Jochem gaat even niet meer naar de puppyjachttraining
-
- Hele grote hondenneus
Jochem gaat even niet meer naar de puppyjachttraining
Ai ai ai het is geen pretje om met een pup van 16 weken je enkel te breken! Dit betekend dat nu ook de jachttraining dus even stil ligt. Heeft iemand misschien tips en of ideeen hoe ik toch nog een beetje met Jochem in de tuin een beetje kan trainen?

Met dank aan Sharon

-
- Hele grote hondenneus
-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
Jeetje die enkels ook, ik heb 19 maart m''n enkel gebroken en ben 31 maart geopereerd, dus ik weet heel goed wat het is.
Wij hebben een rolstoel bij de vitras (thuiszorg)gehuurd( kon mijn been ook omhoog) en zo kon ik mee naar trainen en kan je als iemand je kan helpen ook in de buurt wat oefenen.
Ik mag nu gaan belasten en kan op 2 krukken en een stoel mee naar trainen, maar gelukkig gaat m'n man ook met Tess, want auto rijden hoort nog niet tot de mogelijkheden.
Heel veel succes en een spoedig herstel
Wij hebben een rolstoel bij de vitras (thuiszorg)gehuurd( kon mijn been ook omhoog) en zo kon ik mee naar trainen en kan je als iemand je kan helpen ook in de buurt wat oefenen.
Ik mag nu gaan belasten en kan op 2 krukken en een stoel mee naar trainen, maar gelukkig gaat m'n man ook met Tess, want auto rijden hoort nog niet tot de mogelijkheden.
Heel veel succes en een spoedig herstel

Dank je wel Anca

-
- Speurneus
- Contacteer:
Oh wat balen zeg.... Je kan inderdaad het halen van dummy en brengen in de tuin gaan leren. Ook afliggen (blijf), weggaan (uit zicht) en hem weer ophalen. Ook kan je vast en los oefenen. Ook kan je gaan oefenen dat hij mooi voor je komt zitten, met zijn voerbak aan je borst. Ook het naast (voet) kan je oefenen.... best veel toch
Ik hoop dat je misschien toch een oplossing vindt om toch naar de training te gaan, van kijken leer je ook en misschien kan iemand anders een oefening met Jochem doen.
Succes en vooral beterschap.

Ik hoop dat je misschien toch een oplossing vindt om toch naar de training te gaan, van kijken leer je ook en misschien kan iemand anders een oefening met Jochem doen.
Succes en vooral beterschap.

Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka
*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
Pootje van Gina & Akka
*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
-
- Hele grote hondenneus
Dank jullie wel voor de berichtjes. We hebben nu inderdaad een rolstoel opgehaald zodat ik even wat mobieler ben. Het oefenen gaat nog niet echt makkelijk. Jochem vind de rolstoel vele malen interessanter dan de dummy en hij heeft al in de gaten dat ik niet zo snel ben!! Ze zijn ook zo slim die labjes.

Met dank aan Sharon

-
- Speurneus