Lief zeg!!!
Benco heeft ook sinds kort ontdekt dat het gezellig is als hij bij je komt liggen.
En dan inderdaad het liefst met zandpoten en een zandsnuit
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
Saskia schreef: Lief zeg!!!
Benco heeft ook sinds kort ontdekt dat het gezellig is als hij bij je komt liggen.
En dan inderdaad het liefst met zandpoten en een zandsnuit
Ja leuk is dat he ! Diesel ligt het liefst altijd bij je. Hij is een echte knuffelbeer. Heerlijk.
Oh en die zandpoten... We waren in Den Haag op het strand waar honden mogen. Hij was aan het zwemmen (achter de dummy aan) en in eens nam hij sprint. Hij holde naar een golden retriever die heel braaf en rustig naast zijn baasjes lag. Die baasjes lagen op het buik te zonnen... Diesel springt er tussen in (kledder nat, en natuurlijk onder het zand). Ik heb maar net gedaan of ik er niet bij hoorde...
Jess&Max schreef:Hahaha leuk die laatste foto
Wat een lekkere boef
Hij denkt ook echt dat hij maar een paar kilo weegt.
Ik moet zeggen dat hij op die foto wel een hele dikke kont heeft. Hahahaha. Hij is niet de allerslankste, maar hier lijkt hij wel veel dikker. Hahahha.
Wat een lekkere boef
Ik moet zeggen dat hij op die foto wel een hele dikke kont heeft. Hahahaha. Hij is niet de allerslankste, maar hier lijkt hij wel veel dikker. Hahahha.
Wat een lekkere boef
Ja maar zo leuk: *PLOF* ik lig haha.
En en zo blijft hij dan gerust een uur liggen. Kop op je hoofd en snurken maar. Hij gaat ook altijd tegen je aan zitten of gewoon met zijn kont boven op je schoot... En dan wil hij uiteraard ook geknuffeld worden, zijn hoofd gaat dan steeds naar achteren, kijkt je aan, zo van: nou kriebelen maar !