luisteren
Het is echt een buitenhondje. Als ik aan het koken ben gaat hij in de huiskamer rondlopen en heb ik geen problemen met hem. Maar zodra meneer Finn even geen aandacht krijgt, gaat het mis. Best slim wel, zo krijgt hij toch aandacht. Maar ja, hem negeren als hij in mijn leesboek gaat lezen lijkt me ook niet zo'n strak plan 
Wij dachten een week of 3(?) geleden dat Finn aan het wisselen was. Althans, mijn moeder dacht dit gezien te hebben en ook was er iets wits te zien in zijn bench. In mijn enthousiasme meteen een topic over wisselen geopend en het hier gemeld... Nee hoor, Finn is niet aan het wisselen ! Ik ben wel benieuwd wanneer he hier begint. Ook Finn plast nog als een teefje, dit is ook normaal voor deze leeftijd. Kees ging zijn poot optillen met 5 maanden..(dit is ook best vroeg geloof ik) Chester is gewoon lekker vroeg!
Finn heeft overigens geen last van schilfertjes. Hij wordt alsmaal donkerder, alleen op zijn kop heeft hij nog lichtbruine haartjes. Mensen hier op straat vragen: "Hij had zeker zwart moeten zijn?" Nee hoor, dit is donkerbruin!! Echt, deze vraag is me al verschillende keren gesteld....?!
@Iris: Ik heb Finn gisteren eens aandachtig bestudeerd en vindt hem toch wel veel weg hebben van Tessel. Alleen de laatste foto's tonen misschien anders.
Ook zie ik wel wat van Chester in Finn...een iniemini beetje. Ben zo benieuwd hoe hij er eenmaal volgroeid uitziet!
Finn is de laatste dagen echt onuitstaanbaar. Buiten gaat het goed maar binnen...hij kan eigenlijk niet fatsoenlijk binnen zijn zonder te rennen of bijten, alles te pakken enzovoorts. Ik zorg ervoor dat hij zijn energie kwijt is voordat ik hem in de woonkamer neerzet, maar het schijnt niet echt te werken. Misschien moet hij ook wel gaan wisselen en zit dat hem dwars... Je weet het niet. Finn gaat nu 1 x per dag naar het parkje, een mooi stukje van ongeveer een kwartier. Hij gaat dan in het parkje los, gaat super! Hij is erg op mij gericht, zodra ik doorloop kijkt hij op en als ik hem dan bij me roep sprint hij op me af.
Pfff consequent zijn is het sleutelwoord...ik blijf er binnen flink opzitten, hij moet uiteindelijk wel luisteren
-
miran&joost
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
kristies
- Speurneus

4 maart!!miran&joost schreef:OOh Sandra, wat een schittereden foto,s
Jahooooooeeeee ik kan 4 maart en 18 maart
Miranda
Iris en Sandra ?
Het is nog wel even weg, maar dan zijn ze iets ouder en kunnen we ze iets langer laten spelen. Eigenlijk moeten we dan daarna met zijn allen warme chocomel gaan drinken ofzo...
-
miran&joost
Nou als je daar in de buurt een adresje weet......... Graag !!!kristies schreef:4 maart!!miran&joost schreef:OOh Sandra, wat een schittereden foto,s
Jahooooooeeeee ik kan 4 maart en 18 maart
Miranda![]()
![]()
Iris en Sandra ?
Het is nog wel even weg, maar dan zijn ze iets ouder en kunnen we ze iets langer laten spelen. Eigenlijk moeten we dan daarna met zijn allen warme chocomel gaan drinken ofzo...
Die koppies lijken weer steeds dichter bij elkaar te komen !
Trouwens groot nieuws van het Enzo-front..........
HIJ BEGINT DE GRINDBAK TE SNAPPEN !!!!!!!!!
Het lukt nog niet altijd, maar hij rent al vaak gelijk na het drinken naar de bak en gaat staan plassen !!! (lijkt het toch nog te gaan lukken
groeten,
Joost
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
iris
Hoi hoi,
Ik kan alletwee de data! Dus Sandra, als jij ook een van deze dagen kunt, dan hebben we gewoon een date!
Gisteren zijn Tessel en ik gaan kijken bij knappe broer Chester die puppycursus had. Echt ongelooflijk wat een verschillen je al ziet. Chester heeft al een ruwere vacht en is iets donkerder. Ook is Chester nog iets lager dan Tessel. Tessel is al echt de lucht in geschoten en heeft een iets lichtere kleur en zijn vacht is nog zachter. Ook vond ik de koppies toch anders. Je ziet echt wel dat het broertjes zijn, maar er zijn echt wel duidelijke verschillen.
Wat denk je, gaan ze spelen met elkaar, gaat Tessel (althans, ik denk dat het Tessel was) grommen. Maar ik denk dat hij geen idee had vanwaar het geluid kwam en het zag er gewoon vriendelijk uit. Dus ik denk dat ik me er geen zorgen over hoef te maken. Het was in ieder geval heel erg grappig om ze zo samen te zien.
groetjes iris
Ik kan alletwee de data! Dus Sandra, als jij ook een van deze dagen kunt, dan hebben we gewoon een date!
Gisteren zijn Tessel en ik gaan kijken bij knappe broer Chester die puppycursus had. Echt ongelooflijk wat een verschillen je al ziet. Chester heeft al een ruwere vacht en is iets donkerder. Ook is Chester nog iets lager dan Tessel. Tessel is al echt de lucht in geschoten en heeft een iets lichtere kleur en zijn vacht is nog zachter. Ook vond ik de koppies toch anders. Je ziet echt wel dat het broertjes zijn, maar er zijn echt wel duidelijke verschillen.
Wat denk je, gaan ze spelen met elkaar, gaat Tessel (althans, ik denk dat het Tessel was) grommen. Maar ik denk dat hij geen idee had vanwaar het geluid kwam en het zag er gewoon vriendelijk uit. Dus ik denk dat ik me er geen zorgen over hoef te maken. Het was in ieder geval heel erg grappig om ze zo samen te zien.
groetjes iris
-
kristies
- Speurneus

Ja leuk was het dat je kwam kijken!!iris schreef:Hoi hoi,
groetjes iris
Na de pauze hebben we gaan slalommen, best leuk en Chester deed het best redelijk!
Hij was wel moe hoor toen we thuiskwamen.. heeft heerlijk liggen snurken in de auto terug al en thuis gewoon door gesnurkt..
En dus 13 kg!!
@ Enzo;