King ruikt naar hond...
-
- Grote hondenneus
King ruikt naar hond...
sja,nogal logisch, inderaad..
Maar vorig jaar had King dit nog niet.
Nu heeft hij een soort vettige vacht op zijn rug, na zijn schoft tot kont. Dit ruikt, maar echt zo'n hondengeur, weten jullie wel?
Iemand een idee wat ik ertegen kan doen of hoort dit er nu eenmaal bij?
Maar vorig jaar had King dit nog niet.
Nu heeft hij een soort vettige vacht op zijn rug, na zijn schoft tot kont. Dit ruikt, maar echt zo'n hondengeur, weten jullie wel?
Iemand een idee wat ik ertegen kan doen of hoort dit er nu eenmaal bij?

-
- Speurneus
Noah heeft het een tijdje heel erg gehad door het vele zwemmen in stilstaand water.
Ik deed dan een beetje zwitsal haarlotion in een waterspuit met water erbij en dat spoot ik licht over zijn vacht.
Hij heeft nu geen last meer van vieze luchtjes
Ik deed dan een beetje zwitsal haarlotion in een waterspuit met water erbij en dat spoot ik licht over zijn vacht.
Hij heeft nu geen last meer van vieze luchtjes

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
- Grote hondenneus
-
- Middelgrote hondenneus
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
Boyka ruikt op dit ogenblik ook niet erg lekker en is erg in de rui. Zelfs het zwemmen in de zee of in het schone duinwater helpt niet. En aan de voeding ligt het ook niet, krijgt nog steeds het zelfde vlees. Dus ik gooi het op de rui-periode.

-
- Speurneus
- Contacteer:
Goh.. toch wel vreemd, hier ook eentje die de laatste weken zo stinkt, terwijl ze dat normaal nooit heeft. De andere drie hebben het niet. Ik maak me zelfs al een beetje zorgen, of ze niet stiekem iets onder de leden heeft. Maar als ik dit hier lees, zit het ´in de lucht´
Hanneke

Hanneke

-
- Speurneus
Ik heb denk ik mazzel. Toevallig zei gisteren een klant die bij mij naar binnen kwam: Ik ruik hier geen honden. Ik zei, dat is ook niet de bedoeling.
Ja, zei ze , maar die van mijn dochter ruik ik bijna al nog voor de voordeur open is.
Misschien heeft het toch met zwemmen in zee te maken, dat doen ze hier regelmatig en ik moet erbij zeggen ze hebben niet echt een hele dikke vacht.
Ja, zei ze , maar die van mijn dochter ruik ik bijna al nog voor de voordeur open is.
Misschien heeft het toch met zwemmen in zee te maken, dat doen ze hier regelmatig en ik moet erbij zeggen ze hebben niet echt een hele dikke vacht.
-
- Speurneus
Het zou natuurlijk best door het voer kunnen komen, vooral als je zegt dat de maatbeker van het voer precies hetzelfde ruikt.lindarosa schreef:Hoi,
Storm stinkt ook enorm! Zo erg dat ik er misselijk van word (ik lust geen kaas).
Iemand zei tegen mij dat het mogelijk de nestgeur is. Maar als ik ruik aan het meetbakje van het voer (Royal Canin), dan ruikt dat precies hetzelfde. Wij dachten dat het dus van het voer kwam. Nee dus...
Wat mij daarbij opvalt is dat King, van de topicopener ook RC te eten krijgt, dus wie weet

Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi