Hij loopt hier al weken over de schutting, en onze garage, King Dikke Duif

Hij loopt met een koninklijke elegantie, en een attidude zo van mij kan niets gebeuren ik ben boven alles verheven

Marron en AYAY trekken zich niets van hem aan, ze doen 1 bruin slaperig luikje open, slaan deze ook snel weer dicht en slapen heerlijk verder, ze laten King Duif mooi in zijn waarde, keurige onderdanen dus

Maar er is er 1 die rebbeleerd

Je raad het al Onze Mizz Poezz
Zij heeft sinds ze haar eerste Uitmuntend in bennekom heeft gehaald ook een attidude, ze heet nu ook Uitmuntend poezzje he

maar hoe dan ook, ze kon niet in de vette derriere van King Duif happen, hij zat te hoog op zijn troon (garage)
Totdat vandaag, meneer Duif dacht de kust is veilig, ik heb toch een koninklijke sticker op mijn derriere, laat ik eens naar die waterpot gaan, en mij daar eens koninklijk verkoelen, dat was een klein koningklijk foutje
POEZZZZZZZZZZZZ zag hem, besloop hem, het was een coup op de troon

ze blafte in zijn oor, Duif was ontroond, hij vloog weg, en zat op een ander dak zijn veren te strijken, The King is dead (niet echt) Long live MIZZ POEZZ

Ze heeft haar paleisje terug
En ex King Duif, die zit nu bij de overburen

die hebben een malthezertje, die blaft niet zo hard in zijn oren, en hij heeft weer een nieuw koningrijk
Mizz Poezz heeft haar land ook weer terug, eind goed al goed

Marron R.I.P

Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)

La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)

Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)

Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)

Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)

Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)