We zijn nu al een paar weken heel voorzichtig aan het proberen om hem weer te laten wennen (met de clicker), maar er zit heel weinig vooruitgang in. Normaal gesproken doet Banjer alles voor iets lekkers, maar zelfs dat kan hem niet verleiden. Voor een koekje gaat hij wel met 2 poten op de oploopplank. Soms met 4, maar dan springt hij er bijna meteen weer af. Hij kwispelt wel tijdens de oefening, dus het lijkt er toch op dat hij het nog steeds leuk vindt.
De trainers hebben nu overlegd en op hun advies ik ga volgende week met de echte beginners meedoen (ik zit nu in de groep "gevorderden", maar zie het zelf meer als gevordere beginners

Heeft iemand ooit iets soortgelijks meegemaakt, of heeft iemand nog een advies hoe we dit kunnen aanpakken? Banjer vindt behendigheid superleuk en ik wil er graag mee verder gaan, dus ik hoop dat dit weer goed gaat komen.
Een paar weken geleden ben ik ook nog met de D kursus van gehoorzaamheid begonnen, zodat hij beter gaat luisteren tijdens het loslopen, en dat gaat al een heel stuk beter nu!
Alvast bedankt!