Wat wij nou toch weer beleefd hebben

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Wat wij nou toch weer beleefd hebben

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Vanochtend heel druk gehad op kantoor, dus , thuisgekomen lekker de honden in de auto en naar een park gereden. Ben ik bijna na het rondje weer bij de auto, gaat mijn mobiel.
Of ik met spoed met Toosje naar Laren kon komen ( is maar 65 km van hier , ja doei !! 8) )
want er moest een foto shoot gemaakt worden en de hond die de opdrachtgever had ingehuurd voldeed niet.
Het was kwart voor drie, om 4 uur had ik een pedicure klant, dus : Nee
Trouwens de fotoshoot moest voor 4 uur en alleen het rijden zou al drie kwartier duren.
Ben ik net thuis om 3 uur, of ik niet toch a.u.b. wilde komen, ze zouden op mij wachten.

Daar aangekomen, wilden ze Nino, omdat ze hem zo mooi vonden.
Nou, geen probleem, dan maar Nino. En hij was super braaf, alleen op de foto was hij moeilijk vanwege de kleur. Geen probleem. Nino weer in de auto, nadat die uitgebreid geknuffeld was en tante Toosje eruit.
Nou, die dame wist precies wat er van haar verlangd werd. Samen met een kind moest ze op de foto.
Er werd ook nog een foto shoot gemaakt dat het kind 4 koekjes op de vlakke hand had en Toosje moest met haar neus bij de hand, maar niet aan de koekjes komen , pas toen het gezegd werd.
Ach, eitje voor tante Toosje. Ze staat super, super op de foto's en zal binnenkort op folders van de opdrachtgever staan en op een hele grote poster in het bedrijf.
Ze waren helemaal enthousiast van haar en ze heeft goed gemaakt wat de eerste hond verknald heeft.( want daar waren ze niet blij mee, heeft ze heel veel tijd gekost. ( geen labje trouwens)
Tja, honden trainen is een serieuze aangelegenheid. :roll:
Om half 7 was ik weer binnen, en Toosje krijgt vanavond geen eten, want die heeft denk ik een half pond koekjes naar binnen gewerkt. :roll:

Hoe kom je de dag door :lol:
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Jij maakt wel steeds leuke en bijzondere dingen mee! :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Saskia.Bernadette schreef:Jij maakt wel steeds leuke en bijzondere dingen mee! :D
Ja, nog een paar van die opdrachten en Toos verdient meer dan ik. 8)
Anjess

Ongelezen bericht door Anjess »

Wat zal jij trots zijn op je lieverds zeg!!
Ik heb zelf ook eens met mijn Sjammai een fotoshoot gedaan en wat was ik apetrots toen ik de advertentie in de Privé en Story zag staan!!
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Wohow, da's inderdaad een druk dagje geweest!!! Toosje zal wel ronken in haar mandje, want ik denk dat dat toch ook mentaal best zwaar is voor haar!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Nino&Toosje schreef:
Saskia.Bernadette schreef:Jij maakt wel steeds leuke en bijzondere dingen mee! :D
Ja, nog een paar van die opdrachten en Toos verdient meer dan ik. 8)
Is er een casting bureau voor honden? Dan ga ik Missy ook opgeven. :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

haha ja dat is ons ook vaak overkomen, willen ze een plaatselijke hond bij een shoot want das goedkoper natuurlijk zijn ze zoveel uren aan klooien en dan roepen ze de prof in, kost ze natuurlijk 2x meer maar dan is de klus in een uurtje geschoten

inderdaad beeje training doet wonderen
al me kinders uitgevlogen
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Het punt wat mensen vaak vergeten: Hond komt in een vreemde omgeving, overal staan foto of filmcamera's. vandaag waren er 10 vreemde mensen en een kind aanwezig. Daar raken sommige honden echt wel van slag af, of ze worden hyper, dan kun je er ook niet veel mee beginnen.
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Ja zo is dat Dorette!

Olly is niet vies van vreemde omgevingen, situaties, mensen, camera's enzo, maar ja, die kan je geen 10x iets laten herdoen, want die denkt na de 2de x: "Doe het zelf 8) ". Of anders denkt ze dat ze iets fout heeft gedaan en gaat ze ofwel een soort klikkergedrag vertonen en alle kunstjes doen die ze kent, of anders wordt ze onzeker ...
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Miske schreef:Ja zo is dat Dorette!

Olly is niet vies van vreemde omgevingen, situaties, mensen, camera's enzo, maar ja, die kan je geen 10x iets laten herdoen, want die denkt na de 2de x: "Doe het zelf 8) ". Of anders denkt ze dat ze iets fout heeft gedaan en gaat ze ofwel een soort klikkergedrag vertonen en alle kunstjes doen die ze kent, of anders wordt ze onzeker ...
Toos is een vreetzak , die laat zich zo makkelijk omkopen door koekjes :lol:
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Wat leuk zeg. Ook om te doen lijkt me. Wat heb je toch een knap stelletje. Gaan wij de foto ook overal zien??

Onze Max heeft vroeger een keer gefigureerd in de serie Flodder, samen met mijn man. Max was altijd de rust zelve, en blafte echt nooit. Zijn ze net aan het filmen begint hij te blaffen :D Daar waren ze niet echt blij mee. Wel super om hem dan weer terug te zien op de TV. Wat zijn labbies toch heerlijk hè!
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

EricaM schreef:Wat leuk zeg. Ook om te doen lijkt me. Wat heb je toch een knap stelletje. Gaan wij de foto ook overal zien??

Onze Max heeft vroeger een keer gefigureerd in de serie Flodder, samen met mijn man. Max was altijd de rust zelve, en blafte echt nooit. Zijn ze net aan het filmen begint hij te blaffen :D Daar waren ze niet echt blij mee. Wel super om hem dan weer terug te zien op de TV. Wat zijn labbies toch heerlijk hè!
Ik weet dat er een hele grote poster van gemaakt wordt, maar volgens mij hangt die straks bij het bedrijf van de opdrachtgever. En er worden folders gemaakt.
Ik hou de site in de gaten en ook de site van de fotograaf.
De foto zal heus wel ergens opduiken .
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Ik ben benieuwd! 8)
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

EricaM schreef:Ik ben benieuwd! 8)
Ik ook :D
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Mooi verslag van Toosje ze is gewoon :superman: maar dan woman :D Natuurlijk willen we graag de foto hiervan zien misschien kan je de fotograaf om een kopie vragen ik weet dat de fotograaf van de krant hier dat wel doet 8)
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Plaats reactie