Indy niet in orde..

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Simoon

Ongelezen bericht door Simoon »

Sjonge, weer geen zekerheid.....
Sterkte met je lieve schat!!!
Jo-Ann

Ongelezen bericht door Jo-Ann »

Terra5 schreef:oh meis toch.. :-( Wat moet dit moeilijk voor je zijn..

Ik realiseer me dat ik niet in jouw schoenen sta en dat wat ik nu ga schrijven erg hard over kan komen, maar ik bedoel het niet hard :oops: maar als de behandelopties sowieso erg beperkt zijn, zou je je meisje dan nog wel zo'n operatie aan moeten doen? :oops:
Ik weet dat het helemaal niet aan mij is en dat het altijd anders is als het om je eigen hondje gaat en je wilt natuurlijk alles uit de kast halen om haar te helpen... en dat siert je ook..
Dit zijn zulke moeilijke dingen.. :-(

Heel veel sterkte Maaike! Een hele dikke knuffel voor jullie :groteknuffel:

Ja, dat klinkt heel hard, maar misschien gaat het daar wel op uitlopen. Och meis, ik hoop het niet voor je!!!
Ze is nog zo jong!!!!! Ze moet nog jaaaaren mee! Ik hoop dat ze sterk genoeg is.
Klote dat je weer zo lang moet wachten, maar wel logisch ook ivm die narcose.
Heel veel sterkte!!!!
Anca
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Anca »

Terra5 schreef:oh meis toch.. :-( Wat moet dit moeilijk voor je zijn..

Ik realiseer me dat ik niet in jouw schoenen sta en dat wat ik nu ga schrijven erg hard over kan komen, maar ik bedoel het niet hard :oops: maar als de behandelopties sowieso erg beperkt zijn, zou je je meisje dan nog wel zo'n operatie aan moeten doen? :oops:
Ik weet dat het helemaal niet aan mij is en dat het altijd anders is als het om je eigen hondje gaat en je wilt natuurlijk alles uit de kast halen om haar te helpen... en dat siert je ook..
Dit zijn zulke moeilijke dingen.. :-(

Heel veel sterkte Maaike! Een hele dikke knuffel voor jullie :groteknuffel:
Zo denk ik er ook over :(
Heeft ze nu nog wel een hondsleven. Ik weet niet of ik nog wel verder zou dokteren en haar nog meer pijn zou laten lijden...

Heel veel sterkte de komende tijd! :groteknuffel:
Groetjes Anca

Afbeelding
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jolien »

Jeetje maaike, wat vreselijk allemaal... had echt gehoopt dat er nu iets uit zou komen waar tenminste iets aan te doen viel..! :cry: Heel veel sterkte... :groteknuffel:
Tilly
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tilly »

Maaike wat een ellende allemaal en weer geen antwoorden terwijl Indy zieker en zieker wordt.
Ik snap hier echt niks van...... wat scheelt haar. Al zoveel dingen onderzocht zonder resultaat.
We duimen en duimen... wens jullie veel sterkte
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

:knuffel: Ook hier blijven de duimen draaien!! :duimen:
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
esther-sarah
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door esther-sarah »

Het is inderdaad vreselijk wat er met Indy gebeurt. Alle onduidelijkheid, de ziekte en de pijnen zijn zowel voor haar, als voor Maaike slopend. Maar toch weet ik dat Maaike nooit en te nimmer door zou gaan met onderzoeken als ze aan Indy zou zien dat het niet haalbaar meer was.

Ik heb mijn Sarah vorig jaar ook op veel te jonge leeftijd verloren. Mensen zeiden tegen mij ook "wat doe je dat dier aan?" Ja, ik weet achteraf dat ik Sarah eerder had moeten laten gaan. Maar we wisten niet wat er met haar aan de hand was. Er werd een verkeerde diagnose gesteld, en we wisten niet dat wat ze had ongeneeslijk was.

Het lijden van je dier doet al zo vreselijk veel hartepijn. Maar ik kan me levendig voorstellen dat Maaike een diagnose wil horen. En ze is realistisch genoeg om te bepalen wat ze doet als er geen diagnose komt. Laten we niet vergeten dat Indy tussendoor ook een aantal goed maanden heeft gehad. Wat is er gebeurd waardoor ze nu weer slechter is?

Maaike, ik hoop van harte dat er iets gevonden wordt, en dat er toch een behandelplan mogelijk is. Het is een duivels dilemma wat er nu speelt. Maar ik weet dat je één bent met Indy, en dat je de juiste keuzes maakt!
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."

