De foto's zijn van vandaag.
Beau komt uit de broodfok, en hebben wij als pup van 10 weken weggehaald bij een broodfokker die inmiddels is opgerold en al zijn honden in beslag zijn genomen.
Beau was erg ziek, en we vreesde voor zijn leven. Hij woog namelijk met zijn 10 weken net 4 kilo. Hij had een zware darminfectie en had oormijt die niet te zuinig was.
In de eerste week dat wij hem in huis hadden liepen wij de deur plat bij de DA en samen met haar hebben wij hem gered van de dood.
Maar na een paar jaar begonnen de problemen met zijn knieen, hij had zich verstapt en gilde het uit.
Na een dag rust ging het beter, maar een bezoek aan de DA werd het duidelijk............zijn knieen waren slecht. Optie een goede orthopedische arts een oordeel laten geven.
Wij zijn toen beland bij Yvonne Krooshof en na een stukje te lopen met Beau zag zij meteen wat er aan de hand was. Beau zijn beide knieen waren bar slecht en als we niet snel zouden opereren zou het voor Beau er heel anders uit gaan zien.
Dus zijn eerste knie werd diezelfde dag nog geopereerd en na een herstel van ruim 8 maanden werd zijn andere knie geholpen.
Maanden rustig aan gedaan, in het belang van een goede genezing, geen wandelingen met grote onbesuisde roedels, veel zwemmen voor spieropbouw.
Beau werd steeds sterker en kon zich goed bewegen.
En nu, op de dag van vandaag rent en vliegt hij weer door het veld, maar ik als baas houd hem nog wel heel goed in de gaten
Hier een impressie van vandaag:

we gaan op pad

heerlijk toetje

en losssssssssssssssssss

goed gangwerk

rustpauze

mijn tong hangt op mijn knieen

liggen in het water

maar ook zeker zwemmen
Hij doet dit alles goed, en heeft geen problemen bij het opstaan.
Dankbaar zijn we dat we nu zoveel van hem kunnen genieten na zijn o zo slechte start.