Ik weet niet hoe het zit met fokken enzo als je hond niet de ideale maten heeft maar vind dat ook niet spannend. Mijn Brentje is gewoon de allerliefste lab van alles
Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje
ElisabethErnstDave schreef:Volgens de NLV is de ideale schofthoogte voor reuen 56-57 cm en voor teven 54-56 cm.
Is beneden de ideale lengte nou te klein en boven de ideale lengte te hoog
Hoe zit met fokken met een zowel reu als teef die kleiner of groter is kan dat en mag dat?
Hoe zit het als je wilt showen met een hond die kleiner of groter is kan dat en mag dat?
Met jachthondjes worden ook shows gelopen en die vallen daar dan ook niet onder, dus het is een richtlijn denk ik zelf.
Mijn reu is wel iets groter dan 57 cm
ElisabethErnstDave schreef:Volgens de NLV is de ideale schofthoogte voor reuen 56-57 cm en voor teven 54-56 cm.
Hoe zit met fokken met een zowel reu als teef die kleiner of groter is kan dat en mag dat?
Hoe zit het als je wilt showen met een hond die kleiner of groter is kan dat en mag dat?
Met jachthondjes worden ook shows gelopen en die vallen daar dan ook niet onder, dus het is een richtlijn denk ik zelf.
mijn "jachtlijntje" valt netjes binnen de rasstandaard
mijn "jachtlijntje" valt netjes binnen de rasstandaard