Of ik met spoed met Toosje naar Laren kon komen ( is maar 65 km van hier , ja doei !!
want er moest een foto shoot gemaakt worden en de hond die de opdrachtgever had ingehuurd voldeed niet.
Het was kwart voor drie, om 4 uur had ik een pedicure klant, dus : Nee
Trouwens de fotoshoot moest voor 4 uur en alleen het rijden zou al drie kwartier duren.
Ben ik net thuis om 3 uur, of ik niet toch a.u.b. wilde komen, ze zouden op mij wachten.
Daar aangekomen, wilden ze Nino, omdat ze hem zo mooi vonden.
Nou, geen probleem, dan maar Nino. En hij was super braaf, alleen op de foto was hij moeilijk vanwege de kleur. Geen probleem. Nino weer in de auto, nadat die uitgebreid geknuffeld was en tante Toosje eruit.
Nou, die dame wist precies wat er van haar verlangd werd. Samen met een kind moest ze op de foto.
Er werd ook nog een foto shoot gemaakt dat het kind 4 koekjes op de vlakke hand had en Toosje moest met haar neus bij de hand, maar niet aan de koekjes komen , pas toen het gezegd werd.
Ach, eitje voor tante Toosje. Ze staat super, super op de foto's en zal binnenkort op folders van de opdrachtgever staan en op een hele grote poster in het bedrijf.
Ze waren helemaal enthousiast van haar en ze heeft goed gemaakt wat de eerste hond verknald heeft.( want daar waren ze niet blij mee, heeft ze heel veel tijd gekost. ( geen labje trouwens)
Tja, honden trainen is een serieuze aangelegenheid.
Om half 7 was ik weer binnen, en Toosje krijgt vanavond geen eten, want die heeft denk ik een half pond koekjes naar binnen gewerkt.
Hoe kom je de dag door