ships

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
stefmail

ships

Ongelezen bericht door stefmail »

Bo heeft zich weer eens in geweldige situatie gebracht....

Hij is sinds krap een uurtje weg. Eventjes gouw achter de computer geschoven in dat uurtje voordat ik hem ging uitlaten. Bo heerlijk in de tuin aan het zonnen wel met het hek dicht sinds dat hij vorig jaar eventjes de kuierlatten nam op zoek in zijn ontdekkingsreis en zich eventjes als een pup voelde met zijn acht jaartjes.

Totdat ik de riem wilde pakken, hem wilde aan gaan lijnen. Geen Bo die naast mij stond, bijna te jumpen van plezier omdat wij eventjes gaan wandelen.
In huis geroepen, geen Bo. In huis gekeken, geen Bo.

En nu, ruim een half uur later, nog steeds geen Bo. Het hek was netjes dicht. Fiets gepakt, rondje gereden, geen Bo.

Bo, waar ben je jongen?

Uiteraard is de dierenambulance en amevidi gelijk gebeld, rond kijken durf ik zelf niet want als hij weer voor de deur staat kan hij er niet in....

Bo, ik ben niet snel ongerust maar nu wel, te meer omdat dit heel, heel vreemd is....Hij past niet onder het hekje door, al doet hij er nog zo veel moeite voor....Niemand, geen amevidi, geen dierenambulance heeft wat van hem gehoord.
Lieverd kom maar heel snel weer terug, hier waar je thuis hoort.
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

He gatsie, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! Kan hij misschien over het hek zijn gesprongen?
Ik hoop maar dat hij snel weer terug is....
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Oh bah ik hoop dat Bo heel snel thuis komt zeg!!!!!
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Ow bah :(
Ik hoop dat hij snel weer veilig thuis is.
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

O jeetje dat is schrikken... Kop op Bo.. gauw terug nar je baasje.... Ik hoop mee dat hij snel weer thuis is!!
stefmail

Kan niet, red hij en nog niet met zijn poot, is het hek ook niet naar om daar over heen te springen.
chantal-77 schreef:He gatsie, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! Kan hij misschien over het hek zijn gesprongen?
Ik hoop maar dat hij snel weer terug is....
Zootje

Hoe kan hij dan weg zijn gegaan? Zelf, of door iemand anders misschien?
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Ik hoop dat Bo snel weer thuis is.
thomasenjasper
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door thomasenjasper »

Oh wat eng zeg :( :( , hopelijk is hij snel terug
Groetjes Sandra, Choco & James
stefmail

Zeer ws. is hij op de 1 of andere manier zelf de tuin uit gekomen...bo is zeer gesnaaid, heeft ook Terra en Danouk al in het oude huis aangeleerd om hoe de tuin uit te gaan.
De deur blijft dicht als ik naar boven ga....
Ik zat net in de kamer, hoor ik in 1x een heel erg zielig gepiep, over duidelijk Bo. Alleen zag ik Bo nog niet.
Zat hij in de tuin van de buren, het koppie helemaal nat (dus zeer ws. in het water half gedoken, is niet zo vreemd want het is hier erg water rijk), Bo ligt op zijn kussen voor straf (ik weet het, niet de goede manier, maar ondanks dat ik heel blij ben was ik ook pislink).

1 ding is zeker....hij kan meer met zijn poot dan dat hij ons laat zien of iemand heeft wel het hek open gedaan maar dat lijkt mij niet...Ik vermoed eerder dat Bo, hij wil tegenwoordig weer graag spelen, het buurhondje heeft gezien (ik hoorde dat hij vanmorgen, vlak daar voor ook al op zijn kop kreeg...9 van de 10x is dat omdat het buurhondje dan de kuierlatten richting Bo heeft genomen en met een beetje geluk het hek bij ons onder kruipt), en dat Bo heeft gedacht, "ikke wil met Spike (=buurhondje) spelen :?
Zootje

Blij dat ie weer thuis is!!!
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Die zal nu wel 2keer nadenken voor hij het weer probeert :D :D
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Nou gelukkig is hij weer veilig thuis! Wat een avontuur....
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

KLeine ondeugende BO!! Gelukkig ben je weer heelhuids terug.. En wees vandaag maar extra lief voor het vrouwtje!
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

gelukkig is Bo weer thuis.
hopelijk doet hij dat nooit meer want op die manier word je snel ouder :wink:
Plaats reactie