Wat zijn ze toch slim

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Irene
Speurneus
Speurneus

Wat zijn ze toch slim

Ongelezen bericht door Irene »

Hoi,

Met oud en nieuw ga je als baasjes zijnde niet om elf uur s'avonds naar bed, zoals je anders wel zou doen.
Dus gingen wij met de mannen om elf uur nog even een rondje maken als wij dan terug zijn weten ze dat ze binnen moeten gaan liggen, dan zet ik een bakkie thee, vast ritueel elke avond voor het slapen gaan, en dan krijgen ze nog een snoepje, nu was dat anders, ik ging geen thee zetten, ze bleven ook allebei in de keuken staan, he vrouwtje waarom ga je nu geen thee zetten, :D en waar blijft ons snoepje, dat hebben ze toch wel gehad, daarna gingen ze lekker slapen op hun bed, in de kamer, zo baasjes nu mogen jullie wel naar bed,en vergeet het licht niet uit te doen. .
Toch zijn ze wel slim.
Groetjes van Irene en lebbers van Bono en Sem.
kvankleef
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door kvankleef »

Vriend in Nood!
Vanmorgen weer een heerlijke wandeling met Baco gemaakt. Sandra en zijn vriendjes James en Choco waren ook weer van der partij!
We waren al de hele tijd alert, omdat de hondjes niet op het ijs mochten. (Veel te gevaarlijk!)
Op een gegeven moment had James het toch voor elkaar en zat vast in een wak! :dom:
Gelukkig was Sandra heel snel ter plaatse en kon James zich vasthouden aan de ijskant, maar ohh ohh wat zijn we allemaal geschrokken zeg!
En wat deed Baco weer? Hij rook weer onraad en ging heeel hard staan blaffen toen James vast zat.
James was er uit en kreeg ook nog even een flinke snauw van hem. Het leek echt of hij James op zijn donder gaf!
Wat is het toch een heerlijk slim beest! :verliefd1: :verliefd1:
En ik ben zoooo blij dat het met James goed is afgelopen! :braaf:
kvankleef
Grote hondenneus
Grote hondenneus

bericht verkeerd geplaatst!!

Kan éen van de modjes mijn bericht verplaatsen?
Het had een nieuw bericht moeten zijn met de titel : vriend in Nood.
Ik heb het per abuis verkeerd geplaatst onder dit bericht.

Alvast bedankt!

Gr. Kitty

kvankleef schreef:Vriend in Nood!
Vanmorgen weer een heerlijke wandeling met Baco gemaakt. Sandra en zijn vriendjes James en Choco waren ook weer van der partij!
We waren al de hele tijd alert, omdat de hondjes niet op het ijs mochten. (Veel te gevaarlijk!)
Op een gegeven moment had James het toch voor elkaar en zat vast in een wak! :dom:
Gelukkig was Sandra heel snel ter plaatse en kon James zich vasthouden aan de ijskant, maar ohh ohh wat zijn we allemaal geschrokken zeg!
En wat deed Baco weer? Hij rook weer onraad en ging heeel hard staan blaffen toen James vast zat.
James was er uit en kreeg ook nog even een flinke snauw van hem. Het leek echt of hij James op zijn donder gaf!
Wat is het toch een heerlijk slim beest! :verliefd1: :verliefd1:
En ik ben zoooo blij dat het met James goed is afgelopen! :braaf:
Irene
Speurneus
Speurneus

Hoi,

He wat jammer nou, ik dacht al heeft er eindelijk iemand op mijn verhaaltje gereageerd.
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door luckylabrador »

Echt wel slimlieve beesten geniet er maar van!!!
:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
kvankleef
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Irene schreef:Hoi,

He wat jammer nou, ik dacht al heeft er eindelijk iemand op mijn verhaaltje gereageerd.
Dan ga ik nu alsnog reageren! :lol: :lol:
In ieder geval komt het er op neer dat ze inderdaad slim zijn.
Altijd een bepaald ritme hebben, toch knap eigenlijk!
Baco heeft dat ook wel, hij weet bijvoorbeeld bij de uitlaatronde van half zes dat hij daarna altijd eten krijgt. Dan stormt hij werkelijk de keuken in en gaat zitten wachten op zijn eten! :D :D
Irene
Speurneus
Speurneus

kvankleef schreef:
Irene schreef:Hoi,

Dan ga ik nu alsnog reageren! :lol: :lol:
In ieder geval komt het er op neer dat ze inderdaad slim zijn.
Altijd een bepaald ritme hebben, toch knap eigenlijk!
Baco heeft dat ook wel, hij weet bijvoorbeeld bij de uitlaatronde van half zes dat hij daarna altijd eten krijgt. Dan stormt hij werkelijk de keuken in en gaat zitten wachten op zijn eten! :D :D
Keurig wachten op eten dat herken ik ook wel, alleen Bono gaat dan zo vreselijk kwijlen.
ashley

Ongelezen bericht door ashley »

Toen mijn labrador nog leefde heb ik een flink aantal maanden wijkverpleging gehad. Zodra de wondverzorging gedaan was ging ik naar boven naar bed. Ashley sliep altijd in een mand naast ons bed. Als ik dan om wat voor reden dan ook na de verzorging beneden bleef liep ze heel driftig op en neer tussen mij en trap....Slaappopje in haar bek...zo van kom vrouwtje verzorging is geweest we gaan naar bed :D
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Ze zijn echt slim :D
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Ja, slim zijn ze, vooral als het om eten draait.
samantha705

Ongelezen bericht door samantha705 »

Hier ook een slimmerd, als ik 's avonds naar de badkamer ga om mijn lenzen uit te doen, dan gaat Kaya heel snel op het voeteneind liggen. Echt zo van...zo ik lig alvast te slapen hoor :D
Irene
Speurneus
Speurneus

samantha705 schreef:Hier ook een slimmerd, als ik 's avonds naar de badkamer ga om mijn lenzen uit te doen, dan gaat Kaya heel snel op het voeteneind liggen. Echt zo van...zo ik lig alvast te slapen hoor :D
Ook slim, maar wel het beste plekje. :wink:
Zeros

Ongelezen bericht door Zeros »

Hier ook twee slimme labjes :D Over het algemeen worden ze rond half 10 uitgelaten 's avonds. En dat weten ze natuurlijk, als je rond die tijd even opstaat om naar de wc te gaan of wat dan ook te doen, gaan ze al gauw bij de deur klaar zitten :lol:

En als ik bv naar mn werk ofzo ga krijgen ze altijd een koekje voor ik de deur uitga. Dus..zodra ik mijn jas aan doe sprinten ze naar hun mand, en gaan keurig op hun koekje wachten! :lol:
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Zeros schreef:
En als ik bv naar mn werk ofzo ga krijgen ze altijd een koekje voor ik de deur uitga. Dus..zodra ik mijn jas aan doe sprinten ze naar hun mand, en gaan keurig op hun koekje wachten! :lol:
Haha heel herkenbaar!! Dana lijkt het precies te weten als ik mijn goede schoenen aan doe gaat ze keurig in de mand zitten wachten op een koekje, maar doe ik mijn wandelschoenen aan..... dan zit ze binnen no-time bij de deur te wachten om mee te gaan.
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Ze zijn echt slim..... soms een beetje te slim...
Plaats reactie