Wacht er een nieuwe taak voor Toosje?
-
Nino&Toosje
- Speurneus

Wacht er een nieuwe taak voor Toosje?
Vanavond was er een lieve pedicureklant, die ik al een tijdje niet meer gezien had. Bleek dat haar moeder na een ziekbed van een half jaar in Oktober was overleden. We hebben een tijdje met elkaar zitten kletsen en ze vroeg of ik alle drie honden nog had. Ze vertelde dat haar vader ook zo gek op honden was, maar niet meer aan een nieuwe hond wilde beginnen, gezien zijn leeftijd.
Maar hij zou er wat voor over hebben om af en toe een dag een hond om zich heen te hebben, te vertroetelen en met de hond te wandelen.
Ze wonen niet zo ver van mij vandaan. Misschien dat Toosje binnenkort iedere week een dagje ernaar toe gaat.
Als"leenhond" , om een bejaarde man, die het nu ook zonder vrouw moet stellen, weer een beetje liefde te geven en een reden om eens een fijne wandeling te maken.
Ze gaat het morgen met haar vader bespreken, maar ze vond het zelf een geweldig idee.
Dus wie weet heeft Toosje binnenkort nog een taak erbij. Ze zou het heel goed doen, daar ben ik van overtuigd.
Maar hij zou er wat voor over hebben om af en toe een dag een hond om zich heen te hebben, te vertroetelen en met de hond te wandelen.
Ze wonen niet zo ver van mij vandaan. Misschien dat Toosje binnenkort iedere week een dagje ernaar toe gaat.
Als"leenhond" , om een bejaarde man, die het nu ook zonder vrouw moet stellen, weer een beetje liefde te geven en een reden om eens een fijne wandeling te maken.
Ze gaat het morgen met haar vader bespreken, maar ze vond het zelf een geweldig idee.
Dus wie weet heeft Toosje binnenkort nog een taak erbij. Ze zou het heel goed doen, daar ben ik van overtuigd.
-
Jess&Max
- Esther,Luca & Bess
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
wat zullen beide daarvan genieten, de oudere heer van zijn sociale contacten die je krijgt als je buiten met de hond wandeld + extra beweging, en Toosje van een hele dag aandacht en vertroeteld worden.
ik hoop dat het gezellig zal zijn voor beide, veel succes !
ik hoop dat het gezellig zal zijn voor beide, veel succes !
-
Naomie
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Goed idee Dorette!
Wij doen dit ook wel eens met Quint of Noel bij een gezin met kinderen en bij een vriendin van mij. Ze zouden o zo graag een hond willen, lekkere lange wandelingen willen maken en missen dit erg omdat ze niet de mogelijkheid hebben om een hond te nemen... Ik weet altijd zeker dat Quint of Noel een prachtige dag hebben en dat ze helemaal voldaan afgeleverd worden door mensen die een geweldige dag hebben gehad....
Wij doen dit ook wel eens met Quint of Noel bij een gezin met kinderen en bij een vriendin van mij. Ze zouden o zo graag een hond willen, lekkere lange wandelingen willen maken en missen dit erg omdat ze niet de mogelijkheid hebben om een hond te nemen... Ik weet altijd zeker dat Quint of Noel een prachtige dag hebben en dat ze helemaal voldaan afgeleverd worden door mensen die een geweldige dag hebben gehad....

-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
Nienke & Foofer
-
soraya
-
Pandora
- Speurneus

Toen jullie nog wat dichterbij woonden mocht ik Quint of Senso ook wel eens lenenNaomie schreef:Goed idee Dorette!
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
pat
Oh wat een super idee en ik denk voor beiden een leuke dag!
Ik had laatst ook zo'n soort ontmoeting met een oudere mevrouw die snoepjes voor de hond bij zich had, maar geen hond, bleek haar man die we regelmatig tegenkwamen tijdens onze wandeling en ook altijd een snoepje had voor Lara, plotseling te zijn overleden en die mevrouw liep nu elke dag naar een hond in de buurt om hem een snoepje te geven zodat de hond, haar man niet zo zou missen.
Mooi he?
Ik had laatst ook zo'n soort ontmoeting met een oudere mevrouw die snoepjes voor de hond bij zich had, maar geen hond, bleek haar man die we regelmatig tegenkwamen tijdens onze wandeling en ook altijd een snoepje had voor Lara, plotseling te zijn overleden en die mevrouw liep nu elke dag naar een hond in de buurt om hem een snoepje te geven zodat de hond, haar man niet zo zou missen.
Mooi he?
-
Miep
- Speurneus

-
Nino&Toosje
- Speurneus

Ah, dit vind ik echt heel schattig.pat schreef:Oh wat een super idee en ik denk voor beiden een leuke dag!
Mooi he?