Jet is van een nest van 10 puppen, het is voor de moeder haar eerste nest.
19 mei ga ik na de fokker samen met iemand van martin Gaus daar worden de pup's uitgebreid getest, waarna ik een teefje mee naar huis neem, het zijn allemaal zwarte puppen.
Voor mijn schapendoes is het super leuk zij is nu alleen, haar maat een Border collie is helaas niet meer bij ons.
Met deze hond was ik erg fanatiek met het schapendrijven, dit vond ik geweldig, maar heb altijd verteld, als de kans zich voor doet wil ik weer een pup opvoeden voor een school, Jet kan zowel blindengeleidehond worden alswel hulp of autistenhond, ook kan het zijn dat ze opgeleid met een combinatie hulp/blindengeleidenhond, zo mooi dat zulke honden bestaan en dat ik daar mijn steentje kan bijdragen.
Jet en ik zijn het komende jaar onafschijnlijk aan elkaar verbonden, waar ik ben is zij ook. voor mij is het ook goed hoor, ga ik nog eens met de trein enz en zal ik wat vaker naar Amsterdam gaan, even naar de Bijenkorf bv of even naar de markt iets wat ik eigenlijk nooit zo snel zal doen, eigenlijk kom ik op plaatsen waar ik namellijk zelf nooit zo snel heen zal gaan, woon in een heel klein dorpje erg landelijk gelegen ha ha Op naar de grote stad JET