Pension

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Pension

Ongelezen bericht door corretje »

Morgen gaan mijn/onze 2 hondjes voor het eerst naar een pension. En ik zie er als een bult tegen op. Omdat Kira de oudste een asiel hond is. Ik ben bang dat ze het assosieert met vroeger het asiel. En Diezel is dan eerst zonder ons. Zonder Kira kan ie niet. Dat weten we. Als ik Kira alleen uitlaat dan hoor ik hem eind van de straat al blaffen. Ik weet dat het een goed pension is, tenminste onze dierenarts brengt hun honden er ook naar toe. Ik weet dat het allemaal wel goed zou gaan hoor, maar toch. Vonden jullie dat ook moeilijk de eerste keer??

Groetjes van Corine
Laika2007
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Laika2007 »

Hoi Corine, Ik snap je helemaal toen we alleen Laika hadden zijn we een keer een weekje weg geweest en zij bleef toen bij mijn schoonouders. Ik en mijn man hebben haar de hele vakantie gemist, vooral omdat we hoorden dat het niet zo goed ging en hebben toen besloten dat nooit meer langer dan 3 dagen zonder de schatjes weg gaan (anders overleven wij het niet :oops: ).

Ps succes vandaag!! :wink:
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

Bob gaat in de week van 19 december naar het Labrador hotel en ik weet zeker dat ik het ook moeilijk zal vinden. Aan de andere kant hoor ik zeer goede verhalen en worden ze geplaatst bij een andere Labrador, dus weet ik bijna zeker dat Bob de week van zijn leven krijgt :D. Maar diep van binnen heb ik toch liever dat hij een week in huis bij mensen verblijft.

Ach, grote kans dat wij het erger vinden :wink:

Succes in ieder geval!
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
Elly H
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly H »

Jessy en Bowie hebben een proefweekend gelogeerd bij Auberge du Labrador en het daar erg naar hun zin gehad. Dit "proeflogeren" was vooral bedoeld voor Jessy, omdat ze het een vorige keer totaal niet naar haar zin had gehad. Hier gelukkig wel, geen piepje gehoord en toen ik ze kwam ophalen kwamen ze me wel begroeten, maar daarna gingen ze direct weer spelen op het veld. Dat was een goed teken. :klasse:
Het is nooit leuk je labjes achter te laten, maar een volgende keer zal het een relaxter gevoel zijn.
Afbeelding

:bruinpootje: Jessy 10-07-2002 / 22-04-2017
:bruinpootje: Bowie 31-12-2004 / 23-01-2017
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door corretje »

Logeer party is voorbij en het is allemaal goed gegaan.
Bedankt voor jullie meeleven.

Diezel heeft heerlijk gespeeld en lopen ravotten. Ze waren soms errug smerig omdat alles zeik nat was. Kira heeft heeft het ook naar haar zin gehad. Ze wilde wel bij hem in de buurt blijven. Ze hadden Diezel laten spelen op een veld met andere honden, maar toen werd ze onrustig. Ze hebben haar er toen ook maar bijgezet en alles was weer goed. Maar anderom is het net zo. Toen we er kwamen liep Diezel eerst voorop, maar hij stopte en keek wat Kira deed.

De eigenaaresse is een aardige enthousiaste vrouw. We hebben er wel een goed gevoel bij. Dus wel voor herhaling vatbaar daar.
:blondpootje: Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013
:zwartpootje: Diezel 24-10-2008
Plaats reactie