Ik wordt hier DOODZIEK van, Kay weer een wond door een ander

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ik wordt hier DOODZIEK van, Kay weer een wond door een ander

Ongelezen bericht door Kay »

Ik kap ermee, al die rondes met mooi weer

Vanmiddag lekker met Kay een ronde Dobbeplas gedaan, het was heerlijk weer en na wat zoekapporten liepen we beide in onze eigen gedachte lekker van het weer en de rust te genieten.
Ineens liep er een man met 2 kleine hondjes en een vrouw met een herder.
De herder en Kay hadden dolle pret en ineens hoor ik een piep en ligt de herder onder Kay (tenminste, de herder lag op zijn rug en Kay had zijn poten eroverheen)
Hij deed niets maar liet de herder duidelijk iets merken, maar ik had geen idee wat

Kay is nooit zo en al helemaal niet bij herders gezien hij in zijn pubertijd 2x gegrepen is door een herder omdat meneer iets te lomp erop af liep
Dus ik wilde erheen lopen om Kay aan te lijnen en ineens sloeg die man met zijn paraplu kneiterhad op Kay zijn rug :evil:
Toen werd het zwart voor mijn ogen en ging echt giga uit mijn stekker tegen die man (de teksten zal ik nu even achterwege laten)
Ineens zie ik uit mijn ooghoek Kay zijn koppie en allemaal bloed rond zijn oog :cry:
Dus ik liet die man voor wat het was en liep richting Kay en bestudeerde zijn oog.... 2 bloedplekken (1 boven en 1 onder zijn oog)
Ik kon wel janken !

Dus ik een tijdje met de eigenaar van de herder gesproken, die melde mij ook al dat ze het totaal onterecht vond dat die man sloeg !
Kay liet de herder even weten dat hij tever was gegaan en had alleen zijn poten op zijn middel en er kwam geen grom of wat dan ook aan te pas.
Ze vond het een mooi stukje hondentaal wat ook heel rustig en duidelijk verliep.

Afijn telefoonnummers genoteerd en ik ga zo maar even langs de dierenarts om Kay zijn oog te laten bekijken :(
Hoop dat hij geen blijvende schade houd......

Ik ben ZO klaar met die losloopgebieden hier als het mooi weer is :(
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

ojee wat erg :(
maar ik begrijp niet waarom die man zich er uberhaupt mee moest bemoeien???
hij hoeft toch niet voor die herder te zorgen?
... en dan de manier waarop :evil:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

huh :confused: en die vent hoorde niet eens bij de herder begrijp ik??? Het moet toch niet gekker worden!! Je bent nog netjes gebleven, ik denk dat ik die vent een enorme hengst had verkocht als ie mijn blondie geslagen had :evil: :twisted:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

esmoezie schreef:ojee wat erg :(
maar ik begrijp niet waarom die man zich er uberhaupt mee moest bemoeien???
hij hoeft toch niet voor die herder te zorgen?
... en dan de manier waarop :evil:
Hier sluit ik mij helemaal bij aan, wat een triest figuur zeg!
Knuffel voor Kay :groteknuffel:
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Lupos schreef:huh :confused: en die vent hoorde niet eens bij de herder begrijp ik??? Het moet toch niet gekker worden!! Je bent nog netjes gebleven, ik denk dat ik die vent een enorme hengst had verkocht als ie mijn blondie geslagen had :evil: :twisted:
Trust me, dat was ik ook van plan maar had alleen 1 dummy in een tas en dat komt niet zo hard aan :oops:
En toen ik wilde meppen omdat meneer volgens hemzelf alleen even een klein tikje had gegeven om ze uit elkaar te krijgen zag ik Kay zijn oog
En tsja, dan kies ik er toch voor om eerst Kay te bekijken

En het wondje kan gebeuren, daar ben ik ook niet boos over maar dat een man die een hond slaat van een ander ..... nee daar kan ik niet bij met mijn pet :evil:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

nee precies :evil: hoe durft ie, wat een maffe idioot!!
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Sofie

