Mevrouw heeft ineens geen bananen meer in haar oren.. luistert echt als de beste (ik geniet ervan zolang het duurt
Ze waakt echt over me in huis maar ook buiten.. Als Vincent iets bij me doet en ik zeg: Auww staat ze gelijk naast me
Buiten en vooral in het donker met vreemde mensen die we tegen komen gaat ze ineens naast me lopen en moet ik echt zeggen: tis goed wijffie, anders gaat ze zelfs nog grommen
Nou was Senna al een vreselijke kroeldoos, maar nu is het nog erger geworden! Zit ik op de bank zit Senna ernaast en legt ze dr koppie op me buik.. Zit ik achter de laptop aan tafel ligt ze onder de tafel bij mijn voeten met dr koppie op mijn voeten!
Mevrouw gaat zelfs mee naar de toilet, want stel je voor dat je het vrouwtje alleen laat!
Als ik onder de douche sta en ik vergeet de badkamer deur dicht te doen gaat ze voor de douche liggen (ze springt er niet bij hoor
Als ik de badkamer deur wel dichtdoe gaat ze dus gewoon voor de deur liggen..
Met alles wat ik doe wordt ik in de gaten gehouden.. Ik kan niks stiekems meer doen want mevrouw staat erbij met haar grote neus
Als de kat op me schoot komt liggen wordt hij nog net niet weggeduwd, maar het scheelt weinig!
Als ik 's middags een lekker tukkie ga doen op bed hoef ik me geen zorgen te maken dat me iets overkomt want Senna ligt op de grond voor me bed en blijft echt liggen waken net zolang tot ik wakker ben!
Als ik last heb van ochtend misselijkheid en ik moet naar de wc rennen, rent ze me achterna en kijkt ze me aan met een blik: Vrouwtje ik ben er voor je hoor.. Ik laat je niet alleen! En krijg ik een lik over mijn wang
Vincent mag niet meer met me knuffelen want als Senna dat ziet springt ze ertussen en kleeft ze zich tegen me aan
Het is erg leuk alles gelijkvloers maar ik heb GEEN privacy meer zoals jullie lezen
Ook Vincent voelt zich aardig achtergesteld haha!!
Ik heb het toch getroffen met zo'n schat van een hond.. zo hou ik mijn zwangerschap wel vol!!