Wat zal deze dag voor jullie langzaam voorbij gaan en morgen natuurlijk helemaal. Laten we hopen dat alles goed gaat uitpakken. Heel veel sterkte en op een goede afloop!! Dikke omhelzing voor jullie. Veel liefs van Alice.
Ik denk aan jullie Maaike en zal morgen een kaarsje branden voor je meisje.
Dat er nu toch eindelijk eens duidelijkheid mag komen en Indy alles goed mag doorstaan.
Ook hier brand een kaarsje voor Indy. Hopelijk komt er iets uit waardoor er een goede behandeling mogelijk is en dat je meisje eindelijk weer gewoon hond kan zijn en kan genieten van een hondenleven.
Sterkte Maaike morgen!
Heel veel sterkte voor morgen en ook hier draaien de duimen dat er eindelijk iets voor Indy gedaan kan worden zodat Zij weer een vrolijke gezonde Lab gaat worden.
Dank jullie wel!
Ik zie ontzettend op tegen morgen, ik hoop echt dat we snel meer duidelijkheid gaan krijgen, maar ben ook erg bang voor wat ze gaan vinden.
Gelukkig zijn er de afgelopen dagen wel wat positieve tekenen, dus dat geeft wel wat moed en hoop.
Miep schreef:Nogmaals heel veel sterkte Maaike hoe laat zijn jullie aan de beurt??? Enne morgen brandt er hier een kaarsje hoor voor Indy en jou
We moeten morgenvroeg om half 9 al in Wageningen zijn, dus dat wordt vroeg van huis. En dan hangt het er vanaf wat ze tegen gaan komen. Als ze niets vinden, alleen biopten nemen en het gaat allemaal goed, dan mag ze morgenmiddag mee naar huis.