Natuurlijk gaat deze week elke dag het fototoestel mee in de tas, als we op jak gaan..
En dan nog ben ik geregeld te laat om een mooi moment vast te leggen..dat krijg je, als je alleen met 3 hondjes op pad bent.
Maaaar ik heb er toch weer een paar die (in mijn ogen) wel de moeite waard zijn.
Kijk maar:
Jaaa..ik mag ook weer mee!!!
Remi en z'n balletje..onafscheidelijk..
Mooi hé!(Dat grassprietje..haha..lief..)
Kun je zo lekker op sabbelen..
Komen jullie nog????
Jaajaaa..ik kom!!!
Eindelijk zeg...
Wat gaan we nu doen??
..Denk dat ik nog even moet dompelen...
Tja, je moet je naam (smeerlabje) toch eer aandoen hé..
Mooie-vieze Remi..
Dan maar weer een frisse duik nemen..
Zooo zeg, cooool!!
Kan ik ook, zegt To..
Goed hé!!!
En dan weer naar huis..
Zoefboef in haar eigen reiskoffertje..
Achmed..nog even drogen in de tuin..
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes Kato! (Labrador; 4-11-2005) Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008) Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)
Annick, wat weer een mooie foto's!
Lieve Remi en jouw schattige duo
Het raakt me deze reportage..
Omdat ik weet dat Remi ernstig ziek is en zijn baasjes hen voor even toevertrouwen aan júllie goede zorgen.
Een groot compliment dus
En dan jullie eigen KaZo erbij...heerlijke foto's!
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994 Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007 Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009 JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
marions schreef:Annick, wat weer een mooie foto's!
Omdat ik weet dat Remi ernstig ziek is en zijn baasjes hen voor even toevertrouwen aan júllie goede zorgen.
Een groot compliment dus
groetjes van marion
Dank je wel Marion!
Ik vind het ook een compliment dat de baasjes van Remi hun lieverd aan ons toevertrouwd hebben..
Het is altijd al heerlijk als Remi er is, maar deze week was/is wel heel erg bijzonder..
Vandaag het laatste logeerdagje.we gaan weer genieten!!
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes Kato! (Labrador; 4-11-2005) Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008) Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)
Een groot compliment dus
groetjes van marion
Dank je wel Marion!
Ik vind het ook een compliment dat de baasjes van Remi hun lieverd aan ons toevertrouwd hebben..
Het is altijd al heerlijk als Remi er is, maar deze week was/is wel heel erg bijzonder..
Vandaag het laatste logeerdagje.we gaan weer genieten!!
Dan wens ik jullie allemaal een dag om nooit te vergeten
Een groot compliment dus