Aangezien Kyra bij Bianca halve dagen buiten zat had Kyra een prachtige vacht, en omdat ze zoveel buiten zat verhaarde ze dus ook niet.
Maar................. nu is ze bij ons heel veel binnen natuurlijk. En haar vacht valt uit. Heel jammer.
Maar ik vind het nu toch wel een beetje raar worden. Ze haart echt zo erg, elke dag hebben we een tapijt in de kamer liggen. Als je haar 1x aait heb je echt bossen haar in de hand.
Ik heb haar zelf gekamt met de nep-furminator, maar dat had totaal geen nut, want ze bleef maar haren. Dus, ik denk dan probeer ik de trimmer. Daar is ze vorige week geweest, die heeft ook heel veel haar uit haar gehaald, maar het is nog steeds niet over.
Dan kan ik natuurlijk wel doorgaan met de furminator, maar dan haal je toch ook de goede vacht, die niet uit gaat vallen weg?
Ze haart nu al meer dan een maand echt zo erg.
En het ergste is nog dat het lijkt alsof ze kaal wordt. (Zie foto) Op haar rug en been heeft ze een plek waar de hele ondervacht weg is lijkt wel.
Nou is het ook zo dat Kyra bij Bianca op vers stond, maar hier krijgt ze Prince brokken. Kan dat er ook nog mee te maken hebben?

Ik zat al te denken om naar de dierenarts te gaan, maar ik dacht, vraag het eerst ff hier....
Ik weet echt niet wat ik hier nou aan kan doen.....