Dingen die een baasje moet onthouden

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Jo-Ann

Dingen die een baasje moet onthouden

Ongelezen bericht door Jo-Ann »

Nr. 1 is vooral een veiligheidsmaatregel die eigenlijk iedereen wel kent 8)

1: GEEN botjes geven als je er NIET bij bent
2: AL het kinderspeelgoed opruimen, anders worden de poppen en de duplo VERMOORD :cry:
3: Uitlaten... moet je ook vooral niet vergeten he :D
4: Geen vuilniszakken laten staan, anders tref je een fijne ravage aan (ja, helaas ervaring mee :? )

Kom later vast nog wel op meer regels.

Wie helpt me de lijst aan te vullen....?

(Als je goed nagaat.... zijn alle regels veiligheidsmaatregelen :lol:)
Esther87

Ongelezen bericht door Esther87 »

*2 keer per dag eten geven (mag altijd vaker natuurlijk).
*De bank afdekken als ik de deur uit ga.
*Het commando 'toe maar' geven als we mogen eten,anders zitten we
er over een uur nog.
*NIET aan je partner vragen of je zo 'mee' gaat om boodschappen te doen,anders denken die 4-potige beesten weer eens dat we het tegen hun hebben.
*Hondenpoepzakjes,koekjes,en als het kan ook nog de camera meenemen als je gaat wandelen.
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

* commando SCHUDDEN alleen buiten geven,binnen is niet slim :?

* er niet zomaar vanuitgaan dat als je labje op je af komt denderen,dat hij wel opzij gaat. dit kan tegenvallen :mad:

* zorg dat als je lab in bad moet je dit niet hardop tegen je partner zegt,de trap op met 30 kilo tegenstribbelende hond valt echt niet mee,gebruik desnoods geheimtaal :twisted: :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

13. Niet eerst het huis grondig poetsen en me vervolgens laten zwemmen. Dat is behoorlijk jammer van al dat werk :D
14. als ik nu om 5 uur 's nachts piep direct uit je bed komen, want dat betekent serious business en anders diarree ruimen :(
15. geen rare dansjes doen, gaan zingen of gek lopen rennen, want dan moet ik je even bespringen om je rustig te krijgen :lol:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

Ik heb geloof een enorm saaie lab. Hij vernielt niks ,schudt zich netjes uit ,voot ie naar binnen gaat, veegt zelfs zijn poten , drinkt altid buiten water, hij laat nooit winden, vecht niet met andere reuen, rijdt ook niet op teefjes, hij luisterd ook altijd naar me,ik hoef maar 1 keer te roepen en dan komt hij ,onze kat laat hij ook rustig eten ,hij hoeft niet perse het bakje na te likken hoor, hij snurkt snachts ook helemaal niet en...... wat? draaf ik door? :D :D

Het is ook allemaal niet waar . Sorry!
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
astrid schilder

Ongelezen bericht door astrid schilder »

Zeg niet tegen elkaar; jee Bono heeft al een paar dagen niet kunnen zwemmen, dan kijkt hij je aan van; Yes start de auto, kom op!
monique1977

Ongelezen bericht door monique1977 »

dat je een lab niet moet los doen op een camping aan het water als je je spullen in de auto aan het zetten bent voor je het weet ligt ze weer in het water.
plessen en modder ontwijken met het uit laten voor je het weet heb je een varken.
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

Schoenen opruimen.
Vaatdoekjes opruimen.
In een restaurant of café even kijken of er geen bierviltjes of andere dingen op de grond liggen die verorbert kunnen worden.
Altijd een handdoek in de auto hebben liggen. ( liefst 2 )

Maar voor de rest is ze heel lief :grinnik:
Lapje

Ongelezen bericht door Lapje »

Als je moe op de bank neerploft van een
zéér drukke dag en je pup heeft een tijdje
geslapen dan is het raadzaam om éérst
met hem (na het uitlaten) lekker een paar
minuutjes te gaan spelen......tenminste...
áls je je neus lief hebt :cry: Zo'n bijtgrage
pup kan behoorlijk pijnlijk aankomen met
die scherpe puptandjes :shock: . Daar weet m'n
partner álles van, die heeft de nodige be-
schadigingen al aan z'n neus gehad. :wink:

Zou hij het dan nóóit leren? (m'n parner dus hè?)
:D :lol: :D
kris

Ongelezen bericht door kris »

ga geen ramen wassen als ik in de buurt ben, want ik wil graag helpen en doe alles wat jij al gedaan hebt nog een keer over.
in de tuinwerken is ook leuk, maar dan wil ik ook graag helpen met kuilen maken en onkruid weg halen
kyara

Ongelezen bericht door kyara »

De boodschappen die je hebt gedaan bij de bakker niet op de grond in de keuken laten staan want ik kan met gemak een heel brood op :D.
Binga

Ongelezen bericht door Binga »

Het kan maar zo zijn, dat er ineens ergens op een ongewone plek een hoogpolig 'tapijt' ligt, waar je flink je nek over kunt breken. :twisted:
samantha705

Ongelezen bericht door samantha705 »

- nooit praten over eten als ik in de buurt ben en je niet van plan bent mij iets te geven :twisted:
Plaats reactie