Oude mannen met heggenscharen zijn eng

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Jron

Oude mannen met heggenscharen zijn eng

Ongelezen bericht door Jron »

We lieten vandaag Yana uit op een pad aan de rand van het dorp. Op de terugweg stuitert Yana er vandoor een stuk braakliggend land naast een huis in. Ik hoor Yana keihard blaffen en hoor geblaf terug en geschreeuw.
Ik was dus voorbereid op het ergste, dacht dat ze aan het vechten was met een andere hond.

Ik kom de hoek om en zie Yana keihard staan te blaffen tegen een oudere man, die stond zwaaiend met zijn heggenschaar terug te blaffen naar Yana.

Yana kwam wel terug toen ik haar riep. Mijn excuses aan de man aangeboden, die gromde wat over aggressief kreng.

Toen ik verder liep bedacht ik me dat die man het met het zwaaien met zijn armen en terug blaffen alleen maar erger had gemaakt. Yana ging steeds harder blaffen.

Twee minuten daarvoor was ze nog keurig langs een hond in de tuin gelopen zonder aandacht aan de hard blaffende hond te besteden (wel op commando). Ik snap niet wat ze opeens bedacht om zomaar te gaan staan blaffen tegen die man.
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Ze had groot gelijk... het was een heel onaardige, enge man :D
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Yana was gewoon in de stress :D door die rare blaffende engerd :shock: zonder staart :knipoog:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Tsja sommige mannen snappen nou eenmaal niks van hondengedrag.............. :? zwaaien met je armen en dan ook nog een voorwerp vasthouden. Misschien dacht ze wel dat hij het weg zou gooien om te apporteren? :wink: :D

Agressief gedrag. :confused: Van die man zelf zeker. :evil: :roll:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Ik was ook gaan blaffen als ik Yana was :D
Plaats reactie