een hele rare dag

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
irka

een hele rare dag

Ongelezen bericht door irka »

Hallo Allemaal,

Ik wil me graag even voorstellen, ik ben Bössel (eigenlijk heet ik Nadin van de Hooydamhoeve, maar dat vonden mijn nieuwe baasje en vrouwtje niet zo mooi) en ik ben gisteren bij mijn nieuwe baasje en vrouwtje komen wonen. Het was een hele rare dag.

's Ochtends werd ik weer vroeg wakker, samen met mijn twee broertjes die nog bij mijn fokkerbaasjes zijn. Heel gezellig, even liggen spelen enzo. Toen kwam baasje!! Hij had eten!! Ik was al helemaal blij! Maar wat er toen gebeurde vond ik heel gemeen :evil:. Mijn baasje zette mij apart en liet bij broertjes eten, ik kreeg helemaal niks :shock: Dat was zo gemeen!!!!! Maarja, mijn baasje zei dat ik heel lang in de auto moest, en dat ik daarom geen eten kreeg. Wat stom, ik had helemaal geen zin om in de auto te gaan, ik wou eten. Nog even gespeeld en toen maar gaan slapen. Na een tijdje kwamen er twee hele lieve mensen aan. Die gingen mij direct aaien, die mensen vond ik wel leuk. Ik mocht toen ook mee naar de keuken, samen met mijn fokker baasjes en die twee lieve mensen. Ze gingen over heeeel veel dingen praten, zoals brokjes (had ik wel zin in, maar ik ging me maar gedragen, die lieve mensen moesten mij natuurlijk ook lief vinden) over geld, over papieren enzo. Ik snapte er niks van en ging maar slapen op schoot van die lieve mevrouw. Op een gegeven moment werd ik zomaar wakker. Ik mocht even bij mijn broertjes spelen en even een plasje en een hoopje doen. Nadat ik afscheid had genomen van mijn broertjes mocht ik met die lieve mensen mee!!!!!!!!!!!! :applaus: :applaus: :applaus:
Mijn fokkerbaasjes hadden niet teveel gezegd, ik moest heeeeeel lang in de auto, wel 2,5 uur :shock: . Onderweg vond ik het heel leuk om mijn nieuwe vrouwtje aan de neus te knabbelen (heel zachtjes hoor) en veel kusjes geven. Ook naar mijn baasje was ik benieuwd, maar daar mocht ik niet heen, die was aan het sturen ofzo, heel flauw hij aaide mij maar heel af en toe. Onderweg gingen we nog even stoppen en toen heb ik een hele grote plas gedaan en een beetje water gedronken. Onderweg werd ik wel een beetje misselijk en moest ik overgeven, toen heeft mijn vrouwtje het direct opgeruimd en gelukkig was ze niet boos op mij. Toen ben ik maar even gaan slapen, want ik was eigenlijk best wel een beetje moe :moe:
Toen waren we ook zo bij mijn nieuwe huis. Toen we uit de auto kwamen kwamen er al mensen kijken bij ons. Ook een heel lief klein hondje, ze noemden haar een sjiwawa ofzo, hij was wel leuk, ongeveer net zo groot als ik nu ben. Daarna moest ik met mijn nieuwe baasjes naar binnen. Er hadden andere mensen vlaggetjes opgehangen en beschuiten en muisjes gehaald. Ook had ik nu al 3 kaartjes gekregen, hoe wist iedereen toch dat ik in dit huis zou gaan wonen :confused: Toen ik even binnen was kwmen er nog 2 mensen en 2 hele lieve kindjes. Ik mocht spelen en ik kreeg ook nog een nieuw touw van die kindjes!!! Ik vond die direct leuk!
Toen moest iedereen weg van mijn nieuwe baasjes, heb ik buiten een plasje gedaan en daarna moest ik in zo'n kooi! Ik vond het niet leuk, maar na even piepen kwam ik erachter dat het best wel fijn was, lekker zacht en beschermd. Er stonden alleen wel kratjes in, denk om het kleiner en gezelliger te maken. Hier ging ik natuurlijk bovenop zitten :tong: Later kreeg ik eten en dat was heeeeel lekker. De hele dag was verder heel leuk! Ik heb lekker gespeeld. Later kwamen er nog twee kindjes, twee jongens deze keer. 1 lag er in een soort mandje en die vond ik heel leuk, dat kindje mij volgens mij ook, want die begon te lachen. Ik heb maar even een kusje gegeven en ben toen gaan spelen met dat andere kindje. Die had ook al een mooi plastic botje voor mij meegenomen!!!
's Avonds was het lekker rustig en heb ik heerlijk genoten van mijn nieuwe baasjes. Nog even een grote hoop buiten gedaan en toen weer naar binnen. Mijn baasjes waren heel trots, dat ik nog geen ongelukjes had gehad :braaf:, maar dat is toch logisch, ik wil zo lief mogelijk zijn voor mijn nieuwe baasjes, want dat zijn ze ook voor mij.
Maar toen gebeurde er wat heel ergs............ Eerst ging mijn nieuwe vrouwtje naar bed. Nou ja, wel jammer, maar mijn nieuwe baasje was er nog. Die ging nog even spelen met mij, maar toen gingen ineens alle lampen uit en ging hij ook naar bed. Even ging ik heel stoer doen, maar ik vond het niet zo heel fijn. Eerst kwam mijn vrouwtje me geruststellen, maar ik voelde me nog zo alleen. Later bracht baasje mij een warme kruik. Dit vond ik wel heel fijn, maar ik had al perongeluk een hoopje gedaan in de bench, omdat ik zo verdrietig en onrustig was... Dit hielp ook niet echt. Toen kwam mijn vrouwtje beneden met een soort deken. Ze ging op de bank liggen slapen :applaus: Elke keer als ik een beetje verdrietig was, dan zei ze dat er niks aan de had was, en dat ze er wel was. Dat vond ik wel fijn! Om half 4 mocht ik even plassen. Toen werd ik om 7 uur pas weer wakker, toen mijn baasje ook beneden kwam.
Toen heb ik even gegeten. Ik kan al een beetje zitten als mijn baasje mij dat vraagt en dat moest ik ook voor het eten (heeeeel gemeen, ik had zo'n honger, maar toen ik zat kreeg ik mijn eten :applaus: ) en daarna een plasje gedaan. Daarna moest ik alleen weer in de bench, en dat vond ik niet leuk. De vorige keer moest ik er ook al zo lang in. Eigenlijk wou ik er niet in, maar ik moest van mijn vrouwtje :mad: Nog maar weer eens heel hard piepen. Dit hielp niet echt. Toen ik stil werd liet mijn vrouwtje mij er pas weer uit, dus dat moet ik goed onthouden. Ik wou alleen niet zo graag meer in de bench. Gisteravond ging ik wel slapen in de bench en dat lieten ze het deurtje open. Nu durf ik dat niet, straks doen de de deur dicht. Toen ging mijn vrouwtje gezellig naast mij zitten bij de bench en ging ik maar slapen. Gelukkig liet ze het deurtje open.
Mijn baasje heeft mij net verteld dat we even naar de dierenwinkel gaan zo voor brokjes :applaus: Hier heb ik wel zin in! Mag ik weer mee in de auto :orange3:
Maar dan ga ik nu eerst slapen, ik ben wel een beetje :moe: moe van al dat typen. Ik hoop dat ik een fijn leven heb bij mijn nieuwe baasje en vrouwtje, maar tot nu toe wel, ik krijg veel aaien over mijn bol :braaf: en heel veel knuffels :knuffel: Dus ik ben wel blij met mijn nieuwe plekje! Ik weet zeker dat mijn vrouwtje nog eens vragen gaat stellen aan jullie over een verhaaltje over mij schrijft.

