Een rustig rondje in het park...

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Pandora
Speurneus
Speurneus

Een rustig rondje in het park...

Ongelezen bericht door Pandora »

Ik had echt geen idee dat een klein rondje in het park een belevenis kon zijn, tot vandaag dan :(

Er lopen momenteel heel veel loopse dozen in het park dus mijn Casanova zit stevig aan de lijn voor het geval dat... En dat was maar goed ook want tegelijkertijd met ons komt zijn favoriete chica, een zwart-wit Staffordje, het park in... errug loops maar dat had ik al gemerkt aan mijn jongen die sinds gisteren zijn ogen strak op het park houdt vanaf de bank en begint te zeuren zodra hij ze voorbij ziet komen.
Missy, zo heet ze :D , zette het op een loeien toen ze Ramses zag :shock: en Ramses zong een refreintje mee :tomaat:
"Lekker weertje voor een relaxt wandelingetje", waren het baasje van Missy en ik het met elkaar eens voor we elk een andere kant opliepen :lol:

Gewoon wandelen met Ramses is in deze tijd van lekkere geurtjes niet echt mogelijk. Zijn neus zit als een magneet aan de grond, zo te horen snuift hij hele grasplaggen zo naar binnen. Hij hoort en ziet verder niks waardoor hij vanmiddag bijna vol tegen een stapel stenen aan liep die daar normaal niet liggen en zich dus helemaal het leplazerus schrok en blaffend een meter omhoog sprong :eeeks:
Ik was een paar kilo afgevallen maar ik heb nu eigenlijk al mijn kilo's hard nodig om me schrap te zetten tegen zijn plotselinge trekacties :?
Zelfs Pandora vindt hem zwaar irritant als ze samen aan de lijn lopen :D
Lang leve de gierende hormonen :wave:

Stukje verderop kon hij even loslopen, rondscharrelen en wat oefeningetjes doen. Ging heel goed.... tot er ineens een konijntje vlak voor Ramses zijn poten uit het hoge gras schoot. Ramses vloog er achteraan en het konijntje had het overleefd als het arme diertje niet ineens had besloten om de sloot in te springen :cry: Ramses was al op de terugweg toen hij "plons" hoorde :( Ramses en "plons" is een slechte combinatie :( Ik weet niet of konijntjes kunnen zwemmen maar deze heeft het bommetje van Ramses niet overleefd, helaas :cry:
Ik heb een poging gedaan om het beestje uit de sloot te redden omdat Ramses het niet echt vast had en ook niets meer deed toen ik LOS :evil: brulde maar het was al dood. Ik belandde daardoor wel bijna op mijn kop in de sloot en kon me op het nippertje aan een stronk ophijsen voor ik echt een nat pak had.

Nou, toen ben ik maar naar huis gegaan. Genoeg avonturen voor vandaag :? Mafkees :evil:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

:D :lol: :D
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Hahaaaa, :lol:
Sterkte vandaag, hihi :lol:
saskia burghout
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door saskia burghout »

en zeggen dat mij hond een mafkees is en de jouwe dan.je zal er maar zo 1 hebben.en lekker gezwommen :D !
Saskia
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Saskia »

arm konijntje :(
maarja.. moet 'ie daar ook maar niet gaan lopen :shock: dommie.

Klinkt als een leuk verhaal, maar NIET als je er middenin zit...
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

:twisted: leuk he labbers ...alleen een beetje lomp :D :lol: :wink:

roef denkt momenteel ook dat teefjes ondergronds gaan als ze loops zijn :? hij probeert ze er uit te zuigen met zijn neus :wink:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
mullermariska
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door mullermariska »

:D :D :lol: :lol:
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

roef schreef: roef denkt momenteel ook dat teefjes ondergronds gaan als ze loops zijn :? hij probeert ze er uit te zuigen met zijn neus :wink:
:funnypost

Hier nog 1
Saskia
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Saskia »

toscak schreef:
roef schreef: roef denkt momenteel ook dat teefjes ondergronds gaan als ze loops zijn :? hij probeert ze er uit te zuigen met zijn neus :wink:

Hier nog 1
Ik ken nog zo'n monster dat dat probeert....

