zoo schattig! een vriendin van mij heeft een schapendoes, alleen die zwemt niet tot zijn buik gaat ie erin, waardoor ie dan echt van die spillenpoten heeft, en zijn lijf is nog gewoon droog dus dat ziet er dan echt ontploft uit. Joep is gewoon helemaal kledder en dr blijft idd weinig van over... hebben labradoodles eigenlijk dezelfde typische vacht als de labrador, maar dan gekruld? of wordt joep zeg maar echt nat tot op de huid?
sbientje schreef:zoo schattig! een vriendin van mij heeft een schapendoes, alleen die zwemt niet tot zijn buik gaat ie erin, waardoor ie dan echt van die spillenpoten heeft, en zijn lijf is nog gewoon droog dus dat ziet er dan echt ontploft uit. Joep is gewoon helemaal kledder en dr blijft idd weinig van over... hebben labradoodles eigenlijk dezelfde typische vacht als de labrador, maar dan gekruld? of wordt joep zeg maar echt nat tot op de huid?
Joep wordt echt helemaal kledder!
Hij schud zich dan ook wel droog, maar dat helpt bij Joep niks. Hij is dan zo nat dat zijn vacht nauwelijks mee beweegt bij het schudden.
Was ook wel een van mijn redenen om er een te nemen!
Echte teddyberen
En ze zijn super slim en lief en ze verharen niet!
Denk dat menig forumlid wel jaloers is op dat laatste feit zo rond deze perioden
maarehm, ik vind het niet echt een labrador zeg maar, of heb ik dat mis? als ik die foto zie van die volwassen hond, dan zie ik daar niets labrador-achtigs in of zit dat vooral in het karakter?