Nou ik ga slapen hoor!!!!

:zwartpootje: van Bössel
Annie/Svenja
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Annie/Svenja »

Heel veel plezier bij je nieuwe baasjes, maar zo te lezen komt dat best wel goed :D
Natuurlijk willen wel ook graag foto's zien.
Greetje

Ongelezen bericht door Greetje »

Heel veel plezier en geniet maar van je nieuwe plekje
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

geniet maar lekker bij je nieuwe baasjes
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Wat klinkt dat spannend en gezellig allemaal Bossel.
Volgens mij gaan jullie het samen heel erg leuk krijgen :D
Zeg maar tegen je baasje en vrouwtje dat ze snel een foto van jou moeten plaatsen :wink:
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
irka

Ongelezen bericht door irka »

Nou, mijn baasjes willen het liever niet meer via photobucket doen, heeft iemand van jullie een tip? Dan zorg ik dat ze een foto op het forum zetten. Ze hebben er al wel veel gemaakt van mij
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Veel geluk bij je nieuwe baasjes en geniet maar van alle aandacht en speeltjes :braaf:
monique1977

Ongelezen bericht door monique1977 »

heel veel plezier bij je nieuwe baasje en het komt wel goed schatje :D .
veel liefs monique en een poot van lany
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Ik wens je een lang en vrolijk, gezond hondenleven bij je nieuwe baasjes. :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Met jou komt het helemaal goed :D
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Heel veel plezier bij je nieuwe baasjes Bössel :D
Een tip voor de foto's heb ik niet, ik gebruik altijd photobucket, dat bevalt me goed.
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Mariska&Janna

Ongelezen bericht door Mariska&Janna »

Heel veel plezier, en geniet maar lekker bij je nieuwe baasjes Bössel :)
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

Heel vel plezier en vele jaren toegewenst bij je nieuwe baasjes Bössel, en Baasjes geniet van ieder moment.Ze zijn groot voor je er erg in hebt. :D
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

Heel veel plezier bij je nieuwe baasjes!
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

Veel plezier bij je nieuwe baasjes. Blijf maar zo goed je best doen.
Plaats reactie