We zijn nu aan het oefenen met opletten,
en het gaat al beter!
Er zijn nu nog stukjes gras over als wij ergens geweest zijn :klasse:
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
Lunaatje

Ongelezen bericht door Lunaatje »

:lol: :lol: :lol: Ik ben blij dat ik niet in jouw schoenen stond. Wat een doerak! :wink:
Jammer van het konijntje, maar die moet dan maar niet in de weglopen als Ramses eraan komt. :D :D
Pandora
Speurneus
Speurneus

saskia burghout schreef:en zeggen dat mij hond een mafkees is en de jouwe dan.je zal er maar zo 1 hebben.en lekker gezwommen :D !
Jouw Storm is een druif! De mijne is een mafkees, dwaas, idioot, clown, springkip, blije aardbei, gekke guppy,.... Ik ben ook blij dat ik er maar 1 van heb en geen 3 :lol:
Ik heb nét niet gezwommen maar ik hing ondersteboven aan een stronk te bengelen op een zeer steile sloothelling. Aangezien optrekken nooit mijn sterkste onderdeel is geweest is het een wonder dat ik bemodderd, maar helemaal droog 8) , thuis ben gekomen :)
Afbeelding
james

Ongelezen bericht door james »

Haha, :D ik zie het helemaal voor me!!!!
Is dat echt die supergoedluisterende Ramses van de Bernisse............. :wink: Maar ja, hij is wel snel, dus dan houdt hij de nijntjes makkelijk bij, helemaal als ze gaan zwemmen.

Leuk he :lol: dat houdt je jong joh en houdt het spannend anders is het zoooooooooo saai als ze alles doen wat je wilt 8)
(al droom ik daar stiekem wel van)
Pandora
Speurneus
Speurneus

Saskia schreef:
toscak schreef:

Hier nog 1
Ik ken nog zo'n monster dat dat probeert....

We zijn nu aan het oefenen met opletten,
en het gaat al beter!
Er zijn nu nog stukjes gras over als wij ergens geweest zijn :klasse:
Precies! Inhaleren door de neus en dan over de longen :lol:

Nog een paar dagen... hij heeft gelukkig geen last van ál die loopse dozen maar alleen van twee teefjes waar hij echt dol op is (en zij op hem) en van het buurhondje. Maar dan ook alleen in de paar dagen dat ze hem ook wel zien zitten :knipoog:
Afbeelding
Pandora
Speurneus
Speurneus

james schreef:Haha, :D ik zie het helemaal voor me!!!!
Is dat echt die supergoedluisterende Ramses van de Bernisse............. :wink: Maar ja, hij is wel snel, dus dan houdt hij de nijntjes makkelijk bij, helemaal als ze gaan zwemmen.

Leuk he :lol: dat houdt je jong joh en houdt het spannend anders is het zoooooooooo saai als ze alles doen wat je wilt 8)
(al droom ik daar stiekem wel van)
Ramses en konijnen/hazen is een dodelijke combinatie :( Aangezien hij al twee hazen en de nodige konijnen heeft gevangen is het hem ook niet meer af te leren. Hij is ook zo bloedsnel en wendbaar dat alleen konijnen en hazen in topconditie het redden, 1 foutje en ze zijn voor hem.
Dat zwemmende konijntje... hij is er gewoon bovenop gesprongen met zijn grote lompe lijf :cry:

Ik droom ook wel eens van een perfect luisterende hond en kijk heel jaloers naar honden die op heel hoog niveau presteren... *sjucht* ...maar ik kan (achteraf) ook altijd vreselijk lachen om de maffe streken die dat olijke tweetal van mij verzinnen :D
Afbeelding
Jitske-Esther

Ongelezen bericht door Jitske-Esther »

arm konijntje ...

ik had je wel evenbezig willen zien daar in het park :lol:
Plaats reactie