Autodeken
-
- Speurneus
Autodeken
Aangezien mijn hondendeken voor op de achterbank versleten is, wil ik een nieuwe kopen.
Mijn vraag is:
Heb je een autodeken voor op de achterbank??
Zo ja, wat voor iets heb je en bevalt deze goed?
De deken moet wel waterdicht, vuilafstotend, goed schoon te maken zijn en evt wasmachine wasbaar.
Mijn vraag is:
Heb je een autodeken voor op de achterbank??
Zo ja, wat voor iets heb je en bevalt deze goed?
De deken moet wel waterdicht, vuilafstotend, goed schoon te maken zijn en evt wasmachine wasbaar.

-
- Speurneus
- Contacteer:
Ik had voor in de oude auto een deken gekocht van petsplace... iets van 29 euro... Ik vertik het om daar 99 euro voor te betalen.. Deze beviel goed, maar is niet heel erg vuil afstotend en ook niet geheel makkelijk schoon te maken met al die blonde haren, hij was wel waterafstorend.... Moeders heeft een oplossing bedacht... Die was bezig met een groot bechkleed.. Bench was al eerder de deur uit, dus dan maar een autokleed... Voor over de andere deken heen.. Deze ving het vuil en de haren en het zand op en kon makkelijk in de was...
Toen kregen we een andere auto een station.. Dat zelfgemaakte kleed ligt nu daar achterin... En dat andere autokleed heb ik bewaard just in case... Maar goed ook..
Inmiddels een eigen autootje waar Quincy op de achterbank zit... Nu doe ik een oud hoelaken voor op bed om de bank heen.. Daaroverheen dat oude kleed van petsplace... Voordeel is dat de bende er makkelijk uit te halen is en de bank heel schoon blijft.. Als ik ineens iemand moet vervoeren op de achterbank hoef ik me niet te schamen voor alle blonde haren en al dat zand....
Toen kregen we een andere auto een station.. Dat zelfgemaakte kleed ligt nu daar achterin... En dat andere autokleed heb ik bewaard just in case... Maar goed ook..
Inmiddels een eigen autootje waar Quincy op de achterbank zit... Nu doe ik een oud hoelaken voor op bed om de bank heen.. Daaroverheen dat oude kleed van petsplace... Voordeel is dat de bende er makkelijk uit te halen is en de bank heel schoon blijft.. Als ik ineens iemand moet vervoeren op de achterbank hoef ik me niet te schamen voor alle blonde haren en al dat zand....

Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje
Quincy
Noortje

Wij hebben deze: http://www.huisdiersuper.nl/product/28/ ... n/Autohoes" onclick="window.open(this.href);return false;
Van de huisdierensuper een goede en betrouwbare (web)winkel.
De deken bevalt ons erg goed!!
-
- Grote hondenneus
Ik heb dezelfde als die hierboven.
Voor 10 euro in de aanbeiding, dus was het proberen waard.
Maar ik ben er erg tevreden over, waterdicht, zand enz. blijft erop liggen. Heb hem nog nooit in de wasmachine gehad, maakt hem altijd schoon met een doekje. Ik heb hem nu ruim een half jaar en is nog helemaal heel.
Voor 10 euro in de aanbeiding, dus was het proberen waard.
Maar ik ben er erg tevreden over, waterdicht, zand enz. blijft erop liggen. Heb hem nog nooit in de wasmachine gehad, maakt hem altijd schoon met een doekje. Ik heb hem nu ruim een half jaar en is nog helemaal heel.
Groetjes Lisanne
- Berdien
- Middelgrote hondenneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
Deze is wat duurder, maar inmiddels heb ik er twee, 1 in de achterbak en de ander op de bank. Goed wasbaar en heel dik. De eerste heb ik al 6 jaar en ziet er nog steeds uit als nieuw, na intensief gebruik (dagelijks zwemmen
) en vele wasbeurten.
http://www.dewelpenhoeve.nl/index.php?m ... cts_id=992

http://www.dewelpenhoeve.nl/index.php?m ... cts_id=992
groetjes, Lien
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
-
- Speurneus
- Contacteer:
Deze heb ik ook gehad, maar die is vrij snel gescheurdAnoukenTimo schreef:Wij hebben deze: http://www.huisdiersuper.nl/product/28/ ... n/Autohoes" onclick="window.open(this.href);return false;

groetjes, Lien
-
- Middelgrote hondenneus
Wij hadden er ook 1, vuil en waterafstotend.
Het nadeel van dat ding is dat het (best) glad spul is (volgens mij nylon ofzo) dus Jayla schoof altijd heen en weer als we door de bocht gingen, niet erg prettig dus
We hebben nu gewoon weer lekker een goedkopen fleecedeken van de ikea, en we halen om de zoveel tijd gewoon een nieuwe
Het nadeel van dat ding is dat het (best) glad spul is (volgens mij nylon ofzo) dus Jayla schoof altijd heen en weer als we door de bocht gingen, niet erg prettig dus

We hebben nu gewoon weer lekker een goedkopen fleecedeken van de ikea, en we halen om de zoveel tijd gewoon een nieuwe

-
- Speurneus
Wij hebben deze ook voor Noah, gekocht bij dierenwinkel Jumper in de aanbieding voor 10 euro.AnoukenTimo schreef:Wij hebben deze: http://www.huisdiersuper.nl/product/28/ ... n/Autohoes" onclick="window.open(this.href);return false;
Alleen de lussen waarmee je hem vast maakt aan de stoelen waren al vrij snel losgescheurd ik heb deze toen zelf weer vastgemaakt.
Verder is het idd vrij glad spul, dus je moet zacht door de bochten gaan.
Hij is wel goed vuil en water afstotend

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
- Speurneus