Fedor gaat met pensioen Mika komt ook bij ons wonen
-
lara-puk
Fedor gaat met pensioen Mika komt ook bij ons wonen
hoi hoi,
het is lang geleden dat ik hier geweest ben. allerlei omstandigheden die ik hier niet zal verhalen waren daarvan de oorzaak.
Maar!!! heb goed nieuws. Fedor, die sinds vorig jaar op de lijst stond om vervangen te worden heeft een waardige plaatsvervangster gevonden in Mika. Mika komt op 31 augustus Fedors super belangrijke taak (geleidehond van mijn doofblinde man)overnemen, en fedor geeft het tuig dan over aan haar. Zelf gaat hij als alles goed gaat, hier genieten van een volwaardige Vutter...
groetjes Lara
het is lang geleden dat ik hier geweest ben. allerlei omstandigheden die ik hier niet zal verhalen waren daarvan de oorzaak.
Maar!!! heb goed nieuws. Fedor, die sinds vorig jaar op de lijst stond om vervangen te worden heeft een waardige plaatsvervangster gevonden in Mika. Mika komt op 31 augustus Fedors super belangrijke taak (geleidehond van mijn doofblinde man)overnemen, en fedor geeft het tuig dan over aan haar. Zelf gaat hij als alles goed gaat, hier genieten van een volwaardige Vutter...
groetjes Lara
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
Dat is geweldig nieuws Janet! Ik heb superveel achterstallige mail van het geleidehondenforum dus jouw mail moet ik wellicht nog lezen (sorry). Heeeeeeeeeeel veel voorpret alvast!!!
-
Dinie
- Speurneus

-
Dushi
- Speurneus

-
Sico
- Speurneus

Re: Fedor gaat met pensioen Mika komt ook bij ons wonen
nino&toosje schreef:Blijft Fedor bij jullie wonen of gaat hij elders met pensioen?
lara-puk schreef: Zelf gaat hij als alles goed gaat, hier genieten van een volwaardige Vutter...
Fijn dat er een nieuwe hond is voor je man! En welkom terug
Mag ik een, wellicht stomme, vraag stellen
Groetjes, Simone en Saar
-
lara-puk
-
Dushi
- Speurneus

Volgens mij zijn er speciale riemen die uitlopen in twee lijnen waardoor je er twee honden aan vast kunt maken.
Edit:
http://www.petspassion.nl/index.php?gr= ... how=detail" onclick="window.open(this.href);return false;
Zoiets bedoel ik!
Edit:
http://www.petspassion.nl/index.php?gr= ... how=detail" onclick="window.open(this.href);return false;
Zoiets bedoel ik!
Groetjes van Monique
Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
-
Sico
- Speurneus

Je schrijft in zijn hand, zeg maar? Da's een slimme oplossing! Sorry hoor, dat ik ernaar vroeg..maar vroeg het me oprecht af...lara-puk schreef:hoi Ja
Manlief is idd volledig doof en blind, ik praat in zijn hand, hij geeft gewoon met stem antwoord, en Ja Fedor blijft bij ons.
ben nu alleen op zoek naar een oplossing om twee honden uitte laten met 1 hand....
groetjes Lara
Voor wat betreft uitlaten met 1 hand, misschien zo'n riem met een 'splitter'?
Zoiets als dit? http://www.vitamine-hond.com/hondenarti ... olijn.html
Groetjes, Simone en Saar
-
lara-puk
-
Aileen
- Speurneus

- Contacteer:
Alle respect voor je dat je een man hebt met visuele handicap!!lara-puk schreef:hoi Ja
Manlief is idd volledig doof en blind, ik praat in zijn hand, hij geeft gewoon met stem antwoord, en Ja Fedor blijft bij ons.
ben nu alleen op zoek naar een oplossing om twee honden uitte laten met 1 hand....
groetjes Lara
een goede vriendin van mij is doof (ben zelf dus ook doof) en heeft syndroom van Usher. Zij ziet nu dus al behoorlijk slecht. Ze krijgt in september een hulp/blindegeleidehond. Communiceren met haar is soms even lastig omdat ze niet zo goed kan liplezen ivm de ogen, maar heb er alle geduld voor en we komen er samen altijd goed uit.
Gelukkig mag Fedor bij jullie blijven!! Heel veel geluk en plezier gewenst met Mika

Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.