Wie heeft bij jullie de naam verzonnen?
Wie heeft bij jullie de naam verzonnen?
Ik was weleens benieuwd wie van jullie in het gezin de naam van jullie labje verzonnen heeft.
Hier heeft mijn zoon de naam Max verzonnen.
Nou ja.. niet helemaal verzonnen.
ooit hadden we een hond die zo heette, hij is er niet meer, en omdat mijn zoon hem zo mist, heeft onze Max de naam Max gekregen.
Hier heeft mijn zoon de naam Max verzonnen.
Nou ja.. niet helemaal verzonnen.
ooit hadden we een hond die zo heette, hij is er niet meer, en omdat mijn zoon hem zo mist, heeft onze Max de naam Max gekregen.
-
- Middelgrote hondenneus
-
- Speurneus
-
- Speurneus
Mijn vriend heeft de naam verzonnen. Hij wilde een hond, ik wilde dan een Labrador, hij wilde dan een bruine Labrador en hij wilde perse de naam verzinnen. Ik heb nog wat pogingen gedaan, maar niet gewonnen
. Al vind ik Bob wel een leuke naam!
En oja, ik verzorg Bob nu
. Vriendlief is voor de pleziertjes
De volgende verzin ik, word waarschijnlijk een Zweedse naam.

En oja, ik verzorg Bob nu

De volgende verzin ik, word waarschijnlijk een Zweedse naam.
-
- Speurneus
Wij vonden de naam van de fokker zo toepasselijk:
Bommel klinkt
LIEF,
GRAPPIG &
ONDEUGEND
precies zoals Bommel is....dus dat hebben we zo gelaten.
Indra heet officieel Indra-Hestia bij haar vorige eigenaar werd ze Hestia genoemd...nieuwe start "nieuwe" naam dus Indra
Indra is in de Indiase oudheid een deva die al in de Rig-Veda genoemd wordt als de god van oorlog, de hemel ...
nl.wikipedia.org/wiki/Indra
Bommel klinkt

precies zoals Bommel is....dus dat hebben we zo gelaten.
Indra heet officieel Indra-Hestia bij haar vorige eigenaar werd ze Hestia genoemd...nieuwe start "nieuwe" naam dus Indra
Indra is in de Indiase oudheid een deva die al in de Rig-Veda genoemd wordt als de god van oorlog, de hemel ...
nl.wikipedia.org/wiki/Indra
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you
02-06-2007
27-11-2014
Bommel r.i.p. miss you

02-06-2007

-
- Hele grote hondenneus
Hier heb ik de namen van de kinderen zo goed als gezocht/ verzonnen
en vond dat mijn man wel de naam van de hond mocht verzinnen, dus internet erbij. Toen kwamen we in de ruimte
terrecht en kwam dus de naam Quasar te voorschijn.
Een quasar (Engelse afkorting voor quasi-stellar radio source), is een astronomisch object, dat in optische telescopen op een ster lijkt (dat wil zeggen een puntbron is), maar een zeer hoge roodverschuiving heeft en zich dus op zeer grote afstand van miljarden lichtjaren bevindt. Vanwege deze afstand en de eindige snelheid van het licht zien wij quasars zoals ze er miljarden jaren geleden, toen het heelal nog jonger was, uitzagen.
en vond dat mijn man wel de naam van de hond mocht verzinnen, dus internet erbij. Toen kwamen we in de ruimte

Een quasar (Engelse afkorting voor quasi-stellar radio source), is een astronomisch object, dat in optische telescopen op een ster lijkt (dat wil zeggen een puntbron is), maar een zeer hoge roodverschuiving heeft en zich dus op zeer grote afstand van miljarden lichtjaren bevindt. Vanwege deze afstand en de eindige snelheid van het licht zien wij quasars zoals ze er miljarden jaren geleden, toen het heelal nog jonger was, uitzagen.

Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar
Wij hebben hier 2 hamsters.AnP schreef:Asta's naam is verzonnen door de fokker. Ik kon kiezen uit 4 namen en vond asta mooi. Ik ben ook een hopeloze muts in het verzinnen van namenhad ik ook met mijn caviatje
Die zijn van de kinderen.
Mijn dochter heeft er 1 Druppel genoemd

En mijn zoon de zijne Fred

Mijn zoon wilde mijn andere, 1e hondje een hele vreemde naam geven.
Maar daarmee kon ik niet over straat.

Hoe hij daar bij kwam?
(Hij heeft klassiek autisme)
-
- Speurneus
wij hadden allemaal 1 naam uitgezocht nl: bink,banjer,freek en roef.de namen gingen in een hoed en mijn vader heeft 1 briefje uit de hoed getrokken,gelukkig was het mijn briefje die mijn vader trok
manlief was zwaar teleurgesteld ,die noemde het hondje al freek in gedachten
roef is een oud germaanse naam en een verbastering van roelof en dat betekend :edele wolf

manlief was zwaar teleurgesteld ,die noemde het hondje al freek in gedachten

roef is een oud germaanse naam en een verbastering van roelof en dat betekend :edele wolf

-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
Ben nu wel heeeeel erg benieuwd naar die naam!Jess&Max schreef:
Wij hebben hier 2 hamsters.
Die zijn van de kinderen.
Mijn dochter heeft er 1 Druppel genoemd![]()
![]()
En mijn zoon de zijne Fred![]()
![]()
Mijn zoon wilde mijn andere, 1e hondje een hele vreemde naam geven.
Maar daarmee kon ik niet over straat.![]()
Hoe hij daar bij kwam?
(Hij heeft klassiek autisme)

Ik heb trouwens Molly zelf verzonnen, en kreeg goedkeuring van de rest van het gezin, nadat al 20 andere namen de revue gepasseerd waren.