Is bijna af, de tegels liggen erin. Het hondenhok in af. En het badje
staat erin. Nu het dak er nog op... (in het badje hebben ze al met hun zand lijfjes ingezeten dus die kan ik wel weer verversen.. ) Ze vinden het trouwens helemaal leuk.. Ze gaan constant uit zichzelf erin.. IDEAAL!
mooie kennel hoor ,roef zit met het mooie weer nu ook veel in de tuin(afgeschermd stuk met bestrating) hier deden we niet veel mee en dit is perfect voor roef ,ook met luxe swimmingpool en hondehok
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Mooi hoor! Maar 3 bij 4? Echt waar? Want volgens mij heb jij net zo'n badje als ik in de tuin heb staan en die is een meter doorsnee volgens mij... Is deze kennel echt 4 bij 3 meter?
Hier een kennel van anderhalf bij 3 meter, momenteel alleen nog in gebruik voor het eten en vanaf de zomer als er een herder bijkomt (nachtverblijf) erg mooi gemaakt ook bij jou! Daar kunnen de meiden prima van genieten als je weg bent
Lupos schreef:Mooi hoor! Maar 3 bij 4? Echt waar? Want volgens mij heb jij net zo'n badje als ik in de tuin heb staan en die is een meter doorsnee volgens mij... Is deze kennel echt 4 bij 3 meter?
Hier een kennel van anderhalf bij 3 meter, momenteel alleen nog in gebruik voor het eten en vanaf de zomer als er een herder bijkomt (nachtverblijf) erg mooi gemaakt ook bij jou! Daar kunnen de meiden prima van genieten als je weg bent
Vanochtend nogmaals opgemeten en hij is 3,5 bij 3...
Dus inderdaad niet 4 bij 3..
Oja en de schelp is 1,5.
Lupos schreef:Mooi hoor! Maar 3 bij 4? Echt waar? Want volgens mij heb jij net zo'n badje als ik in de tuin heb staan en die is een meter doorsnee volgens mij... Is deze kennel echt 4 bij 3 meter?
Oja en de schelp is 1,5.
ik heb een slecht timmermansoog blijkbaar maar goed dat doet niets af aan het feit dat jullie een prachtige kennel hebben gebouwd
Oja en de schelp is 1,5.
ik heb een slecht timmermansoog blijkbaar maar goed dat doet niets af aan het feit dat jullie een prachtige kennel hebben gebouwd
Sorry kan er niks aan doen, hij is echt formaat.. Ben ook erg blij met resultaat alleen het dak moet er nog op..