Ongelezen bericht door Sofie »

ik snap het ook niet helemaal, waarom opeens een man zich komt moeien? hoorde hij bij die vrouw?
en hoe komt kay aan dat bloed? door die man zijn paraplu of wat? :confused:
in ieder geval... wat erg !! :mad:
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Lupos schreef:nee precies :evil: hoe durft ie, wat een maffe idioot!!
Hoop dat Fust hem weer wat vertrouwen kan geven dinsdag :oops:
Kay durfde sinds kort eindelijk weer met herders te spelen, en nu dit weer

Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Sofie schreef:ik snap het ook niet helemaal, waarom opeens een man zich komt moeien? hoorde hij bij die vrouw?
De man en vrouw hoorde niet bij elkaar, Jm heeft die vrouw net even gebeld of zij hem kende want Jm wil nog graag een hartig woordje bespreken met deze meneer....

Kay bloed bij zijn oog, denk een tand/poot langsgekomen.. dus niet van de paraplu want die kwam vol op zijn rug terecht :(

Sofie

Ongelezen bericht door Sofie »

Kay schreef:
Sofie schreef:ik snap het ook niet helemaal, waarom opeens een man zich komt moeien? hoorde hij bij die vrouw?
De man en vrouw hoorde niet bij elkaar, Jm heeft die vrouw net even gebeld of zij hem kende want Jm wil nog graag een hartig woordje bespreken met deze meneer....

Kay bloed bij zijn oog, denk een tand/poot langsgekomen.. dus niet van de paraplu want die kwam vol op zijn rug terecht :(
oh.. Nou wie slaat nou een hond en dan nog met een paraplu én dan nog de hond van een ander, jonge jonge !! :evil:
HappyTail

Ongelezen bericht door HappyTail »

Als die man mijn juffie een mep had verkocht, ging hij gestrekt dat veld af ...

En als er dusdanig geslagen is, dat je hond verwondingen heeft opgelopen, dan zou ik zo wie zo al niet schromen om aangifte te doen bij de politie ;)
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

HappyTail schreef:Als die man mijn juffie een mep had verkocht, ging hij gestrekt dat veld af ...

En als er dusdanig geslagen is, dat je hond verwondingen heeft opgelopen, dan zou ik zo wie zo al niet schromen om aangifte te doen bij de politie ;)
Kay heeft verwondingen van de herder he (door een tand of poot)
De man sloeg Kay met zijn plu op zijn rug, en die kan "gelukkig" wel wat hebben .....
Maar we hopen dat we die meneer van het weekend nog eens tegenkomen :twisted:

Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Kay schreef:
Lupos schreef:nee precies :evil: hoe durft ie, wat een maffe idioot!!
Hoop dat Fust hem weer wat vertrouwen kan geven dinsdag :oops:
Kay durfde sinds kort eindelijk weer met herders te spelen, en nu dit weer
Ik gok dat Fustje met Pieter mee is dinsdag dus ik denk dat je haar niet zult zien ;) maar dat komt vast wel weer goed. Fustje komt heus wel een keer mee, en is een geweldig lief speelmaatje voor honden. Als een hond tegen haar gromt dan komt ze naar mij toe en kijkt me echt zo aan van "ieeee die hond doet eng, help mij!" :lol:
Afbeelding

roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

jeetje mina zeg :mad: wat een gladiool en dan druk ik me nog zachtjes uit.
dat dit dan weer net bij kay moet gebeuren zeg!
waar bemoeid die vent zich mee :mad:
hopelijk ben je niet terug bij af met kay wat herders betreft.
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
HappyTail

Ongelezen bericht door HappyTail »

Kay schreef:
HappyTail schreef:Als die man mijn juffie een mep had verkocht, ging hij gestrekt dat veld af ...

Kay heeft verwondingen van de herder he (door een tand of poot)
De man sloeg Kay met zijn plu op zijn rug, en die kan "gelukkig" wel wat hebben .....
Maar we hopen dat we die meneer van het weekend nog eens tegenkomen :twisted:
Ohw, oke ..
Plaats reactie