Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

13 kilo?! Jeetje, Chester heeft de slag te pakken!!

Ik weet nog steeds niet helemaal zeker of ik deze data's kan; ik zit met mijn vervoer, even mijn moeder inschakelen! Moet lukken hoor.

Zijn jullie al begonnen aan de zak Junior-brokken? Hier is ie gisteren opengegaan en Finn vond het echt helemaal geweldig! Zijn staart bleef maar heen en weer gaan toen hij stond te eten, echt lekker dus. Ik heb hem nog niet eerder met zoveel smaak zijn brokken zien eten. Tja, die iniminie brokjes zij niets voor Finn :wink:

Finn wordt vandaag weer gewogen, ben heel benieuwd. Ik gok op 8 ons erbij, of meer... Meneer wordt érg zwaar om te tillen!!
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

S.Breijer schreef:13 kilo?! Jeetje, Chester heeft de slag te pakken!!

Ik weet nog steeds niet helemaal zeker of ik deze data's kan; ik zit met mijn vervoer, even mijn moeder inschakelen! Moet lukken hoor.

Zijn jullie al begonnen aan de zak Junior-brokken? Hier is ie gisteren opengegaan en Finn vond het echt helemaal geweldig! Zijn staart bleef maar heen en weer gaan toen hij stond te eten, echt lekker dus. Ik heb hem nog niet eerder met zoveel smaak zijn brokken zien eten. Tja, die iniminie brokjes zij niets voor Finn :wink:

Finn wordt vandaag weer gewogen, ben heel benieuwd. Ik gok op 8 ons erbij, of meer... Meneer wordt érg zwaar om te tillen!!
Hier nog niet begonnen aan de junior.. maar de bodem van de zak puppy-brokjes is weldegelijk in zicht.. :D
kristies
Speurneus
Speurneus

@ Sandra even een beetje of-topic, maar ben je je weblog gestopt??
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

kristies schreef:
S.Breijer schreef:13 kilo?! Jeetje, Chester heeft de slag te pakken!!

Hier nog niet begonnen aan de junior.. maar de bodem van de zak puppy-brokjes is weldegelijk in zicht.. :D
De brokken zijn een slag groter, erg prettig voor Finn lijkt me. Heeft hij het idee dat hij ergens op bijt...! Ook kun je deze brokjes makkelijker gebruiken als beloning, die andere brokjes waren wel erg klein. Ze rolde altijd weg.
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

kristies schreef:@ Sandra even een beetje of-topic, maar ben je je weblog gestopt??
Nee....ik had pas een lang verhaal getypt, maar internet werkt niet altijd mee en ja, toen was alles verdwenen! Ik ga er zeker wat aan doen, het is een beetje kaal allemaal en er moet ook echt even een update komen! :)
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Huh? Ik zie nu dat de url weg is :???: Dat bedoel je waarschijnlijk!
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:Huh? Ik zie nu dat de url weg is :???: Dat bedoel je waarschijnlijk!
:D ja inderdaad!! :D

Ik ben ook bezig met een weblog voor Chester maar ik kom er nog niet helemaal uit.. zal binnenkort de link wel hier zetten.. als ik klaar ben met ermee vechten.. :evil: :evil: :evil:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

kristies schreef:
S.Breijer schreef:Huh? Ik zie nu dat de url weg is :???: Dat bedoel je waarschijnlijk!

Ik ben ook bezig met een weblog voor Chester maar ik kom er nog niet helemaal uit.. zal binnenkort de link wel hier zetten.. als ik klaar ben met ermee vechten.. :evil: :evil: :evil:
Als je hulp kunt gebruiken zeg je het maar hoor. Ik ben geen technicus, maar de basisstapjes lukken nog wel.
Leuk trouwens, dat Chester ook een weblog krijgt!
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:
kristies schreef:

Als je hulp kunt gebruiken zeg je het maar hoor. Ik ben geen technicus, maar de basisstapjes lukken nog wel.
Mag ik je daar binnekort een berichtje over sturen?

Even on-topic; snurken jullie mannen ook zo hard??
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

kristies schreef:
S.Breijer schreef:
kristies schreef: :D ja inderdaad!! :D

Is goed!

Finn snurkt soms, niet altijd. Meestal alleen als hij echt moe is en best diep slaapt. Er gaan heel wat bomen om hier!
iris

Ongelezen bericht door iris »

Ook ik ben al een paar weken aan het rommelen om een mooie weblog te maken. Dus, zodra ik klaar ben, dan zul je hier ook een link vinden naar Tessel zijn weblog!

Chester is inderdaad erg goed aan het groeien. Tessel groeit meestal zo'n 0,8 kg per week. Zondag gaat hij weer op de weegschaal, dus dan weten we weer meer! Vorige week zondag was hij 12,4 kg, dus ik ben benieuwd!

Ook zijn we begonnen met de zak junior brokken. Ik meng het nog een beetje met de puppybrok, maar Tessel heeft geen problemen met dit voer en eet het gemakkelijk op! Ik moet nu wel echt een afspraak maken met Diana dat ik voer kom halen, want dit kleine probeerzakje is zo op!
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ja, dit zakje is maar een paar kilo! Finn groeit ook al een paar weken 8 ons per week. Vorige week was het iets meer, toen kwam hij 1 kilo aan. 8 Ons lijkt mij heel netjes?!
iris

Ongelezen bericht door iris »

kristies schreef:
S.Breijer schreef:
kristies schreef: :D ja inderdaad!! :D

Ja joh! Ik heb het laatste opgenomen op mijn telefoon! Tessel kan dus ook erg hard snurken!
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Snurken komt hier ook voor !!! En ook een soort van kleine piep-blafjes als hij ligt te dromen. Als we hem op z'n borst kriebelen en hij in een knuffelbuitje is dan begint hij een soort van te "spinnen" (errug lief)

groeten,

Joost
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Finn net gewogen. Vorige week zondag hebben we hem voor het laatst gewogen. Finn woog toen 13.0 kilo. Net woog hij 14.1 kilo! In 5 dagen 1.1 kilo gegroeid. En ik maar zeggen dat meneer zo dunnetjes blijft....!

Oh, net nog even zijn gebit gecontroleerd. Er zijn 2 voortandjes uit! :D Ook hier een fietsenrekkie. De broers zijn er lekker snel bij.
Plaats reactie