Ik merk al een tijdje aan mezelf dat ik er wat over kwijt wil... Nicki is nu alweer 2 weken van ons weg... wat gaat dat snel! Ik mis haar iedere dag, dat zwarte koppie op mijn buik als ik op de bank zat, het opeten van Pieters oren als wij aan het stoeien waren, de orde scheppen als Hagrid en Juuntje met elkaar aan het klieren waren... Tjonge wat mis ik die lieve meid!!! Haar naam zal nog lang voortleven, zolang als dat de hondenschool voortleeft, maar haar lijfje is weg... Ik hoop dat ik vandaag de asbus krijg, zodat ze kan worden uitgestrooid op haar lievelingsplek: Reeuwijkse Hout. Hier heeft ze vele uren genoten van het leven, die lieve mooie Nicki. 's Ochtends hoef ik nu voor nog maar 2 hondjes eten uit de vriezer te pakken, maar ik doe het geregeld nog bijna fout.
Ik hoop dat Nicki daarboven, weer Papa gezeldschap kan houden. Ze was zo gek op papa en papa op haar...
Nicki, ik hoop dat je een nieuw "leven" hebt daarboven waarbij de ellende van hier je bespart zal blijven!
Het Nicki topic
-
- Speurneus
- Contacteer:
Het Nicki topic

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012

Betekend alleen dat je gewoon zielsveel van je hondje gehouden hebt en dat is alleen maar een goed teken. Ik had niet gedacht dat ik het er na zo'n tijd nog zo moeilijk mee zou hebben.

Kan jullie Nicki mooi achter de regenboog met onze Willem spelen.
Veel sterkte!

Lieve Dorine,
het valt niet mee een lieverd te moeten missen, mijn Bono is er nu bijna 5 weken niet meer en mis hem elke dag. Ook al heb ik nog 2 andere hondjes Jack Rusell "Tecko en Duitse herder "Fredje" mijn Bono mis ik enorm, daar was er gewoon maar 1 van. Met het voeren is het ook zo "stom", de volgorde Tecko, Bono, Fredje, ik zeg het zo vaak nog fout.
Bono was dinsdag 6 jan.overleden en dond. 8 jan. al gecremeerd, de dinsdag erop kon ik zijn asbus ophalen bij de dierenarts, die dinsdag 13 jan. heb ik hem uitgestrooid onder onze kastanjeboom, waar Duke ligt begraven. Het duurt lang voordat de as "weg" is, en heb afgelopen dinsdag toch nog wat bij elkaar gezocht en in een doosje gedaan, misschien doe ik het ooit een gouden hartje..... ik weet niet hoe het loopt, misschien strooi ik het wel weer terug. Mijn gevoel is soms nog zo dubbel en het missen is erg, gelukkig hoef ik minder te huilen, want dat kost zoveel energie, dan ben ik helemaal op. Lieve Dorine het zal nog wel even duren voordat het verdriet wat minder pijn doet. Groetjes van Linda.
het valt niet mee een lieverd te moeten missen, mijn Bono is er nu bijna 5 weken niet meer en mis hem elke dag. Ook al heb ik nog 2 andere hondjes Jack Rusell "Tecko en Duitse herder "Fredje" mijn Bono mis ik enorm, daar was er gewoon maar 1 van. Met het voeren is het ook zo "stom", de volgorde Tecko, Bono, Fredje, ik zeg het zo vaak nog fout.
Bono was dinsdag 6 jan.overleden en dond. 8 jan. al gecremeerd, de dinsdag erop kon ik zijn asbus ophalen bij de dierenarts, die dinsdag 13 jan. heb ik hem uitgestrooid onder onze kastanjeboom, waar Duke ligt begraven. Het duurt lang voordat de as "weg" is, en heb afgelopen dinsdag toch nog wat bij elkaar gezocht en in een doosje gedaan, misschien doe ik het ooit een gouden hartje..... ik weet niet hoe het loopt, misschien strooi ik het wel weer terug. Mijn gevoel is soms nog zo dubbel en het missen is erg, gelukkig hoef ik minder te huilen, want dat kost zoveel energie, dan ben ik helemaal op. Lieve Dorine het zal nog wel even duren voordat het verdriet wat minder pijn doet. Groetjes van Linda.