Onze honden hebben dit eigenlijk nog nooit gehad weet eigenlijk niet waar ik dit kan kopen in Groningen!
Hier krijgen ze zo nu en dan ook pens van smuldier, maar dat is ongetwijfeld niet zo lekker
Dus Lola en Action jullie treffen het maar met zo,n goed kosthuis
Ah, het is dus pens. Ik geef Häsel soms een pensstaaf, ze vind het geweldig lekker. Ik moet eerlijk zijn dat ik onpasselijk zou worden als ik dit aan Häsel zou moeten geven. Hebben jullie dat nooit?
Julia R schreef:Dat is heerlijk genieten zo tezien
Onze honden hebben dit eigenlijk nog nooit gehad weet eigenlijk niet waar ik dit kan kopen in Groningen!
Hier krijgen ze zo nu en dan ook pens van smuldier, maar dat is ongetwijfeld niet zo lekker
groetjes Julia
Julia ik haal dit bij Ranzijn. Dat is een tuincentrum die ook diepvriesvoeding verkoopt. Misschien zit er in of in de buurt van Groningen ook zoiets of een dierenwinkel die dit verkoopt ? Maar ik geloof dat ze het bij jou ook zonder de wekelijkse lap pens goed hebben hoor
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Ik heb nog een paar stukken liggen in de vriezer, het wordt tijd dat ik de slachter maar weer eens bel voor een paar pensen. Wel altijd een hels karwei om het in lappen te snijden. Maar ja, je moet er wat voor over hebben. En dat lukt altijd, zeker als je zulke foto's ziet en weet dat ze er zo van kunnen genieten.
Lekker hoor, dat heeft jullie mamma maar weer mooi voor jullie gekocht!!
@Lidy: kun je anders niet aan lams of geitenpens komen? Die zijn veel kleiner uiteraard als een runderpens en is dus ook veel minder werk om in geschikte porties te verdelen.
Plus dat schapen/geiten doorgaans meestal buiten hebben gelopen en lekker gras hebben kunnen eten enzo, i.p.v. een hoop koeien die toch vooral in de bioindustrie gebruikt worden en doorgaans enkel binnen hebben gestaan op biks.
Groetjes: Mariëlle & Yari
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
yari schreef:Lekker hoor, dat heeft jullie mamma maar weer mooi voor jullie gekocht!!
@Lidy: kun je anders niet aan lams of geitenpens komen? Die zijn veel kleiner uiteraard als een runderpens en is dus ook veel minder werk om in geschikte porties te verdelen.
Plus dat schapen/geiten doorgaans meestal buiten hebben gelopen en lekker gras hebben kunnen eten enzo, i.p.v. een hoop koeien die toch vooral in de bioindustrie gebruikt worden en doorgaans enkel binnen hebben gestaan op biks.
Ik had laatst een geitenpens, pfffft, die stinkt vreselijk en is ook wel wat sappiger.
In de runderpens vind ik trouwens wel gras terug. Dus ik ga er dan vanuit, dat de koe in het weiland heeft gelopen. Of heb ik het mis?
yari schreef:Lekker hoor, dat heeft jullie mamma maar weer mooi voor jullie gekocht!!
Ik had laatst een geitenpens, pfffft, die stinkt vreselijk en is ook wel wat sappiger.
In de runderpens vind ik trouwens wel gras terug. Dus ik ga er dan vanuit, dat de koe in het weiland heeft gelopen. Of heb ik het mis?
Oh? De lams en geitenpensen hier stinken echt niets meer dan runderpens?
En tuurlijk kan het ook zijn dat een koe in het weiland heeft gelopen, als je gras terug vindt dan zal dat ook wel, maar is bij koeien minder vaak het geval als bij schapen/geiten, dat wilde ik ermee zeggen eigenlijk.
Groetjes: Mariëlle & Yari
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
Julia R schreef:Dat is heerlijk genieten zo tezien
groetjes Julia
Julia ik haal dit bij Ranzijn. Dat is een tuincentrum die ook diepvriesvoeding verkoopt. Misschien zit er in of in de buurt van Groningen ook zoiets of een dierenwinkel die dit verkoopt ? Maar ik geloof dat ze het bij jou ook zonder de wekelijkse lap pens goed hebben hoor
Heb inmiddels een slachterij in Groningen gevonden en zij hebben vrijdagmiddag 1 pens (á 10kg )voor mij klaar staan voor 4euro excl. 6% btw
Dus dat wordt een leuk karweitje voor me om te snijden
Hoevaak geven jullie de honden pens?