van pup naar volwassen in drie maanden?

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Alex

van pup naar volwassen in drie maanden?

Ongelezen bericht door Alex »

Een update over Lenko.

Toen hij drie maanden geleden bij ons kwam was meneer een onzeker en magere hond van 1 1/2 jaar oud. Door zijn verleden was alles nieuw voor hem, wat soms vervelend was maar eigenlijk toch ook wel lachen. Heupen bleken gelukkig in orde en voor de rest is meneer ook gezond....

Na twee weken heeft Lenko "leren" zwemmen, dit hield in ik tilde hem op liep het water in en verhip.... hij kon zwemmen.....

Dus de afgelopen tijd was het wel leuk met de sneeuw, maar waarom kan ik nergens in het water plonzen? was de gedachte... Maar wacht eens baasje, ik loop los en wat zie ik daar? Dat lijkt wel een stukje water waar ik in kan ( een brede sloot) En voor ik het wist neemt meneer een aanloop en springt er vol overtuiging in, roepen..... Ehm wat roep je nou baasje? HIER? dat betekend toch dat je vind dat ik goed aan het zwemmen ben?

Uiteindelijk kon het baasje tot boven zijn knieën het water in om onze ondeugd eruit te halen..... op dat moment :evil: , maar achteraf is het toch altijd weer lachen...... :oops: :lol:
Brunoboy

Ongelezen bericht door Brunoboy »

Leuk omschreven Alex!
Ja die labjes willen water zien....
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Haha, en toen had baasje koude benen!
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Haha wat grappig!! :D
Alex

tsja, dat was even een zwak moment van meneer, hij leert snel maar af en toe.......

We steken het er maar op dat hij zijn jeugd die hij nooit heeft gehad aan het inhalen is.. :D
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

:D :D
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Geweldig! En Lenko kan nu gelukkig weer volop zwemmen hé!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Anne

Ongelezen bericht door Anne »

:D :D
Alex

Net terug van een weekje ardennen, meneer heeft zich keurig gedragen. Echter toen hij een beekje hoorde stromen was het eigenlijk toch de bedoeling dat we daar naar toe gingen ipv de kant die wij uit gingen :D
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Ja een labje en water.... dat houd je niet tegen....
Plaats reactie