wie kent de producten van earthbath??

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
roef
Speurneus
Speurneus

wie kent de producten van earthbath??

Ongelezen bericht door roef »

roef heeft een pollenallergie en ik geef hem homeopatische middelen (puur pollen en calendulancreme)
dit werkt al heel goed maar hij hield toch vrij veel jeuk,zeker als hij een lange wandeling had gehad :(

van de week kwam ik iemand tegen die hondentrimster is en ze had roef al een hele tijd niet gezien(vond hem zoooo rustig geworden!! :D )
ik vertelde van roefs jeuk en ze zei me even mee te lopen naar haar salon. daar liet ze me shampoos zien van earthbad en ze had dus ook anti itching shampoo met oatmeal(havermeel) en aloeivera.
deze shampoos zijn 100% zeepvrij vrij van chemische stoffen en dierproefvrij100% natuurlijk.
ze vroeg of ze roef er mee mocht wassen,zo gezegt zo gedaan en ik kreeg ook 4 proefzakjes mee alles voor niks :verliefd1: :)

geloof het of niet maar de jeuk is voor 90 % over :applaus: heel af en toe krabt hij nog maar vergeleken met een week geleden is het een hele grote verbetering,om de dag was ik hem er mee en dat is eigenlijk voor mij een werkje van niks aangezien meneer toch onder de tuinslang gaat als we gewandeld hebben om de modder weg te spoelen en ook de pollen van zijn huid af te spoelen.
ik hoop dat het zo goed blijft gaan en als de zakjes op zijn bestel ik een grote fles bij haar.

ik wilde deze tip niet voor me zelf houden,jeuk bij je hond is zo zielig :(
wie weet zijn er meer honden bij gebaad(leuke woordspeling :D )
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Fijn dat je een middel hebt gevonden tegen Roefs' jeuk!

Ik ken de producten verder niet, en hoop ze natuurlijk niet nodig te hebben, maar ik ben altijd blij al iemand iets vindt dat werkt :)
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Ik ken het ook niet, maar ga er maar eens naar zoeken. Klinkt goed!
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Plaats reactie