Geen kroketten in de oortjes

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Irene
Speurneus
Speurneus

Geen kroketten in de oortjes

Ongelezen bericht door Irene »

Hoi,

Een lekkere wandeling gemaakt, alleen wil Sem nog wel is aan tak vreten, hij weet dat het niet mag van ons, als hij er teveel van opeet is ook weer niet goed, dus dan maar duidelijkheid en helemaal verbieden.
Vandaag ging het echter super, hij heeft wel een paar keer geprobeerd aan een tak te happen maar ik riep even, Sem los, en tikte meteen op m'n jaszak, he vrouwtje, bekend geluidje want daar zit het zakje met lekkere hapjes in. :wink: als hij dan meteen bij je komt is dat toch super.
Groetjes van Irene en lebbers van Bono en Sem.
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Re: Geen kroketten in de oortjes

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Irene schreef:Hoi,

Een lekkere wandeling gemaakt, alleen wil Sem nog wel is aan tak vreten, hij weet dat het niet mag van ons, als hij er teveel van opeet is ook weer niet goed, dus dan maar duidelijkheid en helemaal verbieden.
Vandaag ging het echter super, hij heeft wel een paar keer geprobeerd aan een tak te happen maar ik riep even, Sem los, en tikte meteen op m'n jaszak, he vrouwtje, bekend geluidje want daar zit het zakje met lekkere hapjes in. :wink: als hij dan meteen bij je komt is dat toch super.
Hopelijk heeft hij het lekkers ook gehad, want anders trapt hij daar geen tweede keer meer in :lol: Ik moet Ratje ook in de gaten houden, geen stokken , maar bevroren paardenvijgen. Het probleem is alleen dat hij ze dan netjes komt apporteren en niet eerder tevreden is als ik het aangepakt heb. Soms denk ik wel eens Ratje is mij aan het africhten. :D
Irene
Speurneus
Speurneus

Re: Geen kroketten in de oortjes

Ongelezen bericht door Irene »

Nino&Toosje schreef:
Irene schreef:Hoi,

Hopelijk heeft hij het lekkers ook gehad, want anders trapt hij daar geen tweede keer meer in :lol: Ik moet Ratje ook in de gaten houden, geen stokken , maar bevroren paardenvijgen. Het probleem is alleen dat hij ze dan netjes komt apporteren en niet eerder tevreden is als ik het aangepakt heb. Soms denk ik wel eens Ratje is mij aan het africhten. :D
Hij krijgt uiteraard een lekkere beloning, ik weet wel zeker dat als ik hem niks zou geven dat hij de eerstvolgende keer niet meer komt, hij is wel blond maar niet dom hoor. :wink:
En paardenvijgen die zou hij echt niet laten liggen, gelukkig liggen die daar niet, ben wel benieuwd als de boer straks zijn koeien weer in het weiland zet, koeienpoep. :D
Groetjes van Irene en lebbers van Bono en Sem.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Goed gedaan Sem :D
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Geweldig Semmetje!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

knap hoor :wink:
Keo is ook onverbiddelijk met stokken. Hij loopt er eerst leuk mee rond te hupsen om er dan vervolgens altijd aan te gaan knagen. Dan moet ie ook loslaten. Soms doet ie dit goed, soms niet.
Het zijn niet alleen stokken, maar alles wat op straat ligt is interessant om te proeven. Gelukkig is het al iets minder dan het eerste half jaar :)
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Knap hoor Sem, goed gedaan
Plaats reactie