losloopgebied in Heerhugowaard

Plaats hier leuke wandelplekken.
wendy28

losloopgebied in Heerhugowaard

Ongelezen bericht door wendy28 »

hallo,

ik wilde even laten weten voor mensen in Heerhugowaard en ongeving, dat er in HHW een prachtig losloopgebied is. dit is de Waarderhout. de enige plek in de omgeving waar je hondje lekker los kan lopen. je kan verschillende rondjes doen, en er is ook een groot veld waar de hondjes lekker kunnen ravotten. verder is er veel schoon water, waar lekker in gezwommen kan worden.
als je de grote ronde gaat lopen, ben je een uur, tot 1,5 uur kwijt. verder heb je veel tussendoortjes, dan loop je dus gewoon stukjes door het bos op hele smalle paadjes. mijn ervaring dat honden dat helemaal geweldig vinden!!! deze zijn alleen met een kinderwagen niet goed te doen.

het hele park zijn de paden verhard, behalve de tussendoortjes dan.

vroeger was dit een productiebos, nu wordt het dar niet zoveel meer voor gebruikt.

veel plezier!!!

groetjes, wendy en een poot van tosca
jetleen

HHW

Ongelezen bericht door jetleen »

Dag Wendy,

Ik zie ons daar na onze vakantie wel een keer lopen hoor!
Lekker banjeren met onze labjes, komt helemaal goed

Tot gauw,
Jetleen (Den Helder)
Bantu

Ongelezen bericht door Bantu »

ooh dat is lekker dichtbij....keer met zijn allen gaan wandelen??
Labje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Labje »

O, dat wil ik dan zeker eens proberen. Ik zoek juist weer eens wat nieuwe plekjes. :)
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke
Afbeelding
Labje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Labje »

Bij welke straat ligt het ongeveer in de buurt. Ik kan het zo niet 1,2,3 vinden op de plattegrond.
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke
Afbeelding
Bantu

Zullen we een datum prikken?Het wandellen hou ik niet heel lang vol met mijn bolle buik..maar is toch heerlijk als de hondjes lekker kunnen zwemmen met elkaar?!
jetleen

wandelen

Wanneer ben je uitgeteld dan? (en dan niet na zoveel minuten hoor!)
Iig succes met je bevalling!
Jetleen
wendy28

Ongelezen bericht door wendy28 »

haai!!!

daar ben ik ook weer, terug van vakantie!!!

de Waarderhout ligt tussen de Beukenlaan en de Oost-Tangent in, in Heerhugowaard. je kunt parkeren op de beukenlaan, vlak naast een boerderijtje. dit is een beetje lastig te vinden, ligt nogal verscholen. wat dan makkelijker is aan die kant, is je auto neerzetten bij de waardergolf, het zwembad van HHW. enorm gebouw wat je niet kan missen, met een enorme parkeerplaats. dan steek je schuin over, en je zit erin.
als je van de kant van Alkmaar afkomt, dan rij je over de oost-Tangent. je rijdt bijna de hout is, dus is niet te missen, en ook de parkeerplaats niet.

als je nog vragen hebt, dan hoor ik het wel. lijkt me leuk om eens te wandelen met z'n allen!!!

enne Bantu, succes met je bevalling!!!

groetjes, wendy en een poot van tosca
jetleen

HHW

Hoi!

Volgens mij is er nog geen datum geprikt, misschien een voorstel?
Wat dachten jullie van zondag a.s. 17 september?
Tijd hoor ik wel, als het slecht uitkomt, prikken we een andere datum.
( Niet te lang wachten, want dan is Anita van Bantu misschien aan het bevallen...)

Heleen
Bantu

zondag gaat mij helaas niet lukken dan zijn mijn ouders hier.En heb nog 5 week hoor :)
jetleen

Da's goed te weten, nog 5 weken.
Ik zou het wel leuk vinden om met een aantal te gaan, ik wacht dus nog even af. (Anders vind ik het zo zonde om vanuit den helder te rijden, terwijl je hier ook goed kan lopen)

Join the club!
Heleen
Plaats reactie