Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Legend Hessel
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Legend Hessel »

miran&joost schreef:Met enige (ongepaste) trots showen wij onze nieuwe avater en banner!!!!!

Hardstikke bedankt Sandra! we vinden hem super!!!!!!! :verliefd1:

Miranda en Joost
wat een supergave banner!!!!! :support:
Groetjes Bert en Marjolein
shadow2005
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door shadow2005 »

Wat zijn het toch een stel lekkere bruine droppies bij elkaar :D Enne Miran en Joost .. gave banner hoor :D
Groetjes Chantal en een poot van Shadow :blondpootje:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

miran&joost schreef:Met enige (ongepaste) trots showen wij onze nieuwe avater en banner!!!!!

Hardstikke bedankt Sandra! we vinden hem super!!!!!!! :verliefd1:

Miranda en Joost
Ik ben blij dat hij in de smaak valt :D!
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

kristies schreef:Even een klein beetje off-topic... maar vanavond/ vanmiddag nog 1 late dienst en dan hebben we lekker alletwee een weekje vrij!! :D
Leuke dingen doen met Chester is het plan.. :lol: !!!!!!!!

Ik heb er zin in! :)
Wat leuk voor Chester....en jullie!!
iris

Ongelezen bericht door iris »

We hebben een winnaar!!!!

Tessel woog vandaag maar liefst 14,2 kg!! :shock:
Dat betekent dat hij nu de dikkerd van het stel is! Ik heb wel even overlegd op de puppycursus en 1,8 kg in een week is een beetje overdreven. Ik ga Tessel nu dus minder voer geven en ga eens kijken wat 3x 100 gram met hem doet.
Ik had nog een blunder: Ik was er hevig van overtuigd dat ik om half 2 naar de cursus moest, totdat ik ineens een helder moment kreeg en dacht dat het half 1 moest zijn. Het was toen helaas al 1 uur. Ik heb Tessel dus letterlijk in de auto gegooid en we hebben na de pauze nog mee kunnen doen. Gelukkig hadden ze alleen nog maar zit en volg geoefend en werden de nieuwe dingen na de pauze behandeld. dus eigenlijk nog niet zo heel veel gemist gelukkig.

@Miran&Joost: wat een gave banner joh!

groetjes Iris
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Jeetje Tessel!! Dat is inderdaad erg hard gegaan! Ik ga hier wat minderen, Finn begint wat pafferig te worden.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Chester begint ook weer wat voller te worden hoor... dus hier ook wat minder eten.. 8)

Jee zal stressen geweest zijn vanmiddag.. gelukkig heb je nog mee mogen doen! :)

Onze vakantie is nu officieel begonnen!! :schreeuw: :schreeuw: :D Het was de laatste dagen op mijn werk echt een chaos ... dus ik ben er echt wel aan toe..

Lekker leuke dingen gaan doen met ons mannetje... en we zijn nu vooral ook steeds meer aan het proberen de katjes en Chester aan elkaar te laten wennen, maar dat gaat nog niet echt van een leien dakje... er wordt heel wat heen en weer geblazen - gegromt en geblaft... Maar de katjes durven steeds dichterbij te komen en Chester begint door te krijgen dat hij ze beter maar met rust kan laten... dus wie weet... :? ooit... :roll:
iris

Kristie: Lekker vakantie. Echt super. Kunnen jullie lekker met Chester spelen en leuke dingen doen!

Tessel zijn fietsenrek begint er steeds leuker uit te zien. Hij heeft nu onder en boven flinke gaten. Ziet er komisch uit hoor!

Vandaag weer werken en helemaal geen zin. Ik wil ook vakantie :(

groetjes Iris
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Ik ben vandaag nog rooster vrij....
Iris zet hem op deze dramaandag!

We zijn net terug van wandelen. Enzo heeft nog even in de tuin gespeelt met zijn activity ball en ik heb intussen snel :zuigen: :twisted:
Nu zitten we lekker op de grond, ik met de laptop en Enzo met zijn kouwbot. gelukzalig eigenlijk :oops:

Enzo kouwt of zijn leven ervanaf hangt :lol: Intussen ligt hij lekker met zijn rug tegen mijn been (lekker warm)
Heerlijk z'on maandag ochtend.

Kunnen jullie apen ook al op de bank springen? Enzo heeft het helemaal ondekt :twisted:
Volgens mij wil hij zich hoger in de roedel plaatsen...
Hij schrok er de eerste keer zelf van! huh ik kan op de bank :shock:

Miranda

Ps wat doen we nu 4 of 18 maart?
iris

Het is inderdaad een dramatische maandag..... bleeehhhhhh

Maar, ik sla me er wel doorheen hoor. Nog even en dan kan ik weer even naar mijn schatje toe om hem eten te geven en uit te laten en voor ik het weet is het al avond. (gelukkig)

Ik kan alletwee de data, dus laat maar weten wat het wordt!

groetjes Iris
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

@ iris: :allright: succes vandaag!!

@ Miranda; 4 of 18 maart het hangt af van Sandera wanner ze vervoer heeft..

En dat springen op de bank heeft Chester ook ontdekt.. :evil:
Eergisteravond ineens. Ik zat rustig tv te kijken.. chester aan mijn voeten.. :braaf: en ineens zit hij op schoot.... :twisted: we moesten er stiekum heel hard om lachen..

Maar nu is het een hobby................. :twisted:
En echt hoor Enzo en Chester zijn broers nu weet ik het heeeeel zeker... :wink: ze hebben echt precies dezelfde streken.. :twisted: :roll:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Sorry...ik had beloofd om te laten weten welke dag ik kon! Ik ben er nog niet helemaal uit. Al zal het waarschijnlijk (als het lukt) 4 maart worden! 18 maart zijn we al bezet. Ik ga het vanavond zowiezo bespreken. Jullie horen nog van me!

Dat bank-springen doet Finn eigenlijk niet. Wel heeft hij een paar keer tegen onze benen opgesprongen, om aandacht te krijgen. Het komt nu eigenlijk nauwelijks voor. Hij is in ieder geval nooit echt op de bank geweest.

Ik ga zo even met de kleine man wandelen. Even lekker los in het park wandelen :).
iris

Nou, hier nog een broertje hoor!
Tessel springt erg graag op de bank en ligt er ook meteen weer af. Ik weet niet hoe hij er bij komt, want ik heb het hem niet geleerd. Dan zit ik rustig op de bank thee te drinken, springt Tessel boevenop me. Thee over de bank en Tessel weer op de grond. Fijn he, zo'n schattig hondje.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Whahahaha ik zie het al voor me die chocotofjes op de bank!
En dan die onschulidige blikken he!

Sandra is goed hoor we hebben geen haast. we horen het wel.
Wat is jou Finn toch een braverik!!!!!!
Kan hij niet een dagje hier komen om Enzo wat manieren bij te leren?
:D :D :D

Miranda
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

miran&joost schreef:Whahahaha ik zie het al voor me die chocotofjes op de bank!
En dan die onschulidige blikken he!

Sandra is goed hoor we hebben geen haast. we horen het wel.
Wat is jou Finn toch een braverik!!!!!!
Kan hij niet een dagje hier komen om Enzo wat manieren bij te leren?
:D :D :D

Miranda
Dat lijkt maar zo hoor 8)
Maarre...misschien kunnen de broers tijdens ons uitje wel wat tips & adviezen uitwisselen! :D
Plaats reactie