reis om de wereld in 80 dagen

Plaats hier leuke wandelplekken.
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

reis om de wereld in 80 dagen

Ongelezen bericht door sbientje »

Bonjour! Ik heb nog 3 tot 4 weken te overbruggen, voordat ik naar noorwegen ga. Deze wilde ik doorbrengen met werken, maar vooral ook wandelen. Het lijkt me leuk om in iedere provincie eens een mooi stukje natuur te bezichtigen, met hond.

Natuurlijk zou wat gezelschap van andere labjes leuk zijn. Dus als een van jullie een leuk plekkie weet, en toevallig zin en tijd heeft om een keertje met me mee te wandelen, dan hoor ik het graag in dit topic!

Trouwens, als je alleeen een route-idee hebt, ook prima!
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
mugo
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Re: reis om de wereld in 80 dagen

Ongelezen bericht door mugo »

sbientje schreef:Bonjour! Ik heb nog 3 tot 4 weken te overbruggen, voordat ik naar noorwegen ga. Deze wilde ik doorbrengen met werken, maar vooral ook wandelen. Het lijkt me leuk om in iedere provincie eens een mooi stukje natuur te bezichtigen, met hond.

Natuurlijk zou wat gezelschap van andere labjes leuk zijn. Dus als een van jullie een leuk plekkie weet, en toevallig zin en tijd heeft om een keertje met me mee te wandelen, dan hoor ik het graag in dit topic!

Trouwens, als je alleeen een route-idee hebt, ook prima!
Hemmeland, Monnickendam :wink:
Afbeelding
Jomoke
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jomoke »

Kijk hier eens als je naar het mooie zuiden wilt.
http://www.wandelgidszuidlimburg.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy
Melanie

Ongelezen bericht door Melanie »

Noord-Limburg is ook heel mooi :wink:
Jomoke
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jomoke »

Melanie schreef:Noord-Limburg is ook heel mooi :wink:
Absoluut, die wandeling in Belfeld vond ik toen ook helemaal geweldig.
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy
esje

Ongelezen bericht door esje »

Zelf in de Randstad hebben wij leuke wandelstukjes met vooral water erbij!

http://www.zuid-hollandse-eilanden.nl/watersport.html" onclick="window.open(this.href);return false;
didi

Ongelezen bericht door didi »

de veluwe is ook heel mooi,op de roosendaalse heide mogen de honden los lopen, veder ook veel los loop gebied tussen dieren en arnhem, in apeldoorn heb je het leesten, vanuit dieren kan je richting de carolina hoeve lopen, lekker pannekoeken eten en dan veder na de heide, veel succes
mijntjuh

Ongelezen bericht door mijntjuh »

in twente ook heeeeeeeeeele mooie plekjes en wil je vergezellen hoor samen met mijn puber hahaha
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

mijntjuh schreef:in twente ook heeeeeeeeeele mooie plekjes en wil je vergezellen hoor samen met mijn puber hahaha
leuk!!

en de rest: tnx voor de tips so far!
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

didi schreef:de veluwe is ook heel mooi,op de roosendaalse heide mogen de honden los lopen, veder ook veel los loop gebied tussen dieren en arnhem, in apeldoorn heb je het leesten, vanuit dieren kan je richting de carolina hoeve lopen, lekker pannekoeken eten en dan veder na de heide, veel succes
potver daar heb ik eens gelopen, bij de carolina hoeve :D Gingen we daar op de koningsberg, of weeti k veel! jeeeezus dat was zwaar.. en toen naar de posbank en zo over de hei naar velp.. ofzo... 15 km was het dacht ik, wel leuk :)
Plaats reactie