Vandaag heb ik een mini zwembadje voor hem opgezet. Ondanks dat hij hd, artrose en spondylose heeft kan hij met zijn 14 jaar en 8 maanden er nog intens van genieten.
Elke dag ben ik blij dat hij er nog is, want ik weet dat het zo afgelopen kan zijn.
Maar goed, hieronder komen de foto's!
Beetje mislukt, maar vind em toch leuk
Zo dat zijn ze Hopelijk vonden jullie het leuk om er naar te kijken!!
Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
niet alleen maar leuk om naar te kijken, gewoon heerlijk om te zien hoe The Budmen het nog doet zussie, geniet lekker van elkaar meissie
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Ohhhh ik denk dat iedereen er van droomt dat zijn/haar labje nog zo intens kan genieten van dit soort momenten op die leeftijd !!!
Ik heb ervan genoten, van de foto's, van zijn koppie, van zijn ogen die op en top genietend staan.... sjucht dit is echt Genieten met een hoofdletter G
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
En die ogen daar verdrink je helemaal in....... wat een mooie man zeg!!!
De George Clooney onder de Labby's....Op leeftijd maar nog steeds 'good-looking'.
Wat is het genieten met een hond op leeftijd he? je kent je hondje door en door en je hebt samen zoveel meegrmaakt dat je eigenlijk wenst dat het voor altijd is.