de grappigste gewoonte van jullie hond?

Vragen over gedrag? Plaats ze hier.
esmoezie
Speurneus
Speurneus

de grappigste gewoonte van jullie hond?

Ongelezen bericht door esmoezie »

Wat is de grappigste gewoonte van jullie hond?

Ik vind het altijd zo schattig en leuk dat, als ik Keo uit de bench ga halen, dat hij 1 voor 1 zijn dekentjes, t-shirt en kong uit de bench gaat dragen. Hij kijkt me dan zo enorm sullig, blij en slaperig tegelijkertijd aan :verliefd1:
Jamiedepemie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Jamiedepemie »

*jumpen* achteruit als ik met zijn eten aankom :lol:
Afbeelding
de banner is fantastisch mooi gemaakt door Monika :)
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Hier staat met stip op nummer 1 de zogehete klap-klap rek.

Haha, nou denken jullie meteen laat je eens nakijken maar het gaat zo;

Tijdends het uitrekken strekt Enzo zijn achterpoten zover naar achter dat ze uiteindelijk gewoon omklappen naar voren, dan ploft ie op zijn buik met zijn poten languit gestrekt achter zich, en kijkt ie je aan van das zooo lekker vrouwtje :D

En zo kan ik nog wel een boek schrijven over ons gestoorde geval wat als labrador door moet gaan!

Miranda
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Altijd een knuffel in zn bek pakken als ik ook maar even naar hem kijk. :D

Als hij eten krijgt, krijg ik standaard 2 poten en een zoen van hem :verliefd1:
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door chrissy »

Na het eten z´n kussentje pakken en dan lekker sabbelen tot hij in slaap valt ,dat deed hij als pup al :D
Afbeelding
riwka
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door riwka »

Ik heb een kast achter de bank staan(kast net zo hoog als de bank) en daar ligt Storm altijd op. Dit doet hij al vanaf dat hij pup is :oops:
Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz
jannie

Ongelezen bericht door jannie »

Als ik 'smorgens beneden kom en naar de keuken loop, geeft Boyan heel kleine hapjes in mijn billen. Tess schudt haar kont er bijna af en loopt dan tussen mijn benen door. Ze is ook stapelgek op de stofzuiger.
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

met stip op één hier: het opschudden van haar ligkussen :D :lol: wij lachen ons werkelijk kapot als ze dat doet. Zo eens per paar dagen moet het kussen het ontgelden. Ze pakt hem niet beet, maar ze duwt haar neus eronder en gooit m dan de lucht in :lol:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

:lol: hihi geweldig om te lezen al deze vreemde streken
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Tilly
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tilly »

esmoezie schreef::lol: hihi geweldig om te lezen al deze vreemde streken
Dat vindt ik nou ook.

Gina loopt ook vaak naar achteren als ik thuis kom :D
En Akka en knuffels wordt in 1 zin uitgesproken. Begroeten is knuffel zoeken, maakt niet uit welke. :D
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
TanjaBancken

Ongelezen bericht door TanjaBancken »

Djari heeft de ontzettend grappige gewoonte om naast je te komen zitten, half op zijn rug en dan net zo lang een soort van heen en weer te "wippen" totdat ie op zijn rug HOP zo over je schoot heenvalt :applaus: echt ontzettend leuk, zeker als hij dat bij de visite doet die net een kopje koffie vastheeft en hem nog niet zo goed kent :lol:
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Pandora:
Als ze nat binnenkomt grist ze zelf de handdoek van de trap om afgedroogd te worden.
Als ik op de wc zit komt zij met haar voorpoten op schoot liggen of ik alsjeblieft even onder haar okseltjes wil krabbelen.

Ramses:
Als ik 's ochtends beneden komt loopt hij een paar keer tussen mijn benen door te kronkelen.
Als ik thuiskom zie ik eerst zijn kop voor de schuifpui verschijnen en daarna zie ik hem als een idioot door de kamer vliegen om een bal te zoeken tenslotte verschijnt hij net op tijd weer bij de deur om me te begroeten met een bal in zijn bek.

Als iemand anders ze komt uitlaten schijnt Ramses alles aan te wijzen wat moet gebeuren: bij binnenkomst wijst hij met zijn neus naar de riemen, als ze terug komen gaat hij voor de tafel zitten en wijst de broodtrommel aan waar een snackje in zit, daarna gaat hij liggen maffen.
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Zeeuwse labjes
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Zeeuwse labjes »

Bailiff heeft een trucje dat hij zichzelf heeft aangeleerd: hij brengt hondjes terug naar hun baas als ze niet willen luisteren nadat ze geroepen of gefloten zijn. Hij gaat dan eerst dat hondje uitdagen en zodra de hond reageert rent hij naar het baasje. Bij de baas aangekomen checkt hij ook nog of de baas hem nu heeft en dan komt hij als een speer terug gerend (of tenminste, dat deed hij, want rennen kan hij nu helaas niet meer :( )

Saartje heeft de gewoonte om zich op haar rug te gooien voor een ieder die ook maar de geringste neiging heeft om haar te aaien. Zodra ze op haar rug ligt gluurt ze door haar wimpers om te kijken of men wel reageert en als dat niet snel genoeg gebeurt, dan gaat ze er ook nog bij kwispelen. Tsja, knap iemand die daar weerstand aan kan bieden :verliefd1:
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

Sjakie piept nooit, maar komt op een bepaalde manier voor je zitten als ze iets 'moet' (naar buiten, of ze denkt dat ik haar vergeet te voeren..)
Als ik daar niet op reageer, gaat ze op een ander plekje zitten, maar steeds dicht bij me, en geloof me, die ogen kunnen in je rug prikken!! Maar nooit en te nimmer een piep...

Verder heeft ze de gewoonte om af en toe , voordat ze op de doggybag gaat liggen, 50 rondjes erop te draaien. En een lawaai dat dat maakt!!!
Daarna ploft ze geheel en al tevreden neer en kijkt ze ons triomfantelijke aan: zo, dat ligt weer lekker!!

Oh ja, en dat ze de pruimen zo lekker vindt, dat ze ze zelf uit de boom plukt, en dat ze daarbij zeer selectief is, eerst wordt er uitgebreid gesnuffeld, en de lekkerste pakt ze eruit.
Gek beest... :wink:
Marga
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marga »

Onze bijna 12 weken jonge dame pakt de metalen voerbak in haar bek en laat hem luid kletteren op de plavuizen als ze vindt dat er weer gegeten moet worden.
Eerst had ik zoiets van duhh toeval, maar ze doet het steeds weer.
Plaats reactie