Grappig toch!
Zelfs de uitstaande haartjes in de kraag heeft ze kennelijk van hem.
Ik vind het jammer dat ik hem nog nooit in het echie heb gezien. Ramses lijkt namelijk ook heel erg op zijn vader, het was echt grappig om die twee samen aan het werk te zien.
Ik zet er nu nog twee foto's bij van haar broer Thorgal, helaas niet in precies de zelfde hoek zodat het moeilijker te vergelijken is voor mij maar voor jou en Pip zullen ze wel herkenbaar zijn. Thorgal is namelijk gewoon de reuen uitvoering van Pandora, Pandora is maar een miniatuurtje.
Om duidelijk te maken hoe groot het verschil is
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!
Nou, dát is echt niet normaal!! Ik ga het meteen doorsturen naar Pip. We zeggen altijd dat we Ollie zouden moeten klonen, omdat hij zo super is, qua karakter en uiterlijk. Ollie is echt de man van mijn dromen, maar dan in het hond, zeg maar. Zó lief...
Mooi om te zien dat zijn kroost het zo goed doet en dat ze ook die mooie fluwelen peinzende blik hebben...
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."
esther-sarah schreef:Nou, dát is echt niet normaal!! Ik ga het meteen doorsturen naar Pip. We zeggen altijd dat we Ollie zouden moeten klonen, omdat hij zo super is, qua karakter en uiterlijk. Ollie is echt de man van mijn dromen, maar dan in het hond, zeg maar. Zó lief...
Mooi om te zien dat zijn kroost het zo goed doet en dat ze ook die mooie fluwelen peinzende blik hebben...
Thorgal is ook echt super lief, heel zacht van karakter, echt een brave goedzak met een prachtige kop en hij werkt ook nog leuk
Pandora is vrij zacht van karakter en snel onder de indruk maar ook wel echt een pinnig meisje, ze kan een ondeugend klein heksje zijn maar ook om op te vreten
Die mooie zachte blik, fluwelen peinzende blik vind ik goed omschreven , die hebben ze allebei
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!
esther-sarah schreef:Ow my God... Wat lijken die twee op elkaar!! Dezelfde lieve blik, en zelfs de manier waarop kun oortjes hangen.. Ik stuur deze foto ook door naar Pip!
Heel erg bedankt!! Topper...
Mail je de Kiko foto dan ook naar pip ?
Ze adviseerde met de geboorte van het nestje waar o.a Pandora eentje van is,Pip weet dat vast nog wel,ik(Haijo) en Anita praten vaak over de puppie tijd .,en over de gezonde nazaten van ons zwart monstertje .
esther-sarah schreef:Ow my God... Wat lijken die twee op elkaar!! Dezelfde lieve blik, en zelfs de manier waarop kun oortjes hangen.. Ik stuur deze foto ook door naar Pip!
Heel erg bedankt!! Topper...
Mail je de Kiko foto dan ook naar pip ?
Ze adviseerde met de geboorte van het nestje waar o.a Pandora eentje van is,Pip weet dat vast nog wel,ik(Haijo) en Anita praten vaak over de puppie tijd .,en over de gezonde nazaten van ons zwart monstertje .
Ik zat op mijn handen maar het hielp me niet. Want je trapte weer eens op mijn hart om de ongezonde(n) te vergeten voor het gemak? Nou daar hebben wij het nog vaak over, over onze Joy die zo vocht en de andere met HD bv? Dat is het risico wat je met fokken loopt nu eenmaal. Maar nee wij vergeten ze nooit te noemen hoor, ook zij hoorden bij Kiko.
Al het goud ter wereld bevind zich in de blik van de hond voor haar baasjes.