Er lopen momenteel heel veel loopse dozen in het park dus mijn Casanova zit stevig aan de lijn voor het geval dat... En dat was maar goed ook want tegelijkertijd met ons komt zijn favoriete chica, een zwart-wit Staffordje, het park in... errug loops maar dat had ik al gemerkt aan mijn jongen die sinds gisteren zijn ogen strak op het park houdt vanaf de bank en begint te zeuren zodra hij ze voorbij ziet komen.
Missy, zo heet ze
"Lekker weertje voor een relaxt wandelingetje", waren het baasje van Missy en ik het met elkaar eens voor we elk een andere kant opliepen
Gewoon wandelen met Ramses is in deze tijd van lekkere geurtjes niet echt mogelijk. Zijn neus zit als een magneet aan de grond, zo te horen snuift hij hele grasplaggen zo naar binnen. Hij hoort en ziet verder niks waardoor hij vanmiddag bijna vol tegen een stapel stenen aan liep die daar normaal niet liggen en zich dus helemaal het leplazerus schrok en blaffend een meter omhoog sprong
Ik was een paar kilo afgevallen maar ik heb nu eigenlijk al mijn kilo's hard nodig om me schrap te zetten tegen zijn plotselinge trekacties
Zelfs Pandora vindt hem zwaar irritant als ze samen aan de lijn lopen
Lang leve de gierende hormonen
Stukje verderop kon hij even loslopen, rondscharrelen en wat oefeningetjes doen. Ging heel goed.... tot er ineens een konijntje vlak voor Ramses zijn poten uit het hoge gras schoot. Ramses vloog er achteraan en het konijntje had het overleefd als het arme diertje niet ineens had besloten om de sloot in te springen
Ik heb een poging gedaan om het beestje uit de sloot te redden omdat Ramses het niet echt vast had en ook niets meer deed toen ik LOS
Nou, toen ben ik maar naar huis gegaan. Genoeg avonturen voor vandaag