Janna en haar grote vriendinnetje Belle

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Mariska&Janna

Janna en haar grote vriendinnetje Belle

Ongelezen bericht door Mariska&Janna »

Van de week mocht Janna weer een keer mee naar stal, want van alle hondjes is Belle toch wel haar grootste en liefste vriendinnetje.

Meet Belle, een 6 jaar oude sint bernard teef.
Janna gaat nog niet zo vaak met me mee naar stal, omdat ze dit echt als een speeltuin ziet. En samen met Belle is ze niet meer testoppen.
Dus de keren dat ze mee gaat zit er een tijdslimiet op, ondanks dat ze het hier niet mee eens is, is het voor haar eigen best wil.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Speel nou met me.....

Afbeelding

Afbeelding
Als ik je nou besnuffel, wil je dan met me spelen??

Afbeelding
Hé, ik zie niks meer

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Greetje

Ongelezen bericht door Greetje »

Dat ziet er gezellig uit
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Mooie foto's en ik moet toch wel weer even slikken want ik heb ook een Sint-Bernard gehad 33 jaar geleden alweer hij is helaas maar 9 jaar geworden best wel oud voor zo'n grote rashond en was net zo prachtig als Belle :verliefd1: Lief zoals Janna alle moeite doet om bij Belle in het gevlei te komen :D
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Mariska&Janna

Ongelezen bericht door Mariska&Janna »

@ ElisabethErnstDave :groteknuffel: Kan het me heel goed voorstellen, dat je dan even slikken moet.
Voor zo'n grote rashond heeft hij zeker een mooie leeftijd behaald, maar je wilt natuurlijk altijd dat ze veel en veel ouder worden.
We merken het met Belle ook met bepaalde dingen, dat ze al wat ouder begint teworden.
Janna doet er erg veel moeite voor om aandacht te krijgen van Belle, ze blijft net zo lang door gaan tot Belle besluit dat het tijd is voor actie.
Of voor een knuffel&slaap moment, ook erg lief 2 snurkende hondjes ..
Laatst gewijzigd door Mariska&Janna op 12 aug 2010, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

Leuke foto's :D
Plaats reactie