thuis...

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
jessica
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

thuis...

Ongelezen bericht door jessica »

Tijdens onze vakantie in Hongarije (heerlijk 35-40 graden) heeft Büdös vakantie gehouden bij zijn vriendjes in het pension waar hij vorig jaar ook is geweest.

Vrijdag hebben we Buudje weer opgehaald. Hij was heel blij ons weer te zien.
Lang niet zo moe en uitgeput als vorig jaar, toen heeft hij 5 dagen hier compleet uitgeteld als vloerkleedje gefungeerd. Alles is goed verlopen.
Hij is wel magerder geworden en net als vorig jaar heeft hij nu ook last van vieze ogen en een pussende piemel... :?

Eenmaal thuis
Afbeelding

there's no place like home!!!!!
Afbeelding

Op mijn badslippers :verliefd1:
Afbeelding

Afbeelding

Gisteren heeft hij zalmkop gehad en dat viel niet goed helaas. Gevolg was de hele dag spugen :(
Hier in huis lijkt het nu alsof we gisteren uitgebreid visgourmet hebben gehad :kots: straks nog maar keertje soppen :roll:

Hij voelde zich gisteravond echt heel naar. Ik ben buiten bij hem gaan zitten en voor het eerst kroop hij dus zo bij me! Helemaal opgerold tussen mijn benen gerold.
Afbeelding

De ideale gelegenheid om ook Buudje eens een massage behandeling te geven. (ik masseer normaal kinderen en zwangeren) Al snel viel hij in diepe slaap
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vandaag gaat het gelukkig alweer stukken beter met hemzelf, ondanks dat hij gewassen is in het pension stinkt hij nog steeds...Hopelijk is dat met een paar daagjes ook opgelost :wink:
Afbeelding
©Monika
choconero

Ongelezen bericht door choconero »

volgens mij is hij super blij dat jullie weer terug zijn,gelukkig dat het weer beter gaat.
zaten een paar ziellige foto bij,hoe hij daar zo bij jou ligt verwen hem maar lekker
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Zo te zien is hij wel echt blij dat jullie weer lekker thuis zijn. :) Toch jammer dat hij een aantal kwaaltjes heeft opgelopen in het pension.
Misschien een idee om hem volgend jaar lekker mee te nemen op vakantie?? 8) Moet het alleen niet zo warm zijn natuurlijk. :wink:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Xanthos

Ongelezen bericht door Xanthos »

T'is een lekker ding hoor Jess.
En wat is ie moe! :roll: Hij kijkt bijna scheel van moeheid :)
Blijkbaar een goeie tijd gehad en nu het ervarene verwerken.
Die pussende piemel en rommeloogjes komt goed, dat is gewoon verminderde weerstand. Een paar dagen TLC en dan komt dat helemaal in orde.
Geef um maar een dikke knuffel van zijn bruine vriendinnetje hier :wink:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Fijn dat het al wat beter gaat :) Hij vind het heerlijk om weer thuis te zijn :D
jessica
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door jessica »

Gisteren heeft hij een dag geen eten gehad en voelde zich goed. Vandaag vlees en helaas had hij weer dunne ontlasting vanmiddag. Hij is nog niet in zijn gewone doen, maar haalt al wel weer wat stoute dingen uit (van wie heeft hij dat toch :roll: )

De stinklucht was gister helemaal niet meer te harden en ik heb hem vandaag maar met groene zeep en lauw water gesopt. De nare lucht is weg en zijn vacht is heerlijk zacht. :D
Afbeelding
©Monika
Jomoke
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jomoke »

Ach Gossie volgens mij heeft ie jullie gewoon gemist
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy
Plaats reactie