Venus mijn grijze snoetje
Venus mijn grijze snoetje
Net nieuw op het forum, maar nu toch al even Venus in de seniorenhoek zetten, waar ze met haar ruim 11 jaar nu toch echt wel thuis hoort. Venus is een herplaatser die nu 3 jaar bij mij van haar pensioen mag genieten.
Ze heeft afgelopen vrijdag een zware operatie achter de rug, waarbij een levertumor is verwijderd. Tot nu toe hersteld ze goed.
Ze heeft afgelopen vrijdag een zware operatie achter de rug, waarbij een levertumor is verwijderd. Tot nu toe hersteld ze goed.
-
- Hele grote hondenneus
-
- Hele grote hondenneus
-
- Hele grote hondenneus
Het gaat goed met Venus, ze heeft weer meer energie als voor de operatie en krijgt al weer wat meer spek op haar ribbetjes. Verder probeerde ze al weer te spelen met Fleur(jongere labje), een bal en heeft ze onze net geplante plantjes uitgegraven
ben gewoon blij als ze dat soort dingen doet al mag het eigenlijk (nog) niet.

Een halfzusje dus wat leuk, Venus is voor mij 1 van de allerknapste honden. Ze heeft een flapoor doordat ze ooit een bloedoor heeft gehad. Ze heeft wel een heel fijn karakter.liesjeb schreef:Ik hoop dat ze snel opknapt en je nog heel lang van haar kunt genieten!
Onze vorige hond, Silly, had ook Mozes vh Notenbos als vader![]()
Als die van jou net zo'n schoonheid is.... Dan bof je maar
Welkom!
Fijn te horen dat Venus opknapt. Weer een oudje die nog blij mag zijn dat die een kansje krijgt om nog eeeven mee te kunnen
Hoop dat ze nog heel veel fijne dagen mogen hebben - en dat ze de kans pakt om nu dingen te doen wat ze niet mag - omdat ze even niet gestraft wordt
Groetjes
Bettina&Doggie
Fijn te horen dat Venus opknapt. Weer een oudje die nog blij mag zijn dat die een kansje krijgt om nog eeeven mee te kunnen

Hoop dat ze nog heel veel fijne dagen mogen hebben - en dat ze de kans pakt om nu dingen te doen wat ze niet mag - omdat ze even niet gestraft wordt

Groetjes
Bettina&Doggie
De plantjes in de tuin doen het nog gewoon gelukkig
Geniet iedere dag zoveel van mijn meissie.
Het lijkt erop dat de tumor goedaardig was, volledig is verwijderd. Maar wel kwaadaardig kan omslaan en uitzaaingen kan geven. Er volgt nog een second opinion door een tweede pathaloog. Dat is nog even afwachten. Maar tot nu toe ziet het er positief uit.

Het lijkt erop dat de tumor goedaardig was, volledig is verwijderd. Maar wel kwaadaardig kan omslaan en uitzaaingen kan geven. Er volgt nog een second opinion door een tweede pathaloog. Dat is nog even afwachten. Maar tot nu toe ziet het er positief uit.