Gandhi
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Wat ontzettend kl*te dat er niks is uitgekomen, hoe kan het toch dat ze niks kunnen vinden :(
Veel sterkte :groteknuffel:
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
stefmail

Ongelezen bericht door stefmail »

Maaike, ik weet niet wat te zeggen. Wat moet dit erg voor je zijn :(

Ik ga wel mee met @terra5, het is niet aan mij en ik weet uit eigen ervaringen dat dit verschrikkelijke periodes zijn, zelfs lopen twijfelen of ik dit er wel bij zou zetten want het laatste wat ik wil is je nog meer pijn doen.

Wat rest is je nu een hele dikke knuffel geven, 1 voor jou en 1 voor Indy. Sterkte meid.
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Meis, ik ben weer thuis, maar blijf in gedachten bij jullie. Geef het meisje met de mooie ogen maar een dikke knuffel van ons en ook een voor Maya. :verliefd1:

Heb je al gehoord wat de definitieve datum word voor de biopten?
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Ik wil je even zeggen dat ik je zo'n geweldig vrouwtje vind en dat je een geweldige dappere lieve schat van een hond hebt. Kon ik jullie maar helpen, kon ik maar toveren, dan wist ik het wel. Youri van mij heeft nooit een operatie hoeven ondergaan, wel hebben we de laatste jaren heel wat met hem afgedoktert ivm zijn ouder worden en alles wat daarbij hoort. Wetende dat het een keer ophoudt. Iemand zei later tegen mij dat zij Youri al lang een spuitje had gegeven. Maar alles wat we gedaan hebben voor hem was uit liefde, ik hield zoveel van hem en ik zag ook aan hem dat hij niet wegwilde. Met Indy ligt het natuurlijk heel anders, zij is nog zo jong en zo ziek, maar als je denkt dat er toch nog een kans is dat het weer helemaal goed gaat komen vind ik het zo logisch dat je alles pakt. Nogmaals héél veel sterkte voor jullie allemaal. Misschien gebeurt er nog een wonder???

Dikke knuffel voor jullie en jullie zijn in mijn gedachten.

Veel liefs van Alice.
Afbeelding
lmolen
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door lmolen »

Hallo Maaike,

Ik ben een tijdje geen forumlid meer geweest omdat ik te weinig gepost had.
Ik wist nog niet of ik mij weer aan zou melden omdat ik niet zo veel op dit forum bezig was.
Vandaag kwam ik nog eens spieken en zag tot mijn schrik dat Indy nog steeds ziek is.
Ik wilde je een hart onder de riem steken maar dat ging niet, want ik was geen lid meer :D .
Dat heb ik toen snel even veranderd.

Wat heb ik vreselijk met Jullie te doen.
Met Indy omdat ze steeds pijn heeft, en met Jou omdat ik me Jou verdriet en machteloosheid heel goed kan voorstellen.
Ik hoop van harte dat het volgende onderzoek meer duidelijkheid zal brengen en dat Indy eindelijk weer een gezonde Lab mag worden.
Heel veel sterkte meid en een dikke knuffel voor Jullie allemaal.

Groetjes Lucia
Groetjes Lucia
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Terra5 »

Even voor duidelijkheid nog :oops: Ik bedoelde niet dat ik vind dat Maaike nu een bepaald besluit zou moeten nemen. Het is meer dat ik het me afvroeg, ik bedoelde het niet oordelend ofzo :oops:

Ik weet ook als geen ander dat het moeilijk, zo niet onmogelijk, om van buiten te bepalen waar je als eigenaar van een hond een grens zou moeten trekken. Je weet nooit wat je zelf zou doen in zo'n situatie en daar kan je van buiten niet tot nauwelijks over oordelen. Ik weet ook dat er mensen zijn geweest die vonden dat ik met de laatste knie-operatie van Terra te ver ben gegaan.. En ik ben blij dat ik die operatie toen toch gedaan heb.
Grenzen trekken is zo ontzettend moeilijk :-(

Maaike nogmaals heel veel sterkte :groteknuffel:
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
retriever resort
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door retriever resort »

Lieve Maaike en Indy,
ik denk aan jullie :groteknuffel: :groteknuffel: :groteknuffel: :groteknuffel:
groetjes Jeannette
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

Ik heb aan jullie gedacht vandaag, en zo gehoopt dat jullie eindelijk iets te weten zouden komen. Helaas moeten jullie weer wachten.
Ik wens je veel sterkte en moed.
Plaats reactie