over 2 weken op kraamvisite
over 2 weken op kraamvisite
afgelopen zondag op maandag is de labrador bevallen van onze toekomstige pup. hebben al 4 foto's gehad van de kleine pups, erg lief om te zien. het is het eerste nestje zowel voor de labrador als voor der baasje. die vrouw vond het erg spannend en heeft een korte nacht gehad, omdat ze der eigen zorgen maakte of het wel allemaal goed ging. en logisch als het het eerste nestje is.
de pups drinken goed en zoal met de moeder en pups gaat het goed!!!
het zijn 2 reutjes en 2 teefjes. wij wilde graag een teefje maar die 2 teefjes waren al gereserveerd. maar een reu vind ik ook leuk. over 2 weken gaan we kijken, dus ben benieuwd !!! voor die tijd houdt die vrouw me op de hoogte via mail en met foto's.
maar nu nog het moeilijkste van allemaal de naam. ik vind dat zo moeilijk. voor een teefje had ik beau of bo. maar nu een naam nog voor een reutje. we hebben nog ff de tijd om een naam te verzinnen hihihihi.
de pups drinken goed en zoal met de moeder en pups gaat het goed!!!
het zijn 2 reutjes en 2 teefjes. wij wilde graag een teefje maar die 2 teefjes waren al gereserveerd. maar een reu vind ik ook leuk. over 2 weken gaan we kijken, dus ben benieuwd !!! voor die tijd houdt die vrouw me op de hoogte via mail en met foto's.
maar nu nog het moeilijkste van allemaal de naam. ik vind dat zo moeilijk. voor een teefje had ik beau of bo. maar nu een naam nog voor een reutje. we hebben nog ff de tijd om een naam te verzinnen hihihihi.
-
- Speurneus
gefeliciteerd waar komt hij vandaan???
misschien zit hier iets bij
http://www.honden-namen.nl/namen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
misschien zit hier iets bij
http://www.honden-namen.nl/namen.html" onclick="window.open(this.href);return false;

- Caya
- Hele grote hondenneus
In het frans heb je vrouwelijk en mannelijke woorden. Beau is manlijk, dus kun je het reutje makkelijk Beau noemen, toch?
Hierbij nog even de betekenis:
beau (bijv.nw. bijw.)
mooi, knap, schoon, bevallig, welgemaakt, aantrekkelijk, schattig, charmant, verrukkelijk, bekoorlijk, aanbiddelijk, begeerenswaardig, verleidelijk, uitnodigend, aanlokkelijk, attractief, verlokkend, uitlokkend, verzoekend, leuk van uiterlijk, knapperd (de ~ (m))
(neemt niet weg dat wij een bruin teefje hadden die Beau heette)
Hierbij nog even de betekenis:
beau (bijv.nw. bijw.)
mooi, knap, schoon, bevallig, welgemaakt, aantrekkelijk, schattig, charmant, verrukkelijk, bekoorlijk, aanbiddelijk, begeerenswaardig, verleidelijk, uitnodigend, aanlokkelijk, attractief, verlokkend, uitlokkend, verzoekend, leuk van uiterlijk, knapperd (de ~ (m))
(neemt niet weg dat wij een bruin teefje hadden die Beau heette)
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn!

Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17
Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05
Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08
Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11
Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12
Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14
Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13

kreeg gisteren een mailtje van die vrouw. en er heeft iemand die een optie had op een teefje afgezegd dus nu hebben wij dat teefje reserveerd. ik heb ook de site van de vader van noortje http://www.gentlelabs.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
vader: Morris van de gedempte Sloot
moeder: Baloe
ik word nu wel nieuwsgierig naar de pups.
ze zei dat alles goed gaat en de pups groeien als kool!
vader: Morris van de gedempte Sloot
moeder: Baloe
ik word nu wel nieuwsgierig naar de pups.
ze zei dat alles goed gaat en de pups groeien als kool!
Wat super leuk
Ik weet helemaal hoe je je voelt, wij hebben Guus nu pas een paar dagen in huis. De voorpret is zo leuk, maar als je hem in je armen (en hart) sluit ben je helemaal gelukkig
Dus nu wordt het een teefje voor jullie?
Heb even op die site gekeken, maar begrijp dat jullie hondje niet van hen komt? Ben benieuwd naar de foto's

Dus nu wordt het een teefje voor jullie?
Heb even op die site gekeken, maar begrijp dat jullie hondje niet van hen komt? Ben benieuwd naar de foto's