Op vakantie zomer 2009: waar naar toe?

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
cars

Op vakantie zomer 2009: waar naar toe?

Ongelezen bericht door cars »

Hoi,

Het duurt nog even voor het weer zomer is, maar de vakantiefolders rollen de brievenbus al weer in.
Bij heel veel aanbieders is 1 hond toegestaan, maar met 2 kom je er niet in.
Wij zijn op zoek naar een plek waar onze lajes het prima naar hun zin hebben , maar waar ook voor onze kids (10, 12,14 jaar) iets te beleven valt.
De voorkeur gaat uit naar een huisje (vakantiepark) in Duitsland of Denemarken. Wie heeft er een goede tip? :zwartpootje:

Groetjes Jolanda
Knutselsmurf
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Knutselsmurf »

Ons eigen Labrador Reisbureau natuurlijk! Alleen maar huisjes waar je met honden welkom bent. In je zoekopties kun je opgeven met hoeveel honden je wilt komen.
Afbeelding Al smurfende, leert men!
maranoa

Ongelezen bericht door maranoa »

Hoi , wij zitten in de Belgische Ardennen en hebben een B&B waar honden ongeacht hoeveel, altijd welkom zijn.
http://www.chezmaranoa.be" onclick="window.open(this.href);return false;

groetjes van Anneke
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sascha »

Via de site Dogs-include vind je veel leuke adressen.
Wij zijn dit jaar naar Ebeltoft geweest in Denemarken, in een fantastisch huisje in een prachtige omgeving voor jou en de honden. Heerlijk zwemmen in een baai/zee op loop- of paar minuten rijafstand. Zou zo weer willen maar volgend jaar hoop ik hier thuis iets nog veel mooiers rond te hebben liggen/lopen. nl. PUPPIES, daar laat ik graag mijn vakantie voor schieten :D
Afbeelding
Luna

Ongelezen bericht door Luna »

Wij gaan elke meivakantie naar Helgenæs, Denemarken, schitterend gebied voor jezelf en de hondjes.
cars

Ongelezen bericht door cars »

Hoi

bedankt voor de reacties. Ik heb al even rondgekeken bij het labrador reisbureau. er zitten leuke locaties bij voor de hondjes, maar de kinderen hebben ook zo hun wensen.
Die willen ergens naar toe waar veel andere jeugd is en het liefst een enorm zwembad...........

ik zal nog even rondneuzen :zwartpootje:

Groetjes Jolanda
HennyH
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door HennyH »

Kijk eens bij http://www.dfb.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

daar kun je vast wel iets vinden!
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit
Plaats reactie