Choco in Duitsland

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
thomasenjasper
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Choco in Duitsland

Ongelezen bericht door thomasenjasper »

Wij zijn vandaag een dagje gaan kijken in Duitsland, de baasjes
wilden dorpjes kijken, er staan hele mooie huizen zeggen, nou
het dat zal mij een worst wezen, maar wat wel heel leuk was, is
dat er heeeel veel bos is in Duitsland, en natuurlijk moesten we
daar ook een kijkje nemen, hier een paar foto's

Met de hele familie lekker in het bos
Afbeelding

Loop eens door, ik wil het hier eens gaan bekijken.
Afbeelding

Afbeelding

Die duitse teckels zijn heel eng, dus voor de zekerheid ga ik maar
even plat op de grond :eusashhh:
Afbeelding

Het is leuk hier!!!!!!!!
Afbeelding

Ik heb het bos is goedgekeurd, maar we moeten hier veel vaker gaan
lopen, want dit is maar een klein stukje, van dit hele grote mooie bos.
En er liggen nog heel veel bossen in de buurt.

De baasjes waren ook heel erg enthausiast, misschien gaan wij hier
in de toekomst wel wonen, zeggen mijn baasjes, maar ze gaan nu
alles eerst laten bezinken en in mei gaan we hier een weekje op vakantie, en daarna.....................?
Laatst gewijzigd door thomasenjasper op 24 feb 2009, 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Sandra, Choco & James
Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

:D woohhhh spannend, maar met die bossen zit het daar wel goed, jij kan lekker uit je bol gaan meissie :D
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
relaxrex
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door relaxrex »

:D dat was heerlijk genieten!
groetjes corrie en lebber van rex.
Afbeelding
het mooiste wat je kan zijn is jezelf.
Bowy
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Bowy »

Dat ziet er wel heerlijk uit Choco!!! :)
Desiree
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Desiree »

Ohhh wat leuk. Wij zijn vorig jaar bezig geweest met emigratieplannen naar Frankrijk. Helaas is dat toch niet gelukt. Misschien over een paar jaar :wink: .

Maar de bossen waren daar niet zo mooi als bij jou :)
Groetjes,
Désirée

Afbeelding
thomasenjasper
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Desiree schreef:Ohhh wat leuk. Wij zijn vorig jaar bezig geweest met emigratieplannen naar Frankrijk. Helaas is dat toch niet gelukt. Misschien over een paar jaar :wink: .

Maar de bossen waren daar niet zo mooi als bij jou :)
Maar frankrijk is ook heel mooi en een stuk weervaster, maar zo
ver zal ik niet durfen hoor. Dit is twee uurtjes rijden van de randstad en binnen 10 minuten sta je weer op nederlandse bodem, maar al woon je maar net over de grens het is en blijft een emigratie, dus we gaan nu vooral heel goed nadenken.
In mei gaan we een weekje naar dat gebied op vakantie en daarna....................?
Desiree
Erelid
Erelid

Leuk toch. Lukt het met werk in Duitsland?

Wij wilden een pension beginnen en waren heel gericht aan het kijken. Mijn vriend heeft 2 jaar in Frankrijk gewoond en gewerkt (als kok) dus we hebben er wat kennissen. Bovendien spreekt hij de taal goed, is ook wel zo makkelijk :wink: . Wat dat betreft is Duitsland een stuk makkelijker.

Afgelopen september gingen we gericht naar een makelaar om panden te bekijken. Helaas brak toen de kredietcrisis uit. Niet echt een moment om je flink in de schulden te steken en je huis in Nederland te verkopen. Zeker niet omdat we over bepaalde zaken nog onze twijfels hadden.

Neem de tijd en ik ben heel benieuwd wat jullie gaan doen.
Groetjes,
Désirée

Afbeelding
s@s

Ongelezen bericht door s@s »

mooie foto's! :D
thomasenjasper
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Desiree schreef:Leuk toch. Lukt het met werk in Duitsland?

Wij wilden een pension beginnen en waren heel gericht aan het kijken. Mijn vriend heeft 2 jaar in Frankrijk gewoond en gewerkt (als kok) dus we hebben er wat kennissen. Bovendien spreekt hij de taal goed, is ook wel zo makkelijk :wink: . Wat dat betreft is Duitsland een stuk makkelijker.

Afgelopen september gingen we gericht naar een makelaar om panden te bekijken. Helaas brak toen de kredietcrisis uit. Niet echt een moment om je flink in de schulden te steken en je huis in Nederland te verkopen. Zeker niet omdat we over bepaalde zaken nog onze twijfels hadden.

Wij willen gewoon in Nederland blijven werken, marvin bij zijn baas waar hij nu ook al werkt, en ik werk met kinderen met een verstandelijke beperking, dus dat moet denk ik overal wel lukken.

Als wij het gaan doen, moeten we ook wachten tot de woningmarkt hier weer een beetje aantrekt, anders maken we verlies op ons huidige huis.
Dus tot die tijd, blijven we zeker plakken in de randstad.

En voor jullie komt jullie huisje in frankrijk ook nog wel, is het daar ook
zo goedkoop een woning kopen?
Voor het geld waarvoor wij hier in een rijtjeshuis wonen, kopen we daar een vrijstaande villa :)
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Lekker bos hoor, bofkont! Moet niet moeilijk zijn om daar te wennen en Duits blaffen is ook niet zo ingewikkeld :D
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Desiree
Erelid
Erelid

thomasenjasper schreef:

Wij willen gewoon in Nederland blijven werken, marvin bij zijn baas waar hij nu ook al werkt, en ik werk met kinderen met een verstandelijke beperking, dus dat moet denk ik overal wel lukken.

Als wij het gaan doen, moeten we ook wachten tot de woningmarkt hier weer een beetje aantrekt, anders maken we verlies op ons huidige huis.

Voor het geld waarvoor wij hier in een rijtjeshuis wonen, kopen we daar een vrijstaande villa :)
Wij gaan een paar keer per jaar naar Zuid Frankrijk. Echt goedkoop is het daar niet, maar we voelen ons er helemaal thuis. We zijn ook wel eens in Midden Frankrijk gaan kijken. Daar is het een stuk goedkoper, maar we voelen ons er gewoon niet thuis.
Groetjes,
Désirée

Afbeelding
jolie

Ongelezen bericht door jolie »

Nou het bos is iig prima!

Wij hebben ook plannen voor Duitsland, maar eerst maar eens even afwachten wat de ontwikkelingen zijn...
thomasenjasper
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Desiree schreef:
thomasenjasper schreef:

Wij gaan een paar keer per jaar naar Zuid Frankrijk. Echt goedkoop is het daar niet, maar we voelen ons er helemaal thuis. We zijn ook wel eens in Midden Frankrijk gaan kijken. Daar is het een stuk goedkoper, maar we voelen ons er gewoon niet thuis.
en dat is het belangrijkste! Je kan in een kast van een huis heel ongelukkig zijn, omdat je, je daar niet thuis voelt.
Als jij nou in frankrijk woon en ik in Duitsland, dan doen we in de vakantie gewoon woningruil :D
thomasenjasper
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

jolie schreef:Nou het bos is iig prima!

Wij hebben ook plannen voor Duitsland, maar eerst maar eens even afwachten wat de ontwikkelingen zijn...
Doen wij ook hoor, nu is het gewoon niet verstandig om je huis te verkopen.
Jullie wonen wel een stuk dichter bij de grens, dus dat maakt de stap denk ik net iets makkelijker :)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Het ziet er daar inderdaad heerlijk uit! :D
Plaats reactie