Ras en stamboomloze hondendag 10 oktober a.s
-
Plutinda
- Speurneus

- Contacteer:
Ras en stamboomloze hondendag 10 oktober a.s
Wie gaat er 10 oktober naar de Rasloze hondendag bij de apeldoornse kynologen club?
Je mag ook inschrijven als je een stamboomhond hebt die een foutje heeft, of gecastreerd is.
Ik ga waarschijnlijk met mijn golden retriever.
Meer info zie: http://www.apeldoornsekynologenclub.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Je mag ook inschrijven als je een stamboomhond hebt die een foutje heeft, of gecastreerd is.
Ik ga waarschijnlijk met mijn golden retriever.
Meer info zie: http://www.apeldoornsekynologenclub.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Becky&Nero
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
Plutinda
- Speurneus

- Contacteer:
-
Plutinda
- Speurneus

- Contacteer:
-
Boukje
- Hele grote hondenneus

-
Plutinda
- Speurneus

- Contacteer:
-
Plutinda
- Speurneus

- Contacteer:
En Boukje? Heb je je nog opgegeven?
Er komen ook wel een stuk of 5 goldens van het golden retriever forum.
Zijn er nog meer mensen die naar de rasloze/stamboomloze show gaan?
Ik heb Jack en Barney ingeschreven.
En ik loop ook nog met een cairn terrier van een vriendin in de veteranen klasse (beest is 12)
Er komen ook wel een stuk of 5 goldens van het golden retriever forum.
Zijn er nog meer mensen die naar de rasloze/stamboomloze show gaan?
Ik heb Jack en Barney ingeschreven.
En ik loop ook nog met een cairn terrier van een vriendin in de veteranen klasse (beest is 12)
-
jolien
- Hele grote hondenneus

Ik kom met Rosa!
Gewoon puur voor de fun, lijkt me leuk een keer een rapportje over haar te krijgen, ook al is ze al 6..!! Ze vindt het zelf ook erg leuk om lekker samen bezig te zijn en daar gaat het mij vooral om, het staan lukt helaas nog niet echt heel goed, maar goed, we zien wel even hoe het gaat..! Anders kan ik altijd nog een puppy kong gebruiken..
Gewoon puur voor de fun, lijkt me leuk een keer een rapportje over haar te krijgen, ook al is ze al 6..!! Ze vindt het zelf ook erg leuk om lekker samen bezig te zijn en daar gaat het mij vooral om, het staan lukt helaas nog niet echt heel goed, maar goed, we zien wel even hoe het gaat..! Anders kan ik altijd nog een puppy kong gebruiken..
-
Plutinda
- Speurneus

- Contacteer:
Jack is op 3 dagen na 7 jaar als de rasloze is. Valt dus nog net niet in de veteranen klas. Maar ach, dat maakt mij ook niks uit.
Jolien, leuk dat je komt.
@ boukje. Jaa, probeer Elly ook maar over te halen. Die heb ik ook al lang niet gezien.
Tristan vind ik anders ook een mooie hond... Misschien dat ze die in kan schrijven bij de kruisingen....
Jolien, leuk dat je komt.
@ boukje. Jaa, probeer Elly ook maar over te halen. Die heb ik ook al lang niet gezien.
Tristan vind ik anders ook een mooie hond... Misschien dat ze die in kan schrijven bij de kruisingen....