Aangezien het bijna onmogelijk leek om met 2 honden een appartement, chalet of bungalow te boeken.... waren Thijs en ik het al snel eens; We gaan kamperen!!!
Ik heb met Mitchell en Anna (oppaslabje) vorig jaar gekampeerd en dat ging erg goed. Voor Lilo gaat het een nieuw avontuur worden
De tent hebben we afgelopen zondag aangeschaft. Een luxe 6-persoons bungalowtent met 3 slaapcabines is het geworden. Zooo gaaf!!
Onze eerste kampeeruitje is al met pasen! We gaan dan naar Ruighenrode in Lochem. Bij iemand bekend??
Ik ben erg benieuwd wat de hondjes ervan gaan vinden, want als het aan de baasjes ligt gaan er nog veel kampeeruitjes volgen
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Wij zaten met hetzelfde dilemma. We hebben een aantal keer een stacarvan gehuurd op een camping. Voor de kinderen is zo'n camping harstikke leuk. Maar dit jaar hebben we Taffie en die mag niet in een huurcaravan dus hebben we een vouwwagen gekocht. Voor ons ook een nieuwe ervaring maar het lijkt me harstikke leuk, en Taffie kan lekker mee.
Veel plezier met Pasen en hoop voor jullie dat het wel lekker weer is!
Gisteren heb ik een bench gekocht voor in de tent. 120x80x80... wat een mega enorm ding zeg Ik ben benieuwd of dit allemaal wel passen gaat...
Ze kunnen er met gemak met zn tweetjes is en samen nog een wals erin dansen!! Vanacht heb ik ze er samen in laten slapen om te wennen. Ging erg goed.
Mitchell is de bench gewend vanwege zijn revalidatie na zijn operatie. Hij was helemaal blij toen de bench in de woonkamer opgezet was! Meneer was er niet meer uit te krijgen
Beloofd nu al een leuke vakantie te worden!!
Camperen is zowiezo leuk, wij kamperen al jaren (met onze sleurhut). In de meivakantie gaan we weer naat Texel. Beau gaat voor het eerst mee op vakantie, ik moet alleen even kijken of er strand is waar Beau lekker in de zee kan spelen in die periode. Anders is er bos en ruimte genoeg.
Veel plezier! het wordt vast erg leuk!
Wij kamperen (caravan) ook! Yara is vorig jaar meegeweest naar Frankrijk. Ze was toen 17 weken en vond het helemaal geweldig (en wij ook).
Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008 Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
thomasenjasper schreef:Wij gaan over twee weken ook voor het eerst kamperen met hond en kids, wij hebben een vouwwagen gekocht.
Heel veel plezier
Wij gaan ook over ruim 2 weken voor het eerst kamperen met hond & kids kamperen in de vouwwagen die we onlangs hebben gekocht.
Ik ben zo benieuwd hoe het gaat We hebben er wel heel veel zin in.
geniet er van hoor
dit jaar gaan we weer naar ons vaste adresje in frankrijk en roef gaat nu voor het eerst kamperen.ik ben zo benieuwd hoe dat zal gaan